hayes, hash smugler?
Fra : E.G.C.

Dato : 01-07-03 22:10

Er der nogen der kan oplyse om en film, en ung mand smugler has, han har sin
veninde med, de er i Tyrkiet og han bliver anholdt for hashsmugling. Han
hedder Hayes, er amerikansk statsborger. Hvad hedder filmen og hvis- hvor
kan man få den på video?

Mvh.

Ester C.

Fra : Carl Drud

Dato : 01-07-03 22:04

E.G.C. <kaninen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> hashsmugling. Han hedder Hayes, er amerikansk statsborger. Hvad
> hedder filmen og hvis- hvor kan man få den på video?

Er det ikke Midnight Express.

http://us.imdb.com/Title?0077928

--
Carl

Fra : E.G.C.

Dato : 01-07-03 22:22

Det er muligt, jeg sidder og prøver at finde den på biblioteket, for jeg
mener den er udgivet på bog, jeg kan bare ikke se handlingen, men der er
ganske rigtigt en der hedder "midnight express". Skal man ikke kunne se lidt
om handlingen på bibliotekets hjemmeside?.
Men hvis du mener den handler om det jeg skrev så må det være den. Det var
ganske forfærdeligt, det hankom ud for under sit fængselsophold, og han
undslap kun fordi det lykkedes ham at flygte, mener jeg.

Mvh.

Ester C.

Fra : Carl Drud

Dato : 01-07-03 22:30

> [...]

> jeg mener den er udgivet på bog, jeg kan bare ikke se handlingen, men
> der er ganske rigtigt en der hedder "midnight express".

Du kan se en (meget) kort beskrivelse af handling på det link jeg gav
dig.

> Skal man ikke
> kunne se lidt om handlingen på bibliotekets hjemmeside?.

Ved det ikke. Står lidt på Amazon's side:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0751508810/ref%3Ded%5Fart%5F446806%5Ftxt%5F1/202-2200131-9133449#product-details

--
Carl

Fra : E.G.C.

Dato : 01-07-03 22:50

Takker mange gange, det er helt sikkert den. Jeg har imellemtiden set på
"DVDoos" hjemeside at den ikke kan fåes mere, men jeg håber så at den måske
bliver trykt på DVD. Hvis nogen skulle høre om det så skriv venligst.

Mvh.

Ester C

Fra : Søren Kongstad

Dato : 02-07-03 08:49

"E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
måske
> bliver trykt på DVD. Hvis nogen skulle høre om det så skriv venligst.

Kig på dvdpriser.dk

http://www.dvdpriser.dk/dvdfilm/dvdfilm-top10.asp?ID=143918

Søren

Fra : Peter

Dato : 02-07-03 14:32

E.G.C. wrote:

> [...]
> "DVDoos" hjemeside at den ikke kan fåes mere, men jeg håber så at den
> måske bliver trykt på DVD. Hvis nogen skulle høre om det så skriv

DVDoo er vist omtrent det eneste sted, der ikke har den. Et hurtigt check
viser at den er på lager hos f.eks. www.axelmusic.dk, www.laserdisken.dk,
www.cdon.com.

/Peter

Fra : Kong Kent

Dato : 02-07-03 15:34

> [...]
måske
> bliver trykt på DVD. Hvis nogen skulle høre om det så skriv venligst.

Passer ikke. Jeg har den selv på DVD, og har haft det i adskillige år nu.
Søgeordet "Midnight Express DVD" på Google gav med lidt hjælp fra Kelkoo
følgende link:

<http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=44690&m
ediaType=40&sort=7>

178,- og du er godt kørende :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Carl Drud

Dato : 01-07-03 22:47

> [...]

> på "DVDoos" hjemeside at den ikke kan fåes mere, men jeg håber så at
> den måske bliver trykt på DVD. Hvis nogen skulle høre om det så skriv

Der var et link på Amazon's side til deres DVD afd. med filmen:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/stores/detail/-/dvd/B00004CYO2/tech-info/ref=ed_tec_dp/202-2200131-9133449

--
Carl

Fra : E.G.C.

Dato : 01-07-03 23:24

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> E.G.C. <kaninen@tdcadsl.dk> wrote:
Ja, tak for det. Det så jeg men jeg vil egentlig elst ikke købe fra England.
Jeg har køb i Tyskland men har ikke handlet hos Amazon. Hvordan foregår det.
Kan jeg bare beale med Visa?. Hvad er omkostningerne mon. Jeg må lige læse
det.

Mvh.

Ester C.

Fra : Kong Kent

Dato : 02-07-03 15:31

> [...]
> hedder Hayes, er amerikansk statsborger. Hvad hedder filmen og hvis- hvor

Det er klassikeren "Midnight Express"

Simpelthen verdensklassefilm!!!!!

Kan fås de fleste steder hvor man fører mere end blot top10-sællerter p.t.
Så det er ikke Blockbuster du skal gå ind i, men måske nærmere en Fona med
en stor video-sektion, eller din lokale køb-salg-bytte-biks - som med
garanti kan skaffe den hjem hurtigt!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jesper

Dato : 02-07-03 16:03

> [...]

> hedder Hayes, er amerikansk statsborger. Hvad hedder filmen og hvis- hvor

Den har været på TV. Med lidt tålmodighed kommer den nok igen!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : E.G.C.

Dato : 02-07-03 17:07

Tak tak til alle. Ja, den kan sandelig fåes på dvd ihvertfald. Er også
på lager et par steder (til toppris) men godt nok. Tak igen, jeg må have
den.

Mvh.

Ester C.