Værkstedsbog til Suzuki GSF 400 Bandit
Fra : Dennis Riis

Dato : 01-07-03 12:51

Hej,

som skrevet i en tidligere meddelelse, har jeg anskaffet mig en Suzuki 400
Bandit, som i øvrigt kører ganske forrygende på de små jyske veje

Men jeg kunne godt tænke mig en værkstedsbog (Haynes ell. lign.) til den, og
er også blevet anbefalet at købe en sådan i et tidligere indlæg her i
nyhedsgruppen. Ideen er at overlade så lidt som muligt reperationer og
vedligeholdelse til mekanikeren

Men jeg kan ikke finde en bog specifikt til en 400 Bandit fra '91. Findes
det overhovedet ? (Jeg har forhørt mig hos et par forhandlere, de mente
ikke, at den findes). Og hvilken bog vil være smartest at købe i stedet -
måske en til en 600 Bandit (årg 95 ->). Er der store forskelle på en 400 og
en 600 Bandit, eller er der blot en mindre motor i 400'eren ?

Mvh Dennis Riis

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-07-03 12:55

> [...]
> købe i stedet - måske en til en 600 Bandit (årg 95 ->). Er der store
> forskelle på en 400 og en 600 Bandit, eller er der blot en mindre

Der er vist stor forskel de har i hvertfald ikke samme stel, så sådan en bog
får du nok et meget glæde af...
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Bjørn S

Dato : 01-07-03 13:07

Du kunne jo overveje en orginal servicemanual, men prisen kan godt være
lidt pebret...rundt 600 kr har jeg set nogle steder.
Nogen vil hævde at infoen i denne ikke er ligså god som en Haynes eller
Clymer, men det er nok mest fordi den henvender sig til proffesionelle
fremfor den typiske hjemmeskruer.
Jeg har kigget endel i en, og jeg syntes den er ok, med rimelig
detaillerede billeder og beskrivelser.
Måske kan du ha held ved at ringe Birgers billige bøger eller Køsters
boghandel, de har tit brugte exemplarer til salgs. Adresse og tlf.nummer
kan du finde på www.mostrup.dk

--
/Bjørn

Fra : IJ

Dato : 01-07-03 16:46

"Dennis Riis" <driis@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> en 600 Bandit, eller er der blot en mindre motor i 400'eren ?

Ok, den er ikke helt billig og fragtprisen vist heller ikke; men den kan fås
her:
http://www.banditmania.co.uk/Servicing.htm

Mvh
Ib

Fra : Dennis Riis

Dato : 01-07-03 23:41

> Ok, den er ikke helt billig og fragtprisen vist heller ikke; men den kan
> [...]

Den var da godt nok lidt pebret. Men nu ved jeg da hvor jeg kan få den
originale, hvis det bliver påkrævet ( Men hvis jeg skal betale 39 pund plus
fragt, skal det vist vente, til jeg har fået noget skilt ad, jeg ikke kan
samle igen Men tak for linket.

Mvh Dennis Riis

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-07-03 16:59

Hejsa

> [...]
> måske en til en 600 Bandit (årg 95 ->). Er der store forskelle på en 400 og
> en 600 Bandit, eller er der blot en mindre motor i 400'eren ?

Har selv haft samme maskine, og problem...
Haynes og Cymer findes ik til den....

Tilgengæld kan sayjes.dk skaffe en orginal til omkring 500,- +moms
Køsters boghandel i Randers har hvist en de vil lave en kopi af for en
2-300,- mener jeg. Prøv at ringe til dem. (krak.dk fin dem der.... (Bor
i Østergade 8900 Randers))

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Dennis Riis

Dato : 01-07-03 23:38

> [...]
> Køsters boghandel i Randers har hvist en de vil lave en kopi af for en
> 2-300,- mener jeg. Prøv at ringe til dem. (krak.dk fin dem der.... (Bor

Tak skal du have, jeg prøver at ringe til Køsters i morgen.
Og mange tak for linket, du har lagt i en anden meddelelse, det kan da i
hvert fald godt bruges

Mvh Dennis Riis
Suzuki Bandit 400

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-07-03 20:27

Hejsa

Jeg glemte lige denne side:

http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/fiches.asp?mk=SUZUKI&cc=400&ml=GSF400&id=GK75A

Hent alle billederne, og du har da tegninger over den!

Mvh Emil