London-ideer ønskes
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 01-07-03 21:41

Halløjsa allesammen..

Jeg tager en tur med min kæreste til London i 5 dage fra 12/7-16/7. Det er 7
år siden jeg sidst var derovre, og vil gerne høre hvad der er sket siden da
hvad restauranter (behøver ikke være de allerdyreste!!), klubber, museer,
bygninger, osv. angår..

Hvad kan i med andre ord anbefale til en 25-årig mand, som har set de fleste
af de klassiske seværdigheder og prøvet et par af de gode restauranter og
pubber, men som ikke har været der i nogle år?

(Et par anmeldelser af aktuelle ikke-Lloyd Webber musicals er også meget
velkomne.)

-Thomas
HA.(fil.), Stud.merc.fil.
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Tømreren

Dato : 01-07-03 23:19

> (Et par anmeldelser af aktuelle ikke-Lloyd Webber musicals er også meget
> velkomne.)

I SKAL bare gå ind og se Mamma-Mia musicalen.... det er bare den bedste
musical jeg nogensinde har set..... bestil hjemmefra,der er rift om
pladserne..

Go tur
Tømreren

Fra : Lars Brink

Dato : 02-07-03 16:28

> I SKAL bare gå ind og se Mamma-Mia musicalen.... det er bare den bedste
> musical jeg nogensinde har set..... bestil hjemmefra,der er rift om
> pladserne..

lastminute.co.uk er et sted at gøre dette. Her kan du også finde 2 for 1
tilbud på andre musicals.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Jette

Dato : 02-07-03 07:20

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message
> [...]
> pubber, men som ikke har været der i nogle år?
>
> (Et par anmeldelser af aktuelle ikke-Lloyd Webber musicals er også meget

Så har du nok ikke set det nye Tate Modern. Det kan anbefales. Og lad for
guds skyld være med at betale en formue for at komme i The London Eye (det
store pariserhjul). Udsigten fra toppen af St. Paul's Cathedral er meget
bedre - og man kan blive der, så længe man vil. Nå ja, og der er også sket
det positive, at mange museer i London er gået hen og har fået gratis entré.
Det er jo også noget, vi kan li'! Har I ikke set naturhistoriemuseet, kan
jeg kun anbefale det. Man kunne blive der i flere dage...

God tur!

Jette

Fra : J.

Dato : 02-07-03 09:35

Hvis det har nogen interesse, så er der i øjeblikket en Titanic udstilling
på London Science Museum som er ret spændende.

De viser også IMAX filmen.

http://www.sciencemuseum.org.uk/

J.