Samles vi på toppen???
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 01-07-03 21:58

Tjaaaa.... Hvad er der mere at sige...
Har vi vores eget lille hjørne eller noget i den stil???

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 02-07-03 12:34

Oliver Bruchhaus wrote:
> Tjaaaa.... Hvad er der mere at sige...
> Har vi vores eget lille hjørne eller noget i den stil???

--------------
Hej Oliver. Jeg har godt nok ikke tidligere hørt om en DFM-sektion på
træffet, men det kunne da være meget sjovt at være blandt initiativtagerne
Kender du pladsen? Nogle forslag? Plejer selv at bo nord for
hovedteltet.

M.v.h.
Henrik Nedergaard (der kører fra Århus mod "Toppen" torsdag 10/7 ca. kl.
10)

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 02-07-03 14:12

> [...]
> at bo nord for hovedteltet.
> M.v.h.
> Henrik Nedergaard (der kører fra Århus mod "Toppen" torsdag 10/7 ca.
Nope... Det er sgu min første gang det her, Så jeg er ikke helt med på
hvorn' det hænger sammen.
Men jeg håber da at der er nogen der har nogle forslag eller ideer.. : /

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-07-03 20:26

Oliver Bruchhaus wrote:

> Tjaaaa.... Hvad er der mere at sige...
> Har vi vores eget lille hjørne eller noget i den stil???

Hehe... Jeg snakkede faktisk med Wheeler om at vi kunne klippe en DFM
T-Shirt i stykker og lave en "fane" ud af den. Så kunne vi lave vores egen
lille telt-lejr med flag og det hele

--
Tony
(der er ked af at Wheeler alligevel ikke kan være med til TPT )

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 02-07-03 21:04

> Hehe... Jeg snakkede faktisk med Wheeler om at vi kunne klippe en DFM
> T-Shirt i stykker og lave en "fane" ud af den. Så kunne vi lave vores
> egen lille telt-lejr med flag og det hele
-------------------------------
GEIL!!!!
Jeg vil godt sponsorere den t-shirt hvis det er!!!
Nej, seriøst! Vi gør det sgu!
:))

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-07-03 21:30

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
DFM
> T-Shirt i stykker og lave en "fane" ud af den. Så kunne vi lave

Lyder hyggeligt.

Men hvis det skal have en chance, så skal man nok ikke vente med det
til om Fredagen :-/,
så er det ikke sikkert, at der er et ledigt område til teltene der er
stort nok !, så skal besøget hos Mc Chaufførerne droppes ! ??

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : wheeler

Dato : 02-07-03 21:45

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev

så skal besøget hos Mc Chaufførerne droppes ! ??

[KLIP]

Hmm

Har "fået lov" til 2 dagstur til Fredericia/Mc Chaufførene og efterfølgende
shopping i Kiel
Skal jeg så virkelig køre afsted alene ;-/
--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-07-03 23:18

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> [...]
> så er det ikke sikkert, at der er et ledigt område til teltene der er
> stort nok !, så skal besøget hos Mc Chaufførerne droppes ! ??

Hmm... Jeg er faktisk muligvis nødt til at køre direkte til Skagen om
fredagen i stedet men mere om det senere...

--
Tony
Kilofazer

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 03-07-03 07:50

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
> [...]
til teltene der er
> stort nok !, så skal besøget hos Mc Chaufførerne droppes ! ??
-------------

Jeg tager derop om torsdagen. Ankommer til Skagen ca. kl. 13. Der plejer
stadig at være rimelig med plads torsdag eftermiddag. Vi DMF´er der ankommer
tidligere, kunne jo reservere et område ... såvidt det er muligt. Kan være
svært, ene mand at holde stand mod 10-15 fulde nordmænd på Harley´er!!!
Eller en sur og trafiktræt tysker, som vi oplevede sidste år (kom dog senere
ind på livet af personen, da de tomme flasker kom i overtal

Evt. interesserede DMF´ere er velkommen til at kontakte undertegnede på
mobilen (2544 6488), når I ankommer torsdag, fredag eller evt. lørdag (gå
ikke glip af festen fredag aften!) ..... så kan jeg vejlede mod den DFM-lejr
vi forhåbentlig får etableret i år.

--
M.v.h.
Toshido AKA Henrik Nedergaard

AROS MotorCykel Klub - www.amck.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=64

Fra : J.C.Kløve

Dato : 03-07-03 17:03

I tråden: be0jme$52g$1@sunsite.dk,
Skrev Toshido - AROS Motorcykel Klub :
> [...]
> fredag eller evt. lørdag (gå ikke glip af festen fredag aften!)
> ..... så kan jeg vejlede mod den DFM-lejr vi forhåbentlig får

Kanon initiativ !
Vi ses på toppen i DFM lejr!

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Jens U

Dato : 09-07-03 16:47

J.C.Kløve skrev ...

> Kanon initiativ !
> Vi ses på toppen i DFM lejr!

Jes, vi ses

Hvem er DMF ?
Dansk Motorcykel Forviring

Køre også torsdag ved middagstid -2+0

Er der en venlig sjæl som vil anføre på kortet i informationen,
hvor DFM'er har slået sig ned, så er det lidt letter at finde mellem
5000-10000 mc'er

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 09-07-03 22:17

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> wrote in message
> Hvem er DMF ?
> Dansk Motorcykel Forviring
---------------

Naturligvis er det DFM! ..... beklager at have byttet om på det hele

NÅ! men hvis jeg er den første DFM´er i Informationen, så skal jeg nok få
markeret DFM-lejren på kortet. Ligeledes skal jeg/vi nok forsøge at
reservere plads til de DFM´er der gerne vil deltage i lejren. Giv dog lige
et kald på mobilen (2544 6488) hvis du ønsker en reservation, så skal vi se
hvad der kan gøres.

På genhør!

--
M.v.h.
Toshido AKA Henrik Nedergaard
og Frk. Solvej AKA SV650SX-Yellow

Fra : Jens U

Dato : 10-07-03 01:55

Toshido wrote in message
> beklager at have byttet om på det hele

Du skal bare have en kvaje bajer klar til mig.
Fedt, du ser humoren i det, det pc værk kan jo overtage magten
en gang i mellem.

> [...]
> et kald på mobilen (2544 6488) hvis du ønsker en reservation, så skal vi

Mmmm...... nok for sent at ringe

Nu er det lykkes mig at pakke 66 kg bagage, så det bliver ren
spirituskørsel.

Vi ses!

Fra : Brian W.

Dato : 03-07-03 17:38

Toshido - AROS Motorcykel Klub wrote:
> [...]
> lørdag (gå ikke glip af festen fredag aften!) ..... så kan jeg
> vejlede mod den DFM-lejr vi forhåbentlig får etableret i år.

Lyder fint. Jeg kan forefindes i galten lejren, men kikker da forbi, hvis
der er en lejr og øl?? *GG*. Bliver sku oxo lige nødt til at se Tony´s nye
fazer.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : ZX-10

Dato : 03-07-03 21:24

Og flaget vejrer ved Skanderborg lejren, så mon ikke der er 1 par kølige
hvis i kikker forbi...:)
Kenneth ZX-10......I år dog i følgebil..:(((((
www.skanderborgmc.dk
Brian W. <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f045bfe$0$1672$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 04-07-03 12:15

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> writes:
> Og flaget vejrer ved Skanderborg lejren, så mon ikke der er 1 par kølige
> hvis i kikker forbi...:)
> Kenneth ZX-10......I år dog i følgebil..:(((((

Hvaaa Kenned - skal den ZX-10 ikke bare på bålet så du kan få dig en
MC?

--
Jesper - fra onsdag på toppen...
Og håber Kenned snart får lavet sin model, så vi få ham sendt på nogen træf!