fejlkøb hos G. Wilhelmsen ( http://www.mot~
Fra : anrs

Dato : 01-07-03 11:49

Jeg var igår nede hos G.wilhelmsen for at få skiftet bagdæk og købe nye
bremseklodser. Jeg faldt ved lejligheden over en brugt triumph carbon
udstødning som jeg gerne ville have monteret.
På skiltet stod der at den var beregnet sprint ST, men jeg spurgte om den
ikke også passede sprint RS. (samme motor osv.) Det fik jeg afvide at den
gjorde og købte fluks udstødningen uden at tænke videre over det. Jeg kommer
hjem og vil monterer det på min RS'er - men... det passer jo ikke!! beslaget
sidder forkert(hvilket er det mindste problem) og vinklen mellem forrøret og
potten er forskelligt.
Jeg er klar over at jeg har dummet mig godt og grundigt ved ikke at måle,
kikke, spørge mere indgående til forskellen mellem sprint ST og sprint RS,
men jeg stolede altå på hvad manden sagde..(arghhh).
Er der nogen der ved hvilke regler der gælder for tilbagelevering/bytte -
eller er jeg nødt til at tage den fulde skyld og forsøge at sælge potten
gennem www.dba.dk
Jeg har kontaktet G.Wilhelmsen via e-mail - på engelsk, men afventer svar

anrs
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=25

Fra : BSV

Dato : 01-07-03 12:46

Som jeg kender dem er der ingen problemer. De snakker ikke så godt engelsk
så vidt jeg husker, det kunne måske give lidt problemer.

BSV

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-07-03 15:44

De plejer at være til at snakke med dernede. Så jeg tror ikke du får nogen
problemer med tilbagelevering. Oppe på førstesalen har de en som taler
dansk, hvis der bliver store sprogproblemer.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Rustica.dk

Dato : 02-07-03 10:50

Hej !
Ja du skal da bare fortælle dem hvordan problemet er og
så tager de den da tilbage, det er jo ikke din fejl at du får at vide at
den passer !
For selvfølgelig skal du kunne regne med at den passer når de siger det

http://www.kandu.dk/

Fra : Jack Jensen

Dato : 02-07-03 11:39

"anrs" <anrsFJERN@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> potten er forskelligt.
> Jeg har kontaktet G.Wilhelmsen via e-mail - på engelsk, men afventer svar

Hej Anders
De giver dig da pengene tilbage, når du har forklaret dem problemet.
Der er forøvrigt også en i forretningen, der taler dansk, så du kan bare
ringe til dem.
Forsendelsen må de selvfølgelig også betale.
Mvh
Jack

Fra : anrs

Dato : 03-07-03 15:23

anrs wrote:
> Jeg har kontaktet G.Wilhelmsen via e-mail - på engelsk, men afventer
> svar

Jeg tog chancen og kørte derned med potten under armen - og ingen problem -
jeg fik straks pengene tilbage.