pizza flyers ind af døren
Fra : steffen martin

Dato : 01-07-03 18:31

Hej,

Her til aften røg der [igen] en pizza-menu ind af døren. Jeg bor i et
boligkompleks og det er tit dette sker.
Nu er det ikke sådan at jeg har et problem med det, men jeg tænker på hvad
loven siger om denne form for marketing?

Kunne jeg f.eks. selv gå rundt og smide flyers med mine malerier rundt til
samtlige husstande i området?

mvh
Steffen Martin
www.steffenmartin.dk

Fra : Michael Andreasen

Dato : 08-07-03 17:18

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in message
> [...]
> Nu er det ikke sådan at jeg har et problem med det, men jeg tænker på hvad
> loven siger om denne form for marketing?

Tvivler på det er ulovligt.. det er dog i videnskab.jura gruppen der er det
rette sted at spørge.

Har du "nej tak til reklamer" skilt på døren?

Michael

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 06-08-03 20:57

On 08/07/03 18:18, in article beeqsg$r4k$1@sunsite.dk, "Michael Andreasen"
wrote:

> [...]
> rette sted at spørge.
>
> Har du "nej tak til reklamer" skilt på døren?

Det er en alm. reklame, og derfor helt lovligt.

Mvh.
--
Charlotte Jensen
Stud.jur.