Outlook 2000 og XP
Fra : Bjarne

Dato : 01-07-03 20:49

Er der nogen der kan hjælpe med løsningen af et lille problem. Efter at have
installeret Windows XP på min PC kan jeg ikke længere åbne "Tilpas Outlook i
dag ..." i min Outlook 2000. Med tidligere versionen af Windows (98 og 2000)
havde jeg ingen problemer.

Hvad gør jeg galt???

hilsen

Bjarne Savkov

Fra : Madsen

Dato : 03-07-03 00:30

Bjarne skrev:

> [...]
> længere åbne "Tilpas Outlook i dag ..." i min Outlook 2000. Med
> tidligere versionen af Windows (98 og 2000) havde jeg ingen

Nu blev jeg jo nysgerrig for jeg har også Outlook 2000 DK (SR3)
installeret på WinXP Pro SP1 US og der sker heller ikke noget når
jeg klikker på 'Tilpas Outlook i dag...'. Jeg aner dog ikke hvad
funktionen skal bruges til, så jeg har indtil nu levet lykkeligt
uden. Hvad kan man med den?

Madsen.

Fra : palle Jensen

Dato : 03-07-03 10:07

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> jeg klikker på 'Tilpas Outlook i dag...'. Jeg aner dog ikke hvad
> funktionen skal bruges til, så jeg har indtil nu levet lykkeligt

Jeg bruger Outlook i dag meget på abejdet fordi den side opsummerer de
opgaver man har sammen med mails o.l. Den er meget god at starte på synes
jeg.

Men jeg har også XP og kan heller ikke få lov at rette. Det er ikke super
vigtigt, men man kan rette udseendet af siden til inde under "tilpas...".

--
Palle

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 03-07-03 10:21

On 03 Jul 2003 09:06:44 GMT, palle Jensen wrote:

> Men jeg har også XP og kan heller ikke få lov at rette. Det er ikke super
> vigtigt, men man kan rette udseendet af siden til inde under "tilpas...".

Jeg bruger XP og Outlook 2002 - der kan jeg godt tilpasse, _men_ hvis jeg
har valgt "Vinter" standarden (Den er lys blå) så forsvinder "tilpas"
muligheden. Underligt!

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : BOH

Dato : 03-07-03 22:10

Lars Bo Wassini wrote:
> [...]

Prøv:
http://support.microsoft.com/?id=820575

> Jeg bruger XP og Outlook 2002 - der kan jeg godt tilpasse, _men_ hvis
> jeg har valgt "Vinter" standarden (Den er lys blå) så forsvinder
> "tilpas" muligheden. Underligt!

OL2000: No Option To Customize Outlook Today With Winter Style:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;234707

--
Mvh Morten

Fra : Madsen

Dato : 03-07-03 23:56

BOH skrev:

> http://support.microsoft.com/?id=820575

Det virker her.

Madsen.

Fra : Bjarne Savkov

Dato : 04-07-03 18:03

Tak for bidragene. Det virkede.

hilsen

Bjarne Savkov

Fra : Bjarne Savkov

Dato : 03-07-03 05:24

Bl.a.
- vælge baggrundsfarve for "Outlook i dag"
- diffinere hvordan og i hvorlang tid frem mødekalender skal vises
- det samme for opgave

Hvis man lader "Outlook i dag" være opstart billed, så har man et hurtigt
overblik over de næste dages/timers opgave.

hilsen

Bjarne Savkov

Fra : KimChristiansen

Dato : 27-08-03 21:56

Samme problem med Windows XP Home og Outlook 2000, hvor jeg heller
ikke kan åbne "Tilpas Outlook i dag".
Fandt denne engelske supportside fra Microsoft som giver begrundelsen og
en
løsning på dette.

hilsen

Kim Christiansen