Bandit S 600
Fra : AJ

Dato : 01-07-03 15:59

Hej med jer

Jeg går meget kraftigt og overvejer at købe en brugt Suzuki Bandit 600, Er
der nogen her der lige gider at skrive lidt om deres oplevelser med den?

På forhånd tak.

Mvh
Amdi

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 01-07-03 16:20

> Jeg går meget kraftigt og overvejer at købe en brugt Suzuki Bandit 600, Er
> der nogen her der lige gider at skrive lidt om deres oplevelser med den?

Jeg har da overhalet et par stykkker

Når Rune kommer på banen vil han formentlig rose den - især med de
modifikationer han har foretaget.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-07-03 07:52

Henrik Steen Larsen wrote:

> Jeg har da overhalet et par stykkker

Jaah... Jeg har da også overhalet dig et par gange
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Brian W.

Dato : 01-07-03 16:38

AJ wrote:
> [...]
>
> Jeg går meget kraftigt og overvejer at købe en brugt Suzuki Bandit
> 600, Er der nogen her der lige gider at skrive lidt om deres

Der er en udenfor mit vindue der køre på baghjul på hans brune 600. sprødt
nok. Ellers skulle de være ret solide og nemme at køre. positiv er hvad jeg
har hørt.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 02-07-03 01:23

>Der er en udenfor mit vindue der køre
> [...]

Mon ikke det er 1200 bandit, hvis den kører på
baghjul og har den fede brune farve!!!

Mvh.
Kim Lundgaard
(Bandit600)
http://www.thormc.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 02-07-03 22:19

"Kim Lundgaard (slet D53LJ)" <streetfigther@D53LJmail.dk> skrev i en
meddelelse news:10571054880.180276320451462@dtext.news.tele.dk...

> Mon ikke det er 1200 bandit, hvis den kører på
> baghjul og har den fede brune farve!!!

En Bandit 600 kan nu sagtens køre på baghjul .......... meeeeen pga. farven,
så er jeg enig i, at det nok er en 1200 ...

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-07-03 08:00

AJ wrote:
> Hej med jer
>
> Jeg går meget kraftigt og overvejer at købe en brugt Suzuki Bandit
> 600, Er der nogen her der lige gider at skrive lidt om deres
> oplevelser med den?

Vær opmærksom på at bremseskiver og kronrørslejer kan være slidt op ved 40-
50.000 km og de er dyre (bremseskiverne altså).
Læg også mærke til samlingen af udstødningen på midten under motoren er i
orden, hvis der har været monteret en anden udstødning kan den original
blive utæt der. Bagdæmperen er også til den bløde side...

Udover det, er det jo en gennem prøvet motor, og den har fine køre
egenskaber, både til lidt sjov, og til touring.
Og som Henrik "nævner" den kan forbedres på mange punkter og det er min
også blevet