Andet multimedie
bentjuul 3670
program tilat hente billeder fra websider ~
Fra : Paseo

Dato : 01-07-03 20:23

Hej jeg vil lige høre om der er nogle der kan anbefale et godt program til
at hente billeder fra websider med---

På forhånd tak...
MVH Jeppe

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-07-03 21:16

"Paseo" <webmaster@NULSPAMjeppedb.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg vil lige høre om der er nogle der kan anbefale et godt program til
> at hente billeder fra websider med---
>
> På forhånd tak...
> MVH Jeppe

Nu ved jeg ikke hvilke billeder du vil hente, og om der er ophavsret på, for
det er jo ikke alt der er tilladt at hente, men Teleport Pro er nok det
bedste program til det formål. Med programmet kan man definere hvilke typer
af filer man vil hente, og hvor "dybt" i siden man vil gå.

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 21:40

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev :

>Nu ved jeg ikke hvilke billeder du vil hente, og om der er ophavsret på, for
>det er jo ikke alt der er tilladt at hente, men Teleport Pro er nok det
>bedste program til det formål.

Til eget personligt brug er det tilladt at hente alt.
(Er det beskyttet med password eller lign. selvf. kun hvis har
lov til at logge ind).
--
Knud