Ericsson R320s virker ikke mere - defekt b~
Fra : Thomas²°°³

Dato : 02-07-03 11:31

Jeg har en Ericsson R320s som har ligget i en skuffe et år eller to. Den har
tidligere virket, men nu vil den ingenting. Når jeg sætter den til at lade
sker der ingenting. Jeg har prøvet at sætte det batteri i en anden ericsson
telefon og der virker det ikke, og vil hellere ikke lade. Det er det
originale batteri der stadig er i telefonen. Men når jeg sætter batteriet
fra en anden Ericsson telefon i, så kan den defekte telefon heller ikke lade
på det.

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt? Har tænkt på at købe
et nyt batteri til den, for at se om det kan være det der er galt, men har
heller ikke lyst til at bruge penge på et batteri, hvis det ikke hjælper.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Bo Larsen

Dato : 02-07-03 12:45

Thomas²°°³ wrote:
> [...]
> telefonen. Men når jeg sætter batteriet fra en anden Ericsson telefon
> i, så kan den defekte telefon heller ikke lade på det.

Hvis den har ligget så lang tid, uden at blive brugt, så prøv at lade den
ligge med laderen tilsluttet natten over. Det kan nogle gange hjælpe!
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole

Fra : Thomas²°°³

Dato : 02-07-03 13:42

"Bo Larsen" <Larsen_bsc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis den har ligget så lang tid, uden at blive brugt, så prøv at lade den
> ligge med laderen tilsluttet natten over. Det kan nogle gange hjælpe!

Det har jeg også prøvet uden held

Fra : Per Jensen

Dato : 03-09-03 19:21

Det lyder som et defekt PA trin, prøv at mål med et Ohm meter over + og
minus , og du vil sikkert måle i nærheden af 0 Ohm
ikke så godt, løsning ,få udskiftet PA trin'et