Billige kædekit
Fra : Shsj

Dato : 01-07-03 13:42

Hej med jer

Jeg leder efter et nyt kædekit til min GS750, jeg vil gerne spare et par
hundrede kroner ved at købe online. -Jeg har talt med www.Louis.de men de
kan ikke hjælpe med et kit der passer min cykel (front-518-15, rear-818-41,
kæde 630-096)...jeg har prøvet at kigget efter nogle på Google, men jeg
kommer ikke rigtigt nogle vegne. ...-Er der nogle af jer der har erfaringer
med andre online "kædekit forhandlere"?

VH.
Shsj

Fra : Mogens Dammand

Dato : 01-07-03 15:02

> [...]
> hundrede kroner ved at købe online. -Jeg har talt med www.Louis.de men de
> kan ikke hjælpe med et kit der passer min cykel (front-518-15,

Hej

Jeg ved ikke hvad det koster hos forhandleren, men prøv:

http://www.mcbutikken.dk/

Fra årg. 76-80 1184kr

Mvh
Mogens
USTA

Fra : Shsj

Dato : 01-07-03 15:42

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hej
>
> Jeg ved ikke hvad det koster hos forhandleren, men prøv:
>
> http://www.mcbutikken.dk/
>
> Fra årg. 76-80 1184kr
>
> Mvh
> Mogens
> USTA

Hej Mogens, tak for hjælpen.
Det er 300,- billigere end den lokale forhandler.

VH.
Shsj

Fra : Pwh

Dato : 01-07-03 18:39

Shsj wrote:
> [...]
> efter nogle på Google, men jeg kommer ikke rigtigt nogle vegne.
> ...-Er der nogle af jer der har erfaringer med andre online "kædekit

Jeg har lige fået et komplet kædekit til min KR-1 fra http://www.kjmotorcykler.dk/
Det kostede 895kr og blev leveret efter ca 4-5 dage.

/Jens

Fra : Shsj

Dato : 02-07-03 09:35

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg har lige fået et komplet kædekit til min KR-1 fra
http://www.kjmotorcykler.dk/
> Det kostede 895kr og blev leveret efter ca 4-5 dage.
>
> /Jens

KJmotorcykler havde en rigtig god pris (1049,-) det er 430,- billigere den
lokale .

VH.
Shsj

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 02-07-03 08:05

"Shsj" <Shsj@(FJERN)kabelnettet.dk> wrote in message
> [...]
> kæde 630-096)...jeg har prøvet at kigget efter nogle på Google, men jeg
> kommer ikke rigtigt nogle vegne. ...-Er der nogle af jer der har

Søren L. Hansen her fra gruppen er leveringsdygtig til meget rimelige priser

Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Shsj

Dato : 02-07-03 09:54

"Per Milborg Pedersen" <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> wrote in message

> "Shsj" <Shsj@(FJERN)kabelnettet.dk> wrote in message
>
> Søren L. Hansen her fra gruppen er leveringsdygtig til meget rimelige
> [...]

Tak for tippet ;). Har du et link el.lign. til Søren L. Hansen? Jeg har søgt
efter ham her i gruppen, men jeg kan ikke lige finde ham.
VH.
Shsj

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 02-07-03 11:27

> [...]
søgt
> efter ham her i gruppen, men jeg kan ikke lige finde ham.

Nu skal jeg lige få ham vækket!!!!

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 02-07-03 16:22

Købte for nyligt kædekit hos www.polo-motorrad.de til min GSX 750 S for kun
?162,75. Forreste tandhjul passede dog ikke optimalt (mangler huller til
montering af sideflanger). Den endeløse DID O-ringskæde er jeg specielt glad
for. Vil hellere afmontere svinggaffel og få en helt perfekt kæde, end
skulle rode med kædenitning etc. Trods forreste tandhjul, trods
ekspeditionsgebyr på ?14,95 var det p.t. bedste tilbud!