Robin Hood - noget værd?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 02-07-03 00:39

Jeg har set et nyere spil i butikkerne der hedder 'Robin Hood' eller noget i
den retning. Er det godt eller skidt?

--
- - -
CITIZEN ANTI-TERROR READINESS

Fra : Madsen

Dato : 02-07-03 08:11

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> CITIZEN ANTI-TERROR READINESS

Hej

Hvis jeg må komme med et godt råd, så læs lige her :

Dels er din signatur mere end dobbelt så stor som den bør være
og dels er den indledt forkert, så den bliver ikke udeladt i andres
svar på din post.

mvh MM

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 02-07-03 09:16

> Dels er din signatur mere end dobbelt så stor som den bør være
> og dels er den indledt forkert, så den bliver ikke udeladt i andres
> svar på din post.

Der lærte jeg noget nyt, tak for det.

Fra : Devast8or, work

Dato : 02-07-03 10:18

"Madsen" <Madsen@post999.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dels er din signatur mere end dobbelt så stor som den bør være
> og dels er den indledt forkert, så den bliver ikke udeladt i andres

Hvordan er hans signatur indledt forkert? Delimiteren (herlig fordanskning
af et engelsk ord :) er da "-- " i C.H.'s indlæg som der også står på
Usenet.dk. Hvad har jeg misset?

Devast8or (som også håber på at lære noget nyt idag :)

P.S. hvem administrerer iøvrigt usenet.dk? Det ville da være et hit at smide
et link til OE-QuoteFix ind på signatur siden.

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-07-03 10:23

"Devast8or, work" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvordan er hans signatur indledt forkert? Delimiteren (herlig fordanskning
> af et engelsk ord :) er da "-- " i C.H.'s indlæg som der også står på
> Usenet.dk. Hvad har jeg misset?

Det korrekt er "-- ", altså "minus minus mellemrum"
Sådan står det også forklaret på usenet.dk
--
Peter J

Fra : Devast8or, work

Dato : 02-07-03 11:24

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det korrekt er "-- ", altså "minus minus mellemrum"
> Sådan står det også forklaret på usenet.dk

Ja netop. Det er også det jeg ser hvis jeg markerer det i C.H.'s indlæg. Men
OE kan måske ikke finde ud af at markere teskt? Hvis jeg markerer din
delimiter får jeg "minus minus mellemrum mellemrun".

Devast8or

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-07-03 11:38

> [...]
> OE kan måske ikke finde ud af at markere teskt? Hvis jeg markerer din
> delimiter får jeg "minus minus mellemrum mellemrun".

Prøv at markere en hvilken som helst linie i OE.
Så vil du se at der efter hver linie ser ud til
at være et mellemrum inden linieskift.
--
Peter J

Fra : Devast8or, work

Dato : 03-07-03 14:18

> [...]
> Men
>
> Prøv at markere en hvilken som helst linie i OE.
> Så vil du se at der efter hver linie ser ud til

Aahhh, det forklarer en del. Det er simpelthen et fantom-mellemrum der i
C.H.'s sig-delimiter. Så blev jeg så meget klogere :)

Devast8or

Fra : arc@na

Dato : 02-07-03 23:58

"Devast8or, work" <invalid@invalid.invalid> wrote in

> Ja netop. Det er også det jeg ser hvis jeg markerer det i C.H.'s
> indlæg. Men OE kan måske ikke finde ud af at markere teskt? Hvis jeg
> markerer din delimiter får jeg "minus minus mellemrum mellemrun".

Ja, men det er kun fordi Bill Gates' drenge ikke kan finde ud af deres
arbejde.

arc@na

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 02-07-03 11:59

Takker.. det vidste jeg faktisk ikke ;)

Mikkel

Fra : Arcana Dragon

Dato : 02-07-03 23:57

> [...]

> fordanskning af et engelsk ord :) er da "-- " i C.H.'s indlæg som der
> også står på Usenet.dk. Hvad har jeg misset?

Der er ikke noget mellemrum efter "--". Manden bruger skod-programmet
M$Outlook Express, i stedet for et fornuftigt program som XNews.
(kan hentes gratis på http://xnews.newsguy.com)

Desuden fylder hans .sig 8 linjer, hvilket er det dobbelte af de normalt
velsete max 4-linjers .sigs.

Hope I'm not too devastating...

--
Greetings,
Arcana Dragon

Fra : Devast8or, work

Dato : 03-07-03 14:19

"Arcana Dragon" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er ikke noget mellemrum efter "--". Manden bruger skod-programmet
> M$Outlook Express, i stedet for et fornuftigt program som XNews.

OE-QuoteFix kan klare det. Personligt synes jeg Xnews er hamrende
forvirrende, men sådan er vi jo så forskellige :)

> Desuden fylder hans .sig 8 linjer, hvilket er det dobbelte af de normalt
> velsete max 4-linjers .sigs.

Ja, det er jeg helt med på.

> Hope I'm not too devastating...

LOL

> --
> Greetings,
> Arcana Dragon
> -==(UDIC)==-
> http://www.phyton.dk/games.htm

Devast8or

Fra : Julli

Dato : 02-07-03 11:56

> [...]
> 2) Turn your back to the window
> 3) Open your pants
> 4) Pull your pants & possible underwear slightly down

Hvad med at svare på hans indlæg. Folk har sgu så travlt med at rette på
hinanden. Det er til at få lange nosser af alle de idioter der ikke har
andet og give sig til end og rette på alt og alle. C. H. hvis det er det
Robin Hood jeg tænker på er det i stil med Desperatos. Det er et ganske
udemærket spil.

Mvh Julli

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 02-07-03 12:25

> [...]
> andet og give sig til end og rette på alt og alle. C. H. hvis det er det
> Robin Hood jeg tænker på er det i stil med Desperatos. Det er et ganske

Hørt !!!!!

[NH]7H

Fra : Ding-Dong

Dato : 02-07-03 13:23

Julli skrev i en meddelelse
> [...]
> andet og give sig til end og rette på alt og alle. C. H. hvis det er det
> Robin Hood jeg tænker på er det i stil med Desperatos. Det er et ganske

Jeg er enig med dig men jeg lagde da også mærke til at de rettede på og
lærte hinanden i go' ro og orden og det er bestemt ikke hver dag man oplever
det på usenet:c)
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Madsen

Dato : 02-07-03 13:36

"Ding-Dong" <dingdong@noanalheroes.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er enig med dig men jeg lagde da også mærke til at de rettede på og
> lærte hinanden i go' ro og orden og det er bestemt ikke hver dag man
oplever
> det på usenet:c)

Netop. Jeg sad også lige og glædede mig over at det var lykkedes
os at holde en pæn og sober tone i tråden. Jeg vil da mene at en
venlig og høflig henstilling eller rettelse er i orden, hvorimod der
ikke er noget mere irriterende end når sure personer straks
begynder at brokke sig og bruge grimme ord.

mvh MM

Fra : arc@na

Dato : 03-07-03 00:00

"Julli" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Hvad med at svare på hans indlæg.

Hvorfor svarer DU ikke på hans indlæg i stedet for at brokke dig over folk,
som brokker sig over mandens (for lange) signatur?????

> Folk har sgu så travlt med at rette
> på hinanden. Det er til at få lange nosser af alle de idioter der ikke

Ja, du er sgu da også til at få lange nosser af.

arc@na

Fra : Julli

Dato : 03-07-03 01:24

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> [...]
folk,
> som brokker sig over mandens (for lange) signatur?????

> Ja, du er sgu da også til at få lange nosser af.

Er du dum??? Jeg har svaret på hans indlæg.
Læs og forstå!!!

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 03-07-03 14:25

> Hvis det er det
> Robin Hood jeg tænker på er det i stil med Desperatos. Det er et ganske
> udemærket spil.

En kammerat fortalte mig lidt mere om subject og fuld titel er 'Robin Hood -
Legend of Sherwood'. det minder ret meget om Desperados og Commandos og er
udviklet af Spellbound der også lavede de to, så enginen er sikkert nøjagtig
den samme. Det bliver sgu nok købt.
I samme sætning fortalte han mig også om et andet Robin Hood spil der er på
vej - 'Robin Hood - Defender of the Crown'. Nogen der ved noget mere om
denne, hvornår det lander på gaden og om det er bare tilnærmelsvis i stil
med Amiga-klassikeren af nogenlunde samme titel fra først-90'erne?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-07-03 14:59

C. H. Engelbrecht wrote:

> En kammerat fortalte mig lidt mere om subject og fuld titel er 'Robin Hood -
> Legend of Sherwood'.

Det var forbi Troldspejlet for ikke så længe siden:

http://www.dr.dk/zoom/troldspejlet/spil/0301.asp

"ROBIN HOOD
- THE LEGEND OF SHERWOOD (PC)
Et realtime strategispil, hvor man enten kan gennemføre missioner i
valgfri rækkefølge eller gennemføre spillet som én lang historie. Man
kan styre Robin og hans mænd enkeltvis eller samlet og forprogrammere de
enkelte personers handlinger i op til tre niveauer. En ny smart
simulator kan styre sværdføringen i mønstre.

Det strategiske element består i at træne bueskydning, producere etc.,
og det forlænger spillets levetid. - Et glimrende spil med god stemning
og fin musik. Desværre gentager Robin Hood og hans mænd bare nogle
sætninger alt for tit, men det er til at leve med.

Udvikler: Spellbound Studios
Dansk distributør: Wannadoo
Link: http://www.robinhood-game.com "

Fra : Madsen

Dato : 04-07-03 13:12

> [...]

> denne, hvornår det lander på gaden og om det er bare tilnærmelsvis i stil
> med Amiga-klassikeren af nogenlunde samme titel fra først-90'erne?

Prøv Google. Så vælter det frem med links om spillet.
F.eks. http://www.gamespot.com/pc/adventure/robinhooddefenderoftc/media.html

mvh MM

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-07-03 13:36

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> mumbled something in

> [...]
> mere om denne, hvornår det lander på gaden og om det er bare
> tilnærmelsvis i stil med Amiga-klassikeren af nogenlunde samme titel

på udviklerens hjemmeside www.cinemaware.com (jo det er de samme) kan man
læse at de har indgået kontrakt med publisher Capcom. Desværre er de fleste
screenshot temmelig gamle men der er en trailer fra dette års E3. Desiden
kan man spille en flash version af det gamle Amiga spil.

http://www.cinemaware.com/robinhood_main.asp

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Arcana Dragon

Dato : 03-07-03 00:06

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in

> Jeg har set et nyere spil i butikkerne der hedder 'Robin Hood' eller
> noget i den retning. Er det godt eller skidt?

Jeg har vist et sted et Robin Hood-spil fra Sierra, som hedder Quest of
the Longbow. Et godt gammeldags adventure-spil i SVGA! Det kan hentes fra
www.underdogs.org (tror jeg nok).

Det nye spil kender jeg ikke, men da jeg ofte snuser rundt i grupper med
rolle- og adventurespil uden at have læst om dette, tror jeg ikke at det
er så fedt.

<http://www.google.com/search?q=Robin+Hood+computer+game&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&hl=da&lr=>
eller (samme link)
http://makeashorterlink.com/?V60425225
kan du læse om flere PC-spil om Robin Hood.

--
Greetings,
Arcana Dragon