Generalkonference
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 31-03-01 23:20

Hvis I skulle have lyst til at høre generalkonferencen
fra Jesu Kristi Kirke, som forgår lige nu, kan I finde den
på denne adresse: www.lds.org,
gå så ind på "Brodcast Event Page", og I kan høre den
danske oversættelse af talerne - direkte og online.

Møderne er fra 19-21 lørdag aften, dansk tid,
og videre fra 23-01, dansk tid.

Igen søndag: kl. 15-17, dansk tid, og sidst kl. 23-01.
I pausen mellem søndagens møder vil der være programmer,
som man kan se, hvis man altså har et hurtigt modem.
Kl. 18.30-19 kan man høre "Music and the spoken Word"
med Mormontabernakelkoret.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 01-04-01 00:02

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post.8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som man kan se, hvis man altså har et hurtigt modem.
> Kl. 18.30-19 kan man høre "Music and the spoken Word"

UPS, jeg glemte lige, at USA indfører sommertid denne nat,
så derfor er de korrekte tider:
Dansk tid: kl. 14-16, kl. 18-20 og kl. 22-24.
Desuden Tabernakelkoret kl. 17.30-18.
Og programmer i pausen mellem kl. 20 og 22.

Med venlig hilsen
Bodil.