E-Mail
webnoob 5265
Pocomail v3.00 spørgsmål.
Fra : sa

Dato : 01-07-03 08:17

Filter : mine filtre virker ikke på indkommende mail (jeg skal køre dem
manuelt, så virker det) ?

sluk efter henting af mails : hvor klikker man af så pocomail selv slukker
internet forbindelsen efter den har hentet mail ?

DRAFT : Når man ligger en mail i mappen "draft" bliver den ikke makeret som
ulæst så man kan se hvor mange mails som er i mappen. + når man vil sende
en mail som ligger i "draft" så vil den ikke sende den fordi den er ulæst ?

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-07-03 22:28

sa wrote in news:3f01354a$0$5138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Filter : mine filtre virker ikke på indkommende mail (jeg skal
> køre dem manuelt, så virker det) ?

Står en del om filtre her:

http://www.pocomail.com/help/filtering.html

Har du checket at du ikke har glemt et checkmark et sted?

> sluk efter henting af mails : hvor klikker man af så pocomail
> selv slukker internet forbindelsen efter den har hentet mail ?

- Ved ikke om det er sådan i den nye version, men jeg fandt dette:

http://email.about.com/library/daily/et/02/11/bl_et112302.htm

- No clue..

--
Palle Jensen

Fra : sa

Dato : 03-07-03 07:54

"Palle Jensen" <palle.jensen@galprofessor.com> wrote in message

> Står en del om filtre her:
>
> http://www.pocomail.com/help/filtering.html
>
> Har du checket at du ikke har glemt et checkmark et sted?

Jeg har fundet ud af at den virker ok, pånær når jeg laver dette filter :

Jeg vil gerne have at den farver mine mails når jeg modtager en mail uden
vedhæftet fil som den ikke har hentet (pga.størrelsen) --- i filteret beder
jeg den om at søge efter ordet "server" i hele meddelsen , hvilket er et af
de ord som den selv skriver i den mail man får når den har efterladt en fil
på serveren.

men det kan den ikke finde ud af

nogen der har en løsning ?

ps. jeg fandt også ud af hvor man kunne lukke internet forbindelsen efter
den havde hentet mails. Besværligt sted - lige på det punkt er Outlook
Express bedre.