Test / Erfaringer samt + / - på Kawazaki Z~
Fra : Kim J

Dato : 01-07-03 03:23

Hejsa.
Jeg har kigget lidt på en Kawasaki Zephyr 550 fra 95.
Den har gået 11.000 km og er nysynet samt i næsten perfekt stand.
Men er der nogen der kender noget til svage punkter på denne maskine?
Noget test på nettet måske?
Eller bare gode / dårlig erfaringer med den?

Kim J.

Fra : Kim J

Dato : 02-07-03 03:48

"Kim J" <basse12@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Noget test på nettet måske?
> Eller bare gode / dårlig erfaringer med den?

Forresten også kendt som ZR550.
Har fundet noget på nettet men der er sgu ikke meget om den.
Den har heller ikke solgt så godt eller også vil folk bare ikke af med dem,
jeg fandt 2 stk på www.dba.dk

Kim J.