Hvad betaler man for? Gprs - MMS
Fra : Karina[6000]

Dato : 01-07-03 20:57

Hej NG

Jeg er lidt forvirret over hvad man betaler for, nu hvor vi har fået gratis
GPRS og MMS med Telmore.
Hvis man Wap'per betaler man så stadig menuttakst for at være på, eller er
det gratis, da gprs'en er det?
Når man sender en MMS, er det så helt gratis eller betaler vi stadig 20 øre,
som for en smsbesked?

på forhånd tak

Hilsen Karina (der lige har fået GPRS til at virke)..

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-07-03 21:05

"Karina[6000]" <FJERNkwh@foxylady.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man Wap'per betaler man så stadig menuttakst for at være på, eller er
> det gratis, da gprs'en er det?

Hvis du vel og mærke bruger din GPRS profil til at Wappe med, så er det
gratis i perioden...
Du kan tydeligt se forskel på Wap profilen og GPRS profilen - når du bruger
wap profilen (den med minuttakst) ringer op til et nummer når du connecter -
det gør GPRS'en ikke... Endvidere hvis du har en nyere nokia vises et G oppe
i venstre hjørne når du Wapper via GPRS og betyder dermed at det er gratis

> Når man sender en MMS, er det så helt gratis eller betaler vi stadig 20
øre,
> som for en smsbesked?

Det er helt gratis i perioden. Det koster 2,75 efter perioden. MMS har intet
med SMS teknologien at gøre...

Håber det var svar nok

/ Jonas

Fra : Karina[6000]

Dato : 01-07-03 21:10

> Håber det var svar nok
>
> / Jonas

Det var det i hvert fald :) Så nu kan jeg roligt wappe løs.. :)

mvh

Karina

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-07-03 21:13

> Det var det i hvert fald :) Så nu kan jeg roligt wappe løs.. :)

Det tror jeg der er mange af os der gør! :) Tak til Telmore endnu engang...

/ Jonas

Fra : KGB

Dato : 01-07-03 21:34

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse

> det gør GPRS'en ikke... Endvidere hvis du har en nyere nokia vises et G
oppe
> i venstre hjørne når du Wapper via GPRS og betyder dermed at det er gratis

G for GRATIS

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB