MMS og GPRS kører nu hos Telmore..
Fra : MTN

Dato : 01-07-03 09:04

så virker det...

Martin

Fra : Thomas Chr. Carstens~

Dato : 01-07-03 09:17

næh ... snøft
"MTN" <888@-fjern-mig-it.dk> wrote in message
news:bdrf9e$23pk$1@news.cybercity.dk...
> så virker det...
>
> Martin

Fra : Fischer

Dato : 01-07-03 09:20

> > så virker det...
>
> næh ... snøft

Der var en tilmeldingsmulighed i nogle minutter. Men nu er den væk igen.
Det er nok lige før .....

--
*Fischer
Nu kun 0 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!

Fra : MTN

Dato : 01-07-03 09:37

Her hos mig virker det fint....
Martin

Fra : Jacob Riis

Dato : 01-07-03 09:38

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> I denne sammenhæng er tallet 0 en ubekendt størrelse.
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Nu er den der Når man tilmelder sig skal man opgive navnet på sin
mobiltelefon og man vil i løbet af 24 timer modtage en mail som fortæller at
ens telefon er blevet sat op til GPRS.

--
Jacob

Fra : Kim

Dato : 01-07-03 09:48

Hvordan tilmelder man sig, har lige været derinde
Kan ikke finde det

Kim

Fra : Jacob Riis

Dato : 01-07-03 10:26

"Kim" <kim7@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan tilmelder man sig, har lige været derinde
> Kan ikke finde det
>
> Kim

Bare gå ind på din personlige side, så er der en lille boks i bunden hvor du
kan tilmelde dig. Men jeg regner med at du efterhånden har fundet den

--
Jacob (svar venligt i bunden af det du citerer)

Fra : Thomas Chr. Carstens~

Dato : 01-07-03 09:58

Så nu er det sat op WUUHUUU

Fra : Christer \(6710\)

Dato : 01-07-03 10:00

Hvordan sætter man 6610 op til at bruge GPRS ? Skal den bare stå på altid
online eller skal jeg hente nogle indstillinger efter jeg har tilmeldt ?

Fra : klh

Dato : 01-07-03 10:14

Øv hos mig virker det ikke endnu - 'GPRS ikke Tilladt' står der på min T65
selv efter jeg har tilmeldt mig.
På Telmore's website står der iøvrigt at GPRS først vil aktiveret indenfor
24 timer og at man modtager
en mail herom. Så jeg skal altså vente i op til 24 timer - snøft! ;-(

/klh

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 01-07-03 10:15

On Tue, 1 Jul 2003 10:20:01 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>Der var en tilmeldingsmulighed i nogle minutter. Men nu er den væk igen.
>Det er nok lige før .....

Det er der ihvertfald nu.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Peter Binderup

Dato : 01-07-03 09:58

Hrm det lader til at min T68i ikke vil finde min mailserver via GPRS og telmore, men gerne via en alm opkaldsprofil...

/Peter

Fra : Peter Binderup

Dato : 01-07-03 10:03

Jeg kan se at der ikke er angivet en DNS server i GPRS profilen, hvilket jo forklarer hvorfor den ikke kan slå serverens navn op -
er der nogen her der ved hvad TDC mobils dnsserver er for gprs?

/Peter

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-07-03 10:05

A ka' dælme ik få min til at forbinde til noget som helst. Den står bare og
søger og søger.. Har hentet indstillinger og "genstartet"

Thomas

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-07-03 10:10

Er det meningen det skal virke så snart man har tilmeldt sig da ??
Får nemlig atvide GRPS-forb ikke tilgængelig ?

Peter ..

Fra : Peter Binderup

Dato : 01-07-03 11:39

Løsningen er på en T68i

Opret en dataprofil med GPRS det eneste der skal stå under APN er "internet" bruger man den til mail klienten så henter den fint
post.

Det samme er gældende for wap og mms - der skal APN navnet så henholdsvis være "wap" eller "mms"

/Peter

Fra : Fischer

Dato : 01-07-03 10:06

> så virker det...

Jeg har fået et flueben og afventer at det så også skal virke.
Er der nogen der har fået hul igennem med GPRS?

*Fischer

Fra : Peter Binderup

Dato : 01-07-03 10:10

Ja jeg er på med WAP

Men mail virker ikke da der ikke er defineret nogen dns i de indstillinger der bliver sendt fra Telmore.

/Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-07-03 10:17

"Peter Binderup" <binderup@mail.dk> wrote in message
> Ja jeg er på med WAP'

Okay, jeg skulle vist også have GPRS nu.. Er det ikke det mon min telefon
viser her:

3f014fe6$0$97212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk se billede i dk.binaer ?

Men der sker ikke noget når jeg prøver at gå på wap..

> Men mail virker ikke da der ikke er defineret nogen dns i de indstillinger
der bliver sendt fra Telmore.

Jeg har prøvet at sætte en DNS adresse op, men jeg kan stadig ikke komme på
WAP

Fra : Peter Binderup

Dato : 01-07-03 10:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message news:3f01517b$0$83056$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Peter Binderup" <binderup@mail.dk> wrote in message
>
> Okay, jeg skulle vist også have GPRS nu.. Er det ikke det mon min telefon
> viser her:

jo det viser at der er hul igennem med GPRS

> Men der sker ikke noget når jeg prøver at gå på wap..

her må jeg blive dig svar skyldig

> der bliver sendt fra Telmore.
>
> Jeg har prøvet at sætte en DNS adresse op, men jeg kan stadig ikke komme på
> WAP

det ændre heller ikke noget her hvis jeg indtaster en DNS adresse...

Fra : ThomasT

Dato : 01-07-03 10:11

På min t300 står der bare GPRS ikke tilladt under status-vinduet. Er der
noget jeg gøre for at aktivere GPRS?

ThomasT

Fra : MadsD

Dato : 01-07-03 10:10

"MTN" <888@-fjern-mig-it.dk> skrev i en meddelelse
> så virker det...

Det synes jeg ikke det gør. Har tilmeldt mig MMS, men vil ikke bruge GPRS.
Når jeg så har fået indstillinger og gemt dem og alt det der, så prøver jeg
naturligvis at sende en sms, men den siger bare "GPRS-forbindelsen er ikke
tilgængelig". ØV!

Er der andre der har fået det til at virke uden at tilmelde sig GPRS?

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Jan vilhelmsen

Dato : 01-07-03 11:14

Skal i vælge den telefon i har når i tilmelder jer GPRS ?
Jeg kan ikke vælge nogen og den skriver at min telefon ikke er understøttet
når jeg trykker tilmeld.

Mvh
Jan V

Fra : Bone

Dato : 01-07-03 11:40

Jeg oplever det samme med en SE T310, så indtil videre er det med begrænset
succes at Telmore har fået GPRS.

Fra : Jacob Riis

Dato : 01-07-03 13:03

"MTN" <888@-fjern-mig-it.dk> skrev i en meddelelse
> så virker det...
>
> Martin

Jeg venter stadig (Åbyhøj ved Århus hvis det har betydning) I stedet for
hele tiden at kigge på min telefon, bør jeg ikke bare vente til jeg får en
mail fra telmore? Jeg synes dog ikke rigtigt at jeg har hørt folk i gruppen
der har fået GPRS til at virke omtale denne mail. Virkede det allerede inden
i modtog denne mail?

--
Jacob

Fra : Max[DK]

Dato : 01-07-03 13:29

> [...]
gruppen
> der har fået GPRS til at virke omtale denne mail. Virkede det allerede

Ja det kom bare lige pludseligt... men det kan jo være at der er opstået en
ordenlig kø i aktiveringen...(det er jo nok også derfor de skriver 24timer)

jeg tror... giv tid giv råd...

/M

Fra : Søren C

Dato : 01-07-03 14:21

"MTN" <888@-fjern-mig-it.dk> skrev i en meddelelse
> så virker det...

Ikke her!
Meldingen er Gprs: Gprs ikke tilladt
Telefon SE T310

Venligst

Fra : Søren C

Dato : 01-07-03 17:24

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> "MTN" <888@-fjern-mig-it.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ikke her!
> Meldingen er Gprs: Gprs ikke tilladt
> Telefon SE T310

Kanont! Så kører det også her! )
Gid det ville varer ved med at være gratis!

Venligst

Fra : Ni5m0

Dato : 02-07-03 17:31

Hvad skal der stå de forskellige steder ved Tjenester/Indstillinger/Rediger
aktive tjenesteindstillinger på en Nokia 3510i for at GPRS virker ?

(Hos Telmore)

På forhånd tak
Johnny Gravesen