DMCN status
Fra : Thomas Makro

Dato : 01-07-03 10:56

Hej alle sammen.
Her er lidt status om nyhedsgruppens webiste, www.dmcn.dk.

Som Peter Hasselbalch tidligere har skrevet her på DFM, var vi nødt
til at skifte ISP. Det er nu klaret, så DMCN kører nu på en webserver
hos den nye ISP. Vi har fået adgang til mere plads og funktionalitet
end vi havde før, så der vil ske en del forbedreinger i den nærmeste
tid.

Man kan allerede nu, ved første øjekast, se at menuen er lavet om.
Lars Hyldal har valgt at trække sig fra DMCN, så i aftes sad jeg og
Peter H. og hyggede os med alle HTML og ASP siderne, til kl. kvart i
et. Og menuen var kun en lille del af det, vi har måttet lave en del
ændringer/omstruktureringer for at få sitet til at køre ordentligt, og
der venter meget arbejde endnu.

Disse ændringer betyder, at det nu, igen, er muligt at logge ind og
redigere i sine anmeldelser, emner på FAQen, osv.

Og så en lille opfordring: DMCN er ikke bedre end hvad brugerne gør
den til, og vi er ikke ligefrem er ved at drukne i nye anmeldelser,
eller emneredaktører til FAQen. Sååå... kom ud af busken, giv en hånd
med, vi arbejder alle frivilligt.
FAQen er iøvrigt ret nem at være emneredaktør på, man skal blot stjæle
løs (copy/paste) her fra nyhedsgruppen, ind i de emner man står får.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-07-03 15:20

"Thomas Makro" <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen.
> Her er lidt status om nyhedsgruppens webiste, www.dmcn.dk.

snip

Godt at høre - vil da gerne lige sige at det ville være dejligt hvis menuen
var mere læselig (mørk baggrund / tynd hvid tekst). Ville lægge et arr. ind
i kalenderen, men kunne ikke få lov at opdatere oplysningerne.

Dejligt der er nogen der gider og har lyst.

--
Mvh Arne Lorenzen.

Fra : Thomas Makro

Dato : 01-07-03 20:17

On Tue, 1 Jul 2003 16:19:39 +0200, "Arne Lorenzen"
<alo@nospamesenet.dk> wrote:

>Godt at høre - vil da gerne lige sige at det ville være dejligt hvis menuen
>var mere læselig (mørk baggrund / tynd hvid tekst). Ville lægge et arr. ind
>i kalenderen, men kunne ikke få lov at opdatere oplysningerne.

Hej Arne.
Der mangler stadig temmelig meget arbejde med DMCN, før sitet er som
vi gerne vil gerne vil havde det.
Den database som kalenderen er i, er "syg", så det kommer ikke bag på
mig, at den har drillet dig. Men bare rolig, det er et af punkterne på
vores liste.

>Dejligt der er nogen der gider og har lyst.
Ja det synes jeg også, det ville være endnu bedre hvis der var flere
der ville give en hånd med. Det kræver kun vilje til at afsætte lidt
tid i ny og næ, samt evnen til at lave html-sider.

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-07-03 00:10

Thomas Makro wrote:

> [...]
> et. Og menuen var kun en lille del af det, vi har måttet lave en del
> ændringer/omstruktureringer for at få sitet til at køre ordentligt, og

Fedt nok i gider tage jer tid til det :)

> [...]
> FAQen er iøvrigt ret nem at være emneredaktør på, man skal blot stjæle
> løs (copy/paste) her fra nyhedsgruppen, ind i de emner man står får.

Jeg har revet lidt informationer om en ferie tjek liste sammen... Den ligger
her, og jeg ville blive glad hvis den kom på siden:
www.andersh.dk/ferietjekliste.htm .
Der må gerne redigeres i den

--
Anders Houmark