Gitterlåge...
Fra : RikkeVK

Dato : 02-07-03 14:21

Hejsa.
Vi er på jagt efter en smedejerns-gitterlåge med diverse krummelurer. Har
fundet et par stykker på nettet, men har samtidig opdaget at priserne er
temmlig høje og ligger fra 7-10.000,00 kroner!!!
Skulle der tilfældigvis være nogen der ved hvor en gitterlåge kan købes
billigere? Eller blot kender nogle gode indkøbssteder for den slags?.
Lågens størrelse er ikke afgørende idet havemuren endnu ikke er bygget, men
vi forestiller os en låge der er ca. 100 cm bred og ca. 150 cm høj.

På forhånd tak for hjælpen
--
-Rikke
(Ved svar: fjern XYZ fra min adresse)

Fra : Jørgen

Dato : 02-07-03 14:24

Jeg købte en rimelig pæn låge i Silvan. Jeg fik den næsten smidt i nakken.
jeg tror det ca. en 500 - 600 kr. jeg gav for den.
hilsen
Jørgen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-07-03 14:26

RikkeVK wrote:
> [...]
> slags?. Lågens størrelse er ikke afgørende idet havemuren endnu ikke
> er bygget, men vi forestiller os en låge der er ca. 100 cm bred og

Hvad med Teknisk Skole > Smedelinien ?

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Bo Christensen

Dato : 02-07-03 14:53

bauhaus i flensborg har et rimeligt udvalg, også til rimelige priser
/bo

Fra : Calle.

Dato : 02-07-03 14:59

søg efter smedejern på www.google.com (husk kun at søge på danske sider)
--
Calle

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-03 23:12

Hej Rikke

Husk når der indkøbes varige forbrugs goder er det vigtigt at få kvalitet,
frem for en billig løsning.

Der er flere virksomheder der fremstiller denne form for låger, her er nogle
links

www.dansk-smedejern.dk
www.poda.dk
www.smedejern.dk
www.kibo.dk

mange af stederne kan man købe løsdele og selv fremstille lågen, men
problemet er at få grundbehandledet lågen eks. galvaniceret inden man maler
den og det er nok med til at hæve prisen.
Når I ser på låger, så kik efter hvilken grundbehandling den har fået, og
hvor I bor (Saltholdigt luft, hvilket fremmer rustangreb)

Jeg håber at svaret kan bruges
hilsen
kurt

Fra : RikkeVK

Dato : 03-07-03 10:02

Hej igen.
Tusind tak for jeres henvendelser, links og gode råd.
Vi er nu bedre rustede til jagten på den helt rigtige låge.
-Rikke

Fra : Uffe29

Dato : 22-09-03 08:08

En mulighed er også http://www.gunneboprotection.dk