/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Så er de 24 timer overskredet.
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 10:12

Og stadig ingen GPRS her.

Måske er det TDC's GPRS der ikke kan lide min Motorola T260 .... det gik
ellers fint hos Sonofon.
- Og, ja. Opsætningen er naturligvis blevet ændret.

Har skrevet til Telmore - ringer over middag hvis jeg ikke hører noget.

Er der andre der også har overskredet de 24h?

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



 
 
Ukendt (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-07-03 10:21

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
news:3f02a2bf$0$24715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er der andre der også har overskredet de 24h?
>

Ja, også her! Tilmeldte mig ca. kl. 11. Har lige talt med Telmore support
(for første gang var der kø og her fortalt han mig at de sidder hos TDC
og manuelt indtaster data! Han fortalte også at der stadig lå en del i kø
Mon det er en FILO kø ?

Henrik



Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 10:52

> > Er der andre der også har overskredet de 24h?
>
> Ja, også her! Tilmeldte mig ca. kl. 11. Har lige talt med Telmore support
> (for første gang var der kø og her fortalt han mig at de sidder hos
TDC
> og manuelt indtaster data! Han fortalte også at der stadig lå en del i kø
> Mon det er en FILO kø ?

Jo, det skulle ikke undre mig om vi er nederst i en stor bunke.
Jeg er altid uheldig med sådan noget. Da jeg i sin tid skulle portere fra
Sonofon til Telmore var mit mobilnummer dødt i over 3 måneder, mens andres
porteringer fløjtede forbi mig!

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Ukendt (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-07-03 11:00

Det mindste man kunne forvente var vel at de blev behandlet i den rækkefølge
de blev tilmeldt. En sådan kø er trods alt et gammelt fænomen som mange
forstår at beherske!

Henrik



Peter R. Skadhauge (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter R. Skadhauge


Dato : 02-07-03 11:02

On Wed, 02 Jul 2003 11:51:39 +0200, Fischer wrote:

> Har lige talt med Telmore
> support (for første gang var der kø og her fortalt han mig at de
> sidder hos
> TDC
> og manuelt indtaster data! Han fortalte også at der stadig lå en del i
> kø Mon det er en FILO kø ?
>
>

Det lyder meget TDC-agtigt. Mon ikke de enkelte tilmeldinger er udskrevet
på papir, og vores tilmeldinger netop nu tjener som underlag for en
kaffekop?

Peter S

Tom (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 02-07-03 10:25



> Og stadig ingen GPRS her.

Men som andre har prøvet at "belære" mig om så skal du være glad fordi det
er "gratis" i 3 mdr

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK




Peter R. Skadhauge (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter R. Skadhauge


Dato : 02-07-03 10:26

On Wed, 02 Jul 2003 11:11:44 +0200, Fischer wrote:

> Og stadig ingen GPRS her.
>
> Måske er det TDC's GPRS der ikke kan lide min Motorola T260 .... det gik
> ellers fint hos Sonofon.
> - Og, ja. Opsætningen er naturligvis blevet ændret.
>
> Har skrevet til Telmore - ringer over middag hvis jeg ikke hører noget.
>
> Er der andre der også har overskredet de 24h?


Samme gælder mig og min Ericsson T65, som ellers tidligere har fungeret
fint på Telia. Jeg tilmeldte mig i går kl. 10.45.


MVH

Peter S

Jacob Riis (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Riis


Dato : 02-07-03 10:34


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f02a2bf$0$24715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Og stadig ingen GPRS her.
>
> Måske er det TDC's GPRS der ikke kan lide min Motorola T260 .... det gik
> ellers fint hos Sonofon.
> - Og, ja. Opsætningen er naturligvis blevet ændret.
>
> Har skrevet til Telmore - ringer over middag hvis jeg ikke hører noget.
>
> Er der andre der også har overskredet de 24h?
>
> *Fischer

Jeg venter også stadig (fik også meldt mig til omkring kl. 11) Har også
prøvet at oprette en manuel profil på min Siemens M50 men den siger kun
[GPRS aktiveret] og ikke [GPRS til rådighed] som er det jeg venter på (hvis
jeg har forstået det rigtigt) Well, jeg må vel bare vente lidt mere.

Jeg har lige selv et spørgsmål: Telmore skrev at jeg vil modtage en mail når
jeg var blevet oprettet. Er der nogen der fået en mail, jeg synes ikke jeg
læst noget om det her i gruppen. Der virker telefonen vist bare helt
pludselig med GPRS.

--
Jacob



Max[DK] (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Max[DK]


Dato : 02-07-03 10:37

> Jeg har lige selv et spørgsmål: Telmore skrev at jeg vil modtage en mail
når
> jeg var blevet oprettet. Er der nogen der fået en mail, jeg synes ikke jeg
> læst noget om det her i gruppen. Der virker telefonen vist bare helt
> pludselig med GPRS.

Ja jeg har heller ikke modtaget noget mail, og mit virkede vel fra 11,45
igår...

Men alt i alt, min medfølelse til jer der ikke har fået det endnu

/Max



H3nrik V! (02-07-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 02-07-03 10:45

In news:bdu93p$3kb$1@sunsite.dk,
Max[DK] <maxses@hotmail.comFJERN> typed:

> Ja jeg har heller ikke modtaget noget mail, og mit virkede vel fra
> 11,45 igår...

Heller ingen mail her, men virkede ~5 min efter tilmelding... Både MMS, WAP,
POP3 og internet via bluetooth...!

37.6 kbps iflg www.bandwidthspeedtest.com


--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/



Max[DK] (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Max[DK]


Dato : 02-07-03 10:56

> Heller ingen mail her, men virkede ~5 min efter tilmelding... Både MMS,
WAP,
> POP3 og internet via bluetooth...!

Ja men mon ikke deres system fik en prop lige der omkring?

> 37.6 kbps iflg www.bandwidthspeedtest.com

Damn...glæder mig til jeg får mit kabel tilbage idag(så det har bare at
ligge i postkassen)

/Max



H3nrik V! (02-07-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 02-07-03 13:11

In news:bdua6o$dm3$1@sunsite.dk,
Max[DK] <maxses@hotmail.comFJERN> typed:
>> Heller ingen mail her, men virkede ~5 min efter tilmelding... Både
>> MMS, WAP, POP3 og internet via bluetooth...!
>
> Ja men mon ikke deres system fik en prop lige der omkring?

Jeg glemte lige - tilmeldte mig i går aftes, ved 23-tiden...

>> 37.6 kbps iflg www.bandwidthspeedtest.com
>
> Damn...glæder mig til jeg får mit kabel tilbage idag(så det har bare
> at ligge i postkassen)

Kabel...? Hvad har BlueTooth nu gjort...? ;)


--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...



Max[DK] (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Max[DK]


Dato : 02-07-03 13:27

> Kabel...? Hvad har BlueTooth nu gjort...? ;)

hmm...jeg kan ikke bruge BT sammen med min lille computer...øv for mig...

/Max



Oros (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Oros


Dato : 02-07-03 11:00

Fischer wrote:
> Og stadig ingen GPRS her.

Heller ikke her!

> Måske er det TDC's GPRS der ikke kan lide min Motorola T260 .... det
> gik ellers fint hos Sonofon.
> - Og, ja. Opsætningen er naturligvis blevet ændret.

Jeg har også prøvet både hist og pist, men kan ikke få gprs forbindelse.
(nokia 8310)

> Har skrevet til Telmore - ringer over middag hvis jeg ikke hører
> noget.

Meld endelig tilbage.

> Er der andre der også har overskredet de 24h?

også i den grad. Jeg tilmeldte mig som mange andre også i går kort før kl.
11, og her klokken 2.20 i nat da det stadig ikke virkede så var jeg sikker
på der måtte være gået kuk i min tilmelding, så jeg tænkte at afmelde og
tilmelde igen, det var så nok et dumt stunt eftersom jeg nu skal vente op
til 24timer på at den bliver afmeldt før jeg kan vælge "tilmeld" igen...
dyyybt suk.

Den gode fine guide der er på tdc til opsætning af internet via tlf. gælder
kun for gamle os'er, win95/98/me I presume... Nogen der ved hvordan man
kringler den i 2k/XP? Der kan man ikke bare oprette en ny forbindelse til
standard 28.8modem, der kan man kun vælge faktiske installerede modems. Skal
man så bare vælge tlf.modem som man hele tiden har brugt til HSDCD-sjov?

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Min hotmail er "orosaraba"
direkte svar ej muligt pga spam



H3nrik V! (02-07-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 02-07-03 13:13

In news:bduaf9$gcq$1@sunsite.dk,
Oros <dkaduglemme@idinedroemme.sut> typed:

> Den gode fine guide der er på tdc til opsætning af internet via tlf.
> gælder kun for gamle os'er, win95/98/me I presume... Nogen der ved
> hvordan man kringler den i 2k/XP? Der kan man ikke bare oprette en ny
> forbindelse til standard 28.8modem, der kan man kun vælge faktiske
> installerede modems. Skal man så bare vælge tlf.modem som man hele
> tiden har brugt til HSDCD-sjov?

Ja, den stinker lidt, den guide...

Jeg har valgt samme modem som jeg bruger til HSCSD - så skal man bare sætte
opkaldsnummeret til *98*2# (hvis CID = 2)


--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...



Mikael Nørrelund And~ (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Mikael Nørrelund And~


Dato : 02-07-03 11:06

Fischer wrote:
> Er der andre der også har overskredet de 24h?


Jeg fik min til at virke på 30min igår eftermiddags.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.


BoS. (02-07-2003)
Kommentar
Fra : BoS.


Dato : 02-07-03 11:40

> Er der andre der også har overskredet de 24h?
>

Jep. Det virker heller ikke på min N6610

--
Bo



Troels [around 9000] (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-07-03 11:56

> Og stadig ingen GPRS her.

Haha, der gik 5 minutter fra jeg tilmeldte mig, til det virkede Og det
var i går aftes kl. 22...

// Troels



Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 12:27

> > Og stadig ingen GPRS her.
>
> Haha, der gik 5 minutter fra jeg tilmeldte mig, til det virkede
> Og det var i går aftes kl. 22...

Det lugter af at Telmore/TDC har et logistik-problem. :-\
Jeg skal på farten i morgen og det kunne da være sjovt at have GPRS med på
den bærbare PC. Men det er efterhånden ikke noget jeg satser på.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Troels [around 9000] (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-07-03 12:53

> Det lugter af at Telmore/TDC har et logistik-problem. :-\
> Jeg skal på farten i morgen og det kunne da være sjovt at have GPRS med på
> den bærbare PC. Men det er efterhånden ikke noget jeg satser på.

Prøv at tilmelde dig igen?

// Troels



Ukendt (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-07-03 12:58


"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
news:3f02c7b9$0$83063$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Prøv at tilmelde dig igen?
>

Og først vente 24 Telmore Timer på at blive afmeldt det han aldrig blev
tilmeldt?

Henrik



Peter (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 02-07-03 12:31

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i
news:3f02a2bf$0$24715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Er der andre der også har overskredet de 24h?

Ja, jeg tilmeldte mig i går formiddags, og det virker stadig ikke.
Efter nok så mange "genstarter" af min T39 er GPRS-status fortsat
"ikke tilladt" - eller nogle gange "ingen adgang" eller "ikke
registreret". Alle indstillinger er selvfølgelig tilpasset.




Søren (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 02-07-03 12:49

Jeg venter også stadigvæk.

Jeg skrev også en mail til dem IGÅR vedrørende at tilmeldingen til MMS
fejler når jeg prøvet at melde min N6610 til. Endnu har jeg ikke fået noget
svar.

Jeg syntes at kundeservicen er nedadgående eller hvad ?

Har Telmore slået et større brød op end de kan gabe over ?

/Søren

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
news:3f02a2bf$0$24715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Og stadig ingen GPRS her.
>
> Måske er det TDC's GPRS der ikke kan lide min Motorola T260 .... det gik
> ellers fint hos Sonofon.
> - Og, ja. Opsætningen er naturligvis blevet ændret.
>
> Har skrevet til Telmore - ringer over middag hvis jeg ikke hører noget.
>
> Er der andre der også har overskredet de 24h?
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.
>
>



H3nrik V! (02-07-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 02-07-03 13:14

In news:bdugqh$res$1@sunsite.dk,
Søren <soren@ingenmail.dk> typed:

> Har Telmore slået et større brød op end de kan gabe over ?

Mon ikke der er en grund til 3 mdr. gratis...?


--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...



Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 13:23

> > Har Telmore slået et større brød op end de kan gabe over ?
>
> Mon ikke der er en grund til 3 mdr. gratis...?

Det må så blive næsten 3 mdr.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Søren (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 02-07-03 13:41

> Mon ikke der er en grund til 3 mdr. gratis...?

Jeg har ikke brokket mig over at min GPRS eller MMS ikke er kommet op at
køre endnu.

Jeg sætter spørgsmålstegn ved om deres kundeservice pga. dette 3 måneders
reklamestunt er for nedadgående. Ikke så meget som en bekræftelse på et man
har meldt en fejl ind fra deres side har jeg modtaget. Se det kan vi vel
godt blive enige om ikke er optimal kundeservice.

Kundeservice må aldrig blive syltet fordi man lancerer en gratis tjeneste og
ikke har været gearet til at imødekomme den interesse der er for servicen.
Hvis nu min telefon pludselig ikke virkede, hvor lang tid syntes du så var
en fair tilbagemeldingstid ?

I princippet er det det samme. Det er bare lugten der har en anden lyd.

/Søren


"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> wrote in
message news:bdui9g$895$1@sunsite.dk...
> In news:bdugqh$res$1@sunsite.dk,
> Søren <soren@ingenmail.dk> typed:
>
> > Har Telmore slået et større brød op end de kan gabe over ?
>
> Mon ikke der er en grund til 3 mdr. gratis...?
>
>
> --
> /H3nrik!
>
> If it ain't broken - break it... Then - fix it...
>
>



Claus Nielsen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Nielsen


Dato : 02-07-03 13:46


Tja, jeg synes nu det kører meget godt, alt taget i betragtning. Da
jeg i går (først på eftermiddagen) tilmeldte mig GPRS+MMS blev jeg
utålmodig, da det ikke virkede efter 10 minutter (man er jo ivrig).
Jeg skrev derfor en mail til kundeservice via Telmores webside.

Jeg fik et venligt svar efter 15 min, bl.a. med ordlyden "Der kan
forekomme forsinkelser på selve opkoblingen, og det skyldes, at GPRS
skal godkendes som databærer på telefonen. Det er ikke fordi der er
noget galt, men det er bare at vente på det gå igennem". Og efter ca.
2 timer var der da også hul igennem.

Ifølge Frank Rasmussens udtalelser i en anden tråd her i gruppen, er
der en del ventetid, da der var nogle systemer fra TDC der ikke var
klar til tiden. Det betyder, at medarbejdere hos Telmore skal
registrere/godkende/whatever alle kunder manuelt. Alternativet var en
udskydelse af GPRS hos Telmore, indtil systemerne fra TDC blev klar.

Så jeg tar' da hatten af for at Telmore ikke valgte den nemme løsning
(at vente). Det ville naturligvis også have skabt en del negativ
omtale. Men folk har det jo med at flokkes om ting der er gratis, så
der er uden tvivl udpræget travlhed hos Telmore i øjeblikket.

Mvh Claus


PS: Husk at fjerne bogus. fra min mail-adresse, hvis du besvarer pr.
mail.


On Wed, 2 Jul 2003 13:48:32 +0200, "Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote:
>Jeg syntes at kundeservicen er nedadgående eller hvad ?
>
>Har Telmore slået et større brød op end de kan gabe over ?
>
>/Søren

Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 13:51

> Tja, jeg synes nu det kører meget godt, alt taget i betragtning.
<snip>
> Og efter ca. 2 timer var der da også hul igennem.

Ja, det kan jeg sg* da godt forstå at du synes!
Du har jo heller ikke ventet i .... nu 28 timer.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Claus Nielsen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Nielsen


Dato : 02-07-03 14:00


>Ja, det kan jeg sg* da godt forstå at du synes!
>Du har jo heller ikke ventet i .... nu 28 timer.

Jeg kan godt se irritationsmomentet
Hvis jeg blev spurgt hvordan jeg synes det kørte en time efter jeg
havde tilmeldt mig, havde jeg nok heller ikke udtalt mig så positiv.

Mvh Claus


PS: Husk at fjerne bogus. fra min mail-adresse, hvis du besvarer pr.
mail.

Søren (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 02-07-03 13:54

Fint, men det har såmænd ikke så meget at gøre med utålmodighed at gøre. Jeg
sendte dem en mail med noget der ikke virkede på deres hjemmeside, og har
endnu ikke (nu er det over 24 timer siden jeg skrev det.). Ikke så meget som
en bekræftelse på at se har modtaget mailen eller lign. har jeg modtaget.

Det er ikke iorden.

/Søren

"Claus Nielsen" <claus_un@bogus.hotmail.com> wrote in message
news:a7k5gv8l2tfdbhdh5md4dcsaobo95q5pld@4ax.com...
>
> Tja, jeg synes nu det kører meget godt, alt taget i betragtning. Da
> jeg i går (først på eftermiddagen) tilmeldte mig GPRS+MMS blev jeg
> utålmodig, da det ikke virkede efter 10 minutter (man er jo ivrig).
> Jeg skrev derfor en mail til kundeservice via Telmores webside.
>
> Jeg fik et venligt svar efter 15 min, bl.a. med ordlyden "Der kan
> forekomme forsinkelser på selve opkoblingen, og det skyldes, at GPRS
> skal godkendes som databærer på telefonen. Det er ikke fordi der er
> noget galt, men det er bare at vente på det gå igennem". Og efter ca.
> 2 timer var der da også hul igennem.
>
> Ifølge Frank Rasmussens udtalelser i en anden tråd her i gruppen, er
> der en del ventetid, da der var nogle systemer fra TDC der ikke var
> klar til tiden. Det betyder, at medarbejdere hos Telmore skal
> registrere/godkende/whatever alle kunder manuelt. Alternativet var en
> udskydelse af GPRS hos Telmore, indtil systemerne fra TDC blev klar.
>
> Så jeg tar' da hatten af for at Telmore ikke valgte den nemme løsning
> (at vente). Det ville naturligvis også have skabt en del negativ
> omtale. Men folk har det jo med at flokkes om ting der er gratis, så
> der er uden tvivl udpræget travlhed hos Telmore i øjeblikket.
>
> Mvh Claus
>
>
> PS: Husk at fjerne bogus. fra min mail-adresse, hvis du besvarer pr.
> mail.
>
>
> On Wed, 2 Jul 2003 13:48:32 +0200, "Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote:
> >Jeg syntes at kundeservicen er nedadgående eller hvad ?
> >
> >Har Telmore slået et større brød op end de kan gabe over ?
> >
> >/Søren



Søren (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 02-07-03 13:56

Og så skal jeg vist til at læse mine indlæg bedre igennem for stave og
ordsætningsfejl. *S

/Søren

"Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote in message
news:bdukkj$snp$1@sunsite.dk...
> Fint, men det har såmænd ikke så meget at gøre med utålmodighed at gøre.
Jeg
> sendte dem en mail med noget der ikke virkede på deres hjemmeside, og har
> endnu ikke (nu er det over 24 timer siden jeg skrev det.). Ikke så meget
som
> en bekræftelse på at se har modtaget mailen eller lign. har jeg modtaget.
>
> Det er ikke iorden.
>
> /Søren
>
> "Claus Nielsen" <claus_un@bogus.hotmail.com> wrote in message
> news:a7k5gv8l2tfdbhdh5md4dcsaobo95q5pld@4ax.com...
> >
> > Tja, jeg synes nu det kører meget godt, alt taget i betragtning. Da
> > jeg i går (først på eftermiddagen) tilmeldte mig GPRS+MMS blev jeg
> > utålmodig, da det ikke virkede efter 10 minutter (man er jo ivrig).
> > Jeg skrev derfor en mail til kundeservice via Telmores webside.
> >
> > Jeg fik et venligt svar efter 15 min, bl.a. med ordlyden "Der kan
> > forekomme forsinkelser på selve opkoblingen, og det skyldes, at GPRS
> > skal godkendes som databærer på telefonen. Det er ikke fordi der er
> > noget galt, men det er bare at vente på det gå igennem". Og efter ca.
> > 2 timer var der da også hul igennem.
> >
> > Ifølge Frank Rasmussens udtalelser i en anden tråd her i gruppen, er
> > der en del ventetid, da der var nogle systemer fra TDC der ikke var
> > klar til tiden. Det betyder, at medarbejdere hos Telmore skal
> > registrere/godkende/whatever alle kunder manuelt. Alternativet var en
> > udskydelse af GPRS hos Telmore, indtil systemerne fra TDC blev klar.
> >
> > Så jeg tar' da hatten af for at Telmore ikke valgte den nemme løsning
> > (at vente). Det ville naturligvis også have skabt en del negativ
> > omtale. Men folk har det jo med at flokkes om ting der er gratis, så
> > der er uden tvivl udpræget travlhed hos Telmore i øjeblikket.
> >
> > Mvh Claus
> >
> >
> > PS: Husk at fjerne bogus. fra min mail-adresse, hvis du besvarer pr.
> > mail.
> >
> >
> > On Wed, 2 Jul 2003 13:48:32 +0200, "Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote:
> > >Jeg syntes at kundeservicen er nedadgående eller hvad ?
> > >
> > >Har Telmore slået et større brød op end de kan gabe over ?
> > >
> > >/Søren
>
>



Tom (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 02-07-03 14:00



> Så jeg tar' da hatten af for at Telmore ikke valgte den nemme løsning
> (at vente). Det ville naturligvis også have skabt en del negativ
> omtale. Men folk har det jo med at flokkes om ting der er gratis, så
> der er uden tvivl udpræget travlhed hos Telmore i øjeblikket.


Jeg husker nu tydeligt at man fra Telmores side annoncerede MMS i foråret
2003 og jeg vil ikke ligefrem betegne Juli som forår.
Min 7650 telefon blev købt for ca. 1 år siden så jeg har skam læst og ventet
længe på at telmores udbud skulle udvides. Ja faktisk føles det nu så længe
at jeg dårligt gider glæde mig over at det endelig er kommet hos Telmore.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK




Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 12:48

> Har skrevet til Telmore - ringer over middag hvis jeg ikke hører noget.

Så kom der et svar fra Telmore:
"Grundet ventetid på nette siden i går, har der været problemer med at få
GPRS'en igennen på centralen.
Der kan desvære gå op til 24 timer fra nu indtil du er blevet tilsluttet
GPRS systemet."

Der er sgu styr på det ........

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Henrik Stidsen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-07-03 13:01

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in
news:3f02a2bf$0$24715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Er der andre der også har overskredet de 24h?

Tror jeg er på 26 eller deromkring, ingen mail eller GPRS.

Faldt iøvrigt lige over den her på telmore.dk:
---
Kører GPRS på både GSM 900 og 1800?
Nej, GPRS kører kun på GSM 900 nettet.
---

Betyder det at der ikke er GPRS til rådighed hvis man er tilkoblet en
1800 mast ??

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Peter (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 02-07-03 13:11

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i
news:Xns93AC8E9AF7BCBHS235DK@130.225.247.90

> Kører GPRS på både GSM 900 og 1800?
> Nej, GPRS kører kun på GSM 900 nettet.

> Betyder det at der ikke er GPRS til rådighed
> hvis man er tilkoblet en 1800 mast ??

Det må vel betyde, at sætter man telefonen op til GPRS, vil den
så vidt muligt anvende GSM 900-nettet, når det er nødvendigt.
Ellers giver GPRS ikke meget mening.



Henrik Stidsen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-07-03 14:38

"Peter" <peter_usenet5@hotmail-fjern.com> wrote in
news:bdui40$772$1@sunsite.dk

>> Kører GPRS på både GSM 900 og 1800?
>> Nej, GPRS kører kun på GSM 900 nettet.
>
>> Betyder det at der ikke er GPRS til rådighed hvis man er
>> tilkoblet en 1800 mast ??
>
> Det må vel betyde, at sætter man telefonen op til GPRS, vil den
> så vidt muligt anvende GSM 900-nettet, når det er nødvendigt.
> Ellers giver GPRS ikke meget mening.

Hmm, min viser at GPRS ikke er tilgængeligt overhovedet (men jeg er
også på en 1800 mast) - og jeg har lige modtaget den famøse mail fra
Telmore om at jeg kan begynde at benytte GPRS.

Hvis jeg vælger at downloade et java program hvor jeg her an
"descrioption file" liggende til får jeg "GPRS adgang nægtet", vælger
jeg at gå til min WAP startside (som er sat til wep.tdcmobil.dk pga.
downloadet indstilling) begynder den at ringe op som til normal
WAP...

Jeg har en Siemens C55.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Ukendt (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-07-03 13:03

Hej

Talte lige med Telmore. Det viser sig at alle dem som kun har tilmeldt sig
GPRS (og ikke MMS) er blevet syltet, men de arbejder på det

Henrik



Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 13:25

> Talte lige med Telmore. Det viser sig at alle dem som kun har tilmeldt sig
> GPRS (og ikke MMS) er blevet syltet, men de arbejder på det

Klodder-bimser!

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Ukendt (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-07-03 13:57

Så kom mailen:

"Kære Henrik xxxxx

Du er nu oprettet og kan begynde at benytte dig af GPRS.

Hilsen
TELMORE"

men virker det? Nej GPRS er stadig ikke tilladt



Søren (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 02-07-03 14:02

Har du Slukket/Tændt telefonen ?

Det skal vist gøre.

/Søren

"HRO >" <<not supplied> wrote in message news:3f02d696@news.wineasy.se...
> Så kom mailen:
>
> "Kære Henrik xxxxx
>
> Du er nu oprettet og kan begynde at benytte dig af GPRS.
>
> Hilsen
> TELMORE"
>
> men virker det? Nej GPRS er stadig ikke tilladt
>
>



Ukendt (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-07-03 14:05

"Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote in message
news:bdul3m$40o$1@sunsite.dk...
> Har du Slukket/Tændt telefonen ?
>

Er 15-20 gange nok ?

Henrik



Søren (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 02-07-03 14:06

Det burde gøre det. *S

Bare en tanke.

Held og lykke !

/Søren

"HRO >" <<not supplied> wrote in message news:3f02d864$1@news.wineasy.se...
> "Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote in message
> news:bdul3m$40o$1@sunsite.dk...
> > Har du Slukket/Tændt telefonen ?
> >
>
> Er 15-20 gange nok ?
>
> Henrik
>
>



Mikael Nørrelund And~ (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Mikael Nørrelund And~


Dato : 02-07-03 15:06

Henrik wrote:
>> Har du Slukket/Tændt telefonen?
>
> Er 15-20 gange nok ?


Jeg lod min være slukket i 10-15min og så virkede det.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.


Henrik Stidsen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-07-03 16:04

Mikael Nørrelund Andersen <nospam@mikael-noerrelund.dk> wrote in
news:3f02e6e7$0$13199$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Jeg lod min være slukket i 10-15min og så virkede det.
>

Kanon, det virker her nu :)

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Mikael Nørrelund And~ (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Mikael Nørrelund And~


Dato : 02-07-03 16:35

Henrik Stidsen wrote:
>> Jeg lod min være slukket i 10-15min og så virkede det.
>
> Kanon, det virker her nu :)

Telmore burde ansætte mig :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.


H3nrik V! (02-07-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 02-07-03 23:05

In news:3f02fba9$0$48901$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Mikael Nørrelund Andersen <nospam@mikael-noerrelund.dk> typed:
> Henrik Stidsen wrote:
>>> Jeg lod min være slukket i 10-15min og så virkede det.
>>
>> Kanon, det virker her nu :)
>
> Telmore burde ansætte mig :)

LOL!

Både min T68i og kærestens 3510 fungede på GPRS ~5 min efter tilmelding og
én tænd/sluk på ~10 sek... Jeg tilmeldte dog MMS oxo - det kan iflg.
tidligere posts i gruppen have været det afgørende...


--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/



Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 16:46

> Jeg lod min være slukket i 10-15min og så virkede det.

Mine har været slukket meget længere.
Den ene hele natten + det meste af dagen.
Når jeg tænder den, er der stadig ingen GPRS.

Så det job, hmmmm ......

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Mikael Nørrelund And~ (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Mikael Nørrelund And~


Dato : 02-07-03 17:28

Fischer wrote:
>> Jeg lod min være slukket i 10-15min og så virkede det.
>
> Mine har været slukket meget længere.
> Den ene hele natten + det meste af dagen.
> Når jeg tænder den, er der stadig ingen GPRS.
>
> Så det job, hmmmm ......


Æv :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.


Peter (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 02-07-03 14:04

"HRO >" <<not supplied> skrev i en meddelelse
news:3f02d696@news.wineasy.se...

> "Kære Henrik xxxxx
> Du er nu oprettet og kan begynde at benytte dig af GPRS.
> Hilsen
> TELMORE"

> men virker det? Nej GPRS er stadig ikke tilladt

Jeg fik samme besked for 15 minutter siden - ca. 28 timer efter
tilmelding - men det virkede heller ikke hos mig. Jeg fik pr. tlf. at
vide, at Telmore på mystisk vis af egen drift havde frameldt mig
igen - og der var pludselig heller ikke hak ved GPRS når jeg loggede
ind på www.telmore.dk.

Jeg var derfor nødt til at tilmelde mig igen - og vente igen...

Og det skulle ikke undre mig, hvis dem, der ikke også tilmelder sig
MMS, igen ryger nederst i bunken.




Henrik Stidsen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-07-03 14:39

"HRO" <<not supplied>> wrote in news:3f02d696@news.wineasy.se

> Så kom mailen:
>
> "Kære Henrik xxxxx
>
> Du er nu oprettet og kan begynde at benytte dig af GPRS.
>
> Hilsen
> TELMORE"
>
> men virker det? Nej GPRS er stadig ikke tilladt

Samme her - GPRS adgang nægtet, ikonet i displayet viser at GPRS ikke
er tilgængeligt...

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

brokmar (02-07-2003)
Kommentar
Fra : brokmar


Dato : 02-07-03 15:39


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f02a2bf$0$24715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Og stadig ingen GPRS her.
>
> Måske er det TDC's GPRS der ikke kan lide min Motorola T260 .... det gik
> ellers fint hos Sonofon.
> - Og, ja. Opsætningen er naturligvis blevet ændret.
>
> Har skrevet til Telmore - ringer over middag hvis jeg ikke hører noget.
>
> Er der andre der også har overskredet de 24h?
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.
>
>
Jeg har også en Motorola T260 - rendyrket "kult"! Der er ingen Motorolaer på
tilmeldingslisten hos Telmore.

Kl ca halv to i nat sendte jeg følgende til Telmores support:

" spørgsmål:
Min Motorola Timeport 260 er ikke på tilmeldings listen til GPRS. Og jo -
den kører rent faktisk GPRS fint nok med et Sonofonkort i og har gjort det
længe - men har ikke MMS.
Hvordan bliver jeg så tilmeldt.
Mvh"

og ca. kl. 13.30 modtog jeg følgende fra Telmore:

"Du kan desværre ikke tilmelde dig til GPRS med en Motorola Timeport 260
endnu.

Problemet er at telefonen ikke er blevet "frigivet" af TDC til at blive
koblet op på GPRS. Ligeså snart telefonen bliver lagt fri, så kommer den op
på siden.

Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du lave en reply på denne mail -
uden at rette i subject.

Med venlig hilsen

TELMORE Support - Brian P"

Så os med telefoner uden MMS må nok vente lidt endnu
vh
brokmar



Brian (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 02-07-03 16:23

Hejsa

Fischer wrote:
> Er der andre der også har overskredet de 24h?

Ja, jeg har heller ikke modtaget fra Telmore endnu.
Istedet fandt jeg dette:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/gp
rs_opsaetning/index.jsp

Det virker fint til min telefon (T68i)

/Brian



Fischer (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-03 16:47

> > Er der andre der også har overskredet de 24h?
>
> Ja, jeg har heller ikke modtaget fra Telmore endnu.

Nåh, det er ikke opsætningen jeg mangler. Den lavede jeg manuelt med det
samme.
Det er selve adgangen til GPRS der ikke er der.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Flemming Thor Hansen (06-07-2003)
Kommentar
Fra : Flemming Thor Hansen


Dato : 06-07-03 22:29

Fischer wrote:
> Og stadig ingen GPRS her.
Har du prøvet at slukke og tænde telefonen?
Det var det der skulle til på min 6310.
--

Med venlig hilsen

Flemming Thor Hansen

______ __
/\__ _\ /\ \
\/_/\ \/ \ \ \___ ___ _ __
\ \ \ \ \ _ \ / __ \ /\ __\
\ \ \ \ \ \ \ \ /\ \_\ \ \ \ \/
\ \_\ \ \_\ \_\ \ \____/ \ \_\
\/_/ \/_/\/_/ \/___/ \/_/







Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste