Ide til nyt Share/Freeware program
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 31-03-01 21:03

Hej alle.

Jeg er storforbruger af Stickies/Huskesedler og bruger tit lang tid på
at placere dem pænt på skærmen. Så de ikke dækker over ikoner osv.

Så sad jeg i dag og legede i Photoshop og glædede mig over at paletterne
er "magnetiske". De klæber til hinanden.

Kunne man ikke lave noget tilsvarede til Stickies?

Jeg tror nok der er en udvidelse der kan gøre det på _alle_ vinduer, og
jeg mener også at have prøvet den og konstateret at den mildt sagt var
noget skrammel.

Så hvis der er en programmør der sidder og keder sig, så er ideén hermed
til fri afbenyttelse. Jeg skal nok bistå med moralsk støtte

Mojn, Thomas

--
"Mac users prefer the one-button mouse for one simple reason: They
click the mouse with their index finger; they reserve the next finger

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-04-01 06:55

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
>
> Så hvis der er en programmør der sidder og keder sig, så er ideén hermed
> til fri afbenyttelse. Jeg skal nok bistå med moralsk støtte

Prøv at søge på sticky windows eller lign.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 02-04-01 22:42

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Prøv at søge på sticky windows eller lign.

Er prøvet på VTracker - no dice. Men det hed det vist i øvrigt, det
program jeg engang prøvede. Måske er det blevet bedre, jeg kigger lidt
mere efter det.

Ville nu gerne ha' det til kun at virke på Huskesedler :)

Mojn, Thomas