Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Viderestilling til mobiltelefon...
Fra : Hans Paulin

Dato : 01-07-03 10:44

....jeg har mulighed for at stille min fastnettelefon ved TDC videre til
min Telmore-mobil - dét koster 1,60 kr. i minuttet - er der nogen der
gør det billigere?
Hans

Fra : Holger

Dato : 01-07-03 11:23

Næppe. Det bestemmer din fastnetudbyder.

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-07-03 11:31

Holger wrote:
> "Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe. Det bestemmer din fastnetudbyder.

....ja...

....jeg overvejede at skifte, hvis det var...

....anyway:

....hvis jeg nu viderestiller til mobilen og en eller anden ringer op og
jeg ikke tar mobilen: hvilken telefonsvarer bliver så brugt: Beskedsvar,
min egen mekaniske hérhjemme - eller mobilens telefonsvarer?
Hans

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-07-03 15:31

> [...]
> jeg ikke tar mobilen: hvilken telefonsvarer bliver så brugt: Beskedsvar,
> min egen mekaniske hérhjemme - eller mobilens telefonsvarer?

Mobilsvar

Mht. viderestilling kan du prøve om du kan viderestille med en forvalgskode.
For nogle år siden havde vi Mobilix mobiltelefoner og en tast-selv løsning
for Mobilix fastnet, og der var åbenbart en "fejl" på centralen, idet det
var muligt at viderestille til 1026 xxxxxxxx, det kan være du er heldig...

Mvh
TKJ

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-07-03 00:20

Thomas Jensen wrote:

> Mobilsvar

....okay - tak!

> [...]
> en tast-selv løsning for Mobilix fastnet, og der var åbenbart en
> "fejl" på centralen, idet det var muligt at viderestille til 1026

....hilke fordele opnåede I ved dét?

....pt. har jeg TDC...
Hans

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-07-03 18:07

> ...jeg har mulighed for at stille min fastnettelefon ved TDC videre
til
> min Telmore-mobil - dét koster 1,60 kr. i minuttet - er der nogen der
> gør det billigere?

TDC Duet?

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-07-03 00:18

Martin Højriis Kristensen wrote:
> "Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.dk> skrev i en meddelelse
>
> TDC Duet?

....godt spørgsmål!
Hans

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-07-03 06:43

> ...godt spørgsmål!

Well, det er jo netop målrettet til billig viderestilling mellem fastnet
og mobil. Tror det er 70 øre det koster

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-07-03 08:23

Martin Højriis Kristensen wrote:

> Well, det er jo netop målrettet til billig viderestilling mellem
> fastnet og mobil. Tror det er 70 øre det koster

....ja, hvis det er til en TDC-mobil - hvis det er til en Telmore-mobil,
vil jeg mene, at det er 1,25kr., jfr:

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_loes_duet_priser

....desuden koster abbonementet 50,-kr. i måneden...

....har overvejet det for længe siden - det er lækkert, men ikke så
billigt...

Hans

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-07-03 08:32

> ...ja, hvis det er til en TDC-mobil - hvis det er til en
Telmore-mobil,
> vil jeg mene, at det er 1,25kr., jfr:

Ja, det kræver jo en overførsel af telefonen. Om det kan betale sig
afhænger af kaldsmønster.

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-07-03 13:15

Martin Højriis Kristensen wrote:

> Ja, det kræver jo en overførsel af telefonen.

....er liiige flyttet fra TDC til Telmore...

> Om det kan betale sig
> afhænger af kaldsmønster.

....ja - det ka det ikke!
Hans