[OT] DK-binærgrupperne?
Fra : JcLind

Dato : 31-03-01 22:16

Hvor i alverden er de danske binærgrupper blevet af?
Både Teledk og Sunsite har smidt dem af!

VH jakob

Fra : Chokmah

Dato : 01-04-01 01:02

"JcLind" <jclind@adr.dk> wrote in message
> Hvor i alverden er de danske binærgrupper blevet af?
> Både Teledk og Sunsite har smidt dem af!
Hi Sunsite har droppet dem ved tele dk virker de bare ikke for det meste
....p.gr a belastning , de er ved at bygge det om så de skulle kunne tage
noget mere pres men det virker ike til at have så meget succes nogen gangen
hjælper det a locke pp med nogen forkselige ip nr et adresser som de har men
her til aften køre tele dk da nu godt nok i alt grupperne jeg har da hente
Puhh tæt på en gigabyte porno fra magscan siden jeg stod op ?
MvH
Bo
fut ;dk.snak.off-topic

Fra : Tomas O.

Dato : 01-04-01 09:30

"JcLind" <jclind@adr.dk> skrev i en meddelelse news:9a5gud$e5$1@news.inet.tele.dk...
> Hvor i alverden er de danske binærgrupper blevet af?
> Både Teledk og Sunsite har smidt dem af!

Her er hvad sunsite newsadmin siger.

Du kan læse mere i news:dk.admin

Hilsen
Tomas O.
FUT news:dk.admin

Fra : Tomas O.

Dato : 01-04-01 09:39

"JcLind" <jclind@adr.dk> skrev i en meddelelse news:9a5gud$e5$1@news.inet.tele.dk...
> Hvor i alverden er de danske binærgrupper blevet af?
> Både Teledk og Sunsite har smidt dem af!

Læs her hvad Barry skriver.

Hilsen
Tomas O.
FUT news:dk.admin