mms S/E T68i Orange
Fra : Jan B. Larsen

Dato : 01-07-03 13:17

Hej ng

Jeg har lige købt en t68i og har nu forsøgt at modtage en mms besked
(billede)
Når jeg prøver at hente den skriver den "net eller kommunikationsfejl"
Jeg har hentet mms instillingerne på www.orange...... hvad er der galt ???

Håber i kan hjælpe

/jan

Fra : BorreBoy

Dato : 01-07-03 13:21

"Jan B. Larsen" <jan@bringoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (billede)
> Når jeg prøver at hente den skriver den "net eller kommunikationsfejl"

Du skriver nok til en, der ikke har Orange...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Max[DK]

Dato : 01-07-03 13:37

> [...]
> (billede)
> Når jeg prøver at hente den skriver den "net eller kommunikationsfejl"

Har du GPRS abb.?

/M

Fra : Jan B. Larsen

Dato : 01-07-03 14:56

> Har du GPRS abb.?

Ja jeg har !!

/jan

Fra : Maze

Dato : 02-07-03 19:24

Jan B. Larsen wrote:

> Ja jeg har !!

Det behøver du ikke have for at kunne modtage MMS beskeder. Det er fordi
du har skiftet telefon. Ring til kundeservice på 26262626 eller 80404040
(tast 2 for at komme i kontakt med en medarbejder), og sig, du har en SE
t68i hvor mms ikke virker, så ændrer de noget i din opsætning og sender
nogle nye indstillinger til dig.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..