DiabloII
Fra : Carlsen

Dato : 02-07-03 14:44

Hej Ng...
Nogen som ved hvor man kan få fat i Pindlebot til DiabloII?
-LC

Fra : Mercenary

Dato : 02-07-03 15:38

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng...
> Nogen som ved hvor man kan få fat i Pindlebot til DiabloII?
> -LC

Hvad er det ?

/Merc

Fra : danni plougmann

Dato : 02-07-03 18:23

> Hvad er det ?
>
> /Merc

jeg aner det ikke men jeg har et vildt gæt mon ik'
med pindelbot kan man automatisk sætte sin character til at dræbe pindelskin
i act 5 gang på gang
det er jo ham der sommetider kan smide de gode ting.

har jeg ret??

/mvh danni plougmann

Fra : Gismo

Dato : 02-07-03 18:34

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
pindelskin
> i act 5 gang på gang
> det er jo ham der sommetider kan smide de gode ting.

MEner det er et problem der gør at andre smider deres item ... Men ikke
sikker (spiller ikke selv)

Gismo

Fra : Carlsen

Dato : 02-07-03 19:14

> [...]
pindelskin
> i act 5 gang på gang
> det er jo ham der sommetider kan smide de gode ting.

jep...

Fra : Gismo

Dato : 02-07-03 15:39

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng...
> Nogen som ved hvor man kan få fat i Pindlebot til DiabloII?

Har blizz ikke lukket en masse acc som brugte bla pindlebot ?

Gismo

Fra : Devast8or

Dato : 02-07-03 17:50

Gismo wrote:
> "Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>

> Har blizz ikke lukket en masse acc som brugte bla pindlebot ?
>
> Gismo

Jo, det mener jeg du har ret i.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Carlsen

Dato : 02-07-03 19:15

> Har blizz ikke lukket en masse acc som brugte bla pindlebot ?

Jo...men der skulle følge en vejledning med som gjorde at man får en andet
acc...og så er det jo bare at mule...Jeg har ikke prøvet det endnu, men
mange af dem jeg spiller med bruger det.

-LC

Fra : Jesper Barrit

Dato : 02-07-03 19:37

> Jo...men der skulle følge en vejledning med som gjorde at man får en andet
> acc...og så er det jo bare at mule...Jeg har ikke prøvet det endnu, men
> mange af dem jeg spiller med bruger det.

No offense, men er det ikke lidt for åndsvagt at lade computeren spille for
een selv? Ideen med et spil er jo at spille...

Jesper, der er træt af lamere og cheatere, der ikke gider lægge timer i et
spil selv

Fra : Carlsen

Dato : 02-07-03 23:22

> No offense,

None taken...

> Jesper, der er træt af lamere og cheatere, der ikke gider lægge timer i et
> spil selv

Jeg spiller selv meget...for meget...og det er s.... irriterende at mangle
et og samme item i nu sanrt 2 år!
Men jeg er enig...spil skal spilles!
-LC

Fra : Gismo

Dato : 02-07-03 23:34

> None taken...

> Jeg spiller selv meget...for meget...og det er s.... irriterende at mangle
> et og samme item i nu sanrt 2 år!
> Men jeg er enig...spil skal spilles!

Er det ikke muligt at trade til items ?? Var det da jeg spillede .....
Snyd er nu ok nogle gange, fx maphack til d2 og div hjælpe programmer til
andre spil - fx uoa til uo

Gismo

Fra : Jesper Barrit

Dato : 03-07-03 14:27

> Snyd er nu ok nogle gange, fx maphack til d2 og div hjælpe programmer til
> andre spil - fx uoa til uo

Når snyd påvirker andres spil-oplevelse, er det ikke ok... det kan maphack
også gøre. Hvis du kun bruger det til at finde vej ned til Baal i
1-mandsspil, er det fint nok... men hvis du bruge det til at se
items/shrines osv. før andre, bliver de jo snydt, og de har nu engang betalt
penge for at spille spillet som det er "out-of-the-box"

Jesper

Fra : Tjalfe

Dato : 03-07-03 15:35

> Snyd er nu ok nogle gange, fx maphack til d2

Nej det er det altså ikke hvis du spiller online. Hvis du vil snyde, så gør
det i single player/open Battle.net. Selvom du ikke bruger maphack i PvP,
men kun til at finde vej til Baal er det fejt alligevel. Du kan måske nå at
dræbe Baal dobbelt så mange gange, som en spiller der ikke bruger maphack.
Og altså finde gennemsnitligt dobbelt så mange items. Og så bliver det lidt
sværere for den spiller, der spiller ærligt at bytte sig til noget godt. Så
derfor lad være med at snyde på lukket Battle.net.

Dette gælder gange 1.000 for Pindlebot. Og i øvrigt kan du miste din cd-key
hvis du gør det. Blizzard advarede for en måned siden om at de har
registreret brugere af maphack, og gav en advarsel. Hvis man efter denne
advarsel forsætter med at bruge maphack, så ryger din cd-key ok

Fra : Jesper Barrit

Dato : 03-07-03 16:10

"Tjalfe" <tjalfe@NOSPAMexcite.com> wrote in message
> [...]

Citér mig kun for det jeg har sagt... ikke noget fra en anden post. Det, der
lå i det, jeg sagde, var ganske enkelt at jeg ikke gad bekymre mig om
maphack, sålænge det ikke påvirkede mig.

> [...]
> sværere for den spiller, der spiller ærligt at bytte sig til noget godt.

> derfor lad være med at snyde på lukket Battle.net.

Du har ret... selv maphack som stifinder påvirker andre spillere. Jeg havde
ikke tænkt den godt nok igennem.

Jesper

Fra : Tjalfe

Dato : 03-07-03 17:29

> Citér mig kun for det jeg har sagt ...

Hvis man har for fem kroners intelligens burde det være åbenlyst, at det
ikke var dig jeg citerede.

> Det, der lå i det, jeg sagde, var ganske enkelt at jeg ikke
> gad bekymre mig om maphack, sålænge jeg er påvirket.

Jeg lover, at jeg ikke har citeret dig forkert denne gang. Amar' halshug!!!

Fra : arc@na

Dato : 03-07-03 00:08

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> wrote in news:3f02e1d0$0$76075
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Nogen som ved hvor man kan få fat i Pindlebot til DiabloII?

Kan man spille Pinball i Diablo II????

(duck and away)

arc@na