spil til T310 ??
Fra : 5230

Dato : 02-07-03 07:31

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at downloade nogle kortspil
til min nye T310.

Hvor skal jeg gå hen ,for Ericsson har ingen

Bente

Fra : Søren C

Dato : 02-07-03 15:21

"5230" <bente76@"fjern.dette"privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kunne godt tænke mig at downloade nogle kortspil
> til min nye T310.
>
> Hvor skal jeg gå hen ,for Ericsson har ingen

Der er lidt her:

http://midlet-review.com/freegames/mophun_freegames.htm

Venligst

Fra : Johnny

Dato : 02-07-03 19:13

5230 wrote:
> Hej
>
> Jeg kunne godt tænke mig at downloade nogle kortspil
> til min nye T310.
>
> Hvor skal jeg gå hen ,for Ericsson har ingen
>
> Bente

Eller måske SONOFONs "Mobilstationen" - www.sonofon.dk
Men det koster penge.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : 5230

Dato : 03-07-03 16:47

Hej..

Jeg kan ikke bruge sonofon ,da man skal være kunde der for at logge ind på
deres portal.

Bente

Fra : Per Olsen

Dato : 02-07-03 22:40

> [...]
>
> Jeg kunne godt tænke mig at downloade nogle kortspil
> til min nye T310.
>
> Hvor skal jeg gå hen ,for Ericsson har ingen

Hej.

Prøv på siden: Unofficial Club Sony Ericsson
http://www.clubsonyericsson.com/en/index.html

Under Resources er der nederst nogle spil til T300,
de virker også til T310.
Download dem til din PC og overfør dem til mobilen
med programmet SendFile, som du kan finde under
Software, via Seriel, USB eller I/R.
Org. seriel-kabel er idag set til 99,-kr. hos
Sonofon i Aalborg Storcenter.
Pe®=s1
SE T310, R3B003