Fromage frais i kager?
Fra : kit

Dato : 01-07-03 13:57

Jeg har hørt at man kan erstatte fedtstoffet i kager med fromage
frais. Kan det virkelig passe?

kit

Fra : Pia J

Dato : 01-07-03 14:04

"kit" <kit_iiii@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har hørt at man kan erstatte fedtstoffet i kager med fromage
> frais. Kan det virkelig passe?

De bliver lidt gummi-agtige synes jeg, men smager ellers fint nok.

:Pia

Fra : KatjaStrofen

Dato : 02-07-03 21:21

> "kit" <kit_iiii@hotmail.com> wrote in message
>
> De bliver lidt gummi-agtige synes jeg, men smager ellers fint nok.
>
> :Pia

Jeg har lige testet med en maizena brownies pakke
Vil give Pia ret, de bliver lidt gummiagtige, men ikkenoget der gør det
store, men man skal nok spare lidt på fromage frais'en.. - men det smager
udmærket. - uheldigvis er der dog stadig en masse sukker og andet "u"godt i
sådan en kage :)

Katja

Som leder efter en bestemt kageopskrift, som indeholder mange gulerøder,
rosiner, mel, mener det er farin og så et æg. - og så skal der sikkert
noget kanel eller andet i.. nogle der kan hjælpe ?..

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-07-03 22:50

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> Som leder efter en bestemt kageopskrift, som indeholder mange gulerøder,
> rosiner, mel, mener det er farin og så et æg. - og så skal der sikkert
> noget kanel eller andet i.. nogle der kan hjælpe ?..

jamen det er da Gulerodskage - min absolutte favoritkage.
Der må være massevis af opskrifter på nettet *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Padmé Amidala

Dato : 03-07-03 05:05

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in message

> Som leder efter en bestemt kageopskrift, som indeholder mange gulerøder,
> rosiner, mel, mener det er farin og så et æg. - og så skal der sikkert
> noget kanel eller andet i.. nogle der kan hjælpe ?..

Det lyder som om det er gulerodskagen fra Karolines Køkken du leder
efter... Prøv www.karoline.dk

Vh
Padmé Amidala

Fra : Peter Holm

Dato : 03-07-03 16:21

> Som leder efter en bestemt kageopskrift, som indeholder mange
> gulerøder, rosiner, mel, mener det er farin og så et æg. - og så
> skal der sikkert noget kanel eller andet i.. nogle der kan hjælpe ?..

hvordan får du sådan en kage til at passe ind i et slankeprogram ?
Mvh
Peter

Fra : KatjaStrofen

Dato : 03-07-03 18:59

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan får du sådan en kage til at passe ind i et slankeprogram ?
> Mvh
> Peter

Det gør jeg ved at pille lidt ved opskiften og så netop spise i ordentlige
mængder.. dvs små mængder.. spiser jeg sådan en halv kage.. er løbet vist
tabt, men som en klog kvinde? mand ? har sagt

Alting med måde :)

Katja

Som lige samtidig takker for hjælpen.. idet man ved hvad kagen hedder - er
man jo kommet pænt tættere på :) - tak tak

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-07-03 16:27

kit wrote:

> Jeg har hørt at man kan erstatte fedtstoffet i kager med fromage
> frais. Kan det virkelig passe?

Det kommer vist an på, hvilken kage vi snakker om.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk