Ferietjekliste
Fra : Ib Jensen

Dato : 30-06-03 22:02

Hej Alle jer der skal på MC-ferie

Hermed min tjekliste, som jeg bruger, når jeg pakker til MC-ferie.

Men glem aldrig, at når du har fundet alt, hvad du TROR, du skal have med,
skal du starte med at fjerne de 50 %, som du umiddelbart kan undvære. Når du
har gjort det, fjerner du 50 % af resten. Herefter står du med den ¼-del,
som du reelt har behov for på turen.

Hvis du så også gemmer de underbukser, sokker og T-shirts m.m., som i løbet
af året er tjenlige til at blive kasseret, så lad dem komme på deres sidste
tur. Så er der væsentligt mindre vask, når du kommer hjem fra en
forhåbentligt vellykket ferie. Det brugte har du nemlig smidt ud
efterhånden, som det er blevet FOR snavset på turen. Hermed er sure sokker,
underbukser og T-shirts afskaffet i feriebagagen - og det jo ikke så ringe.

God tur

Ib Jensen, Tilst

Ferie tjekliste

Tøj
Undertøj
T-shirts
Cowboybukser
Jakke
Sokker
Skjorte
Sweater
Sko
Shorts
Kasket
Badebukser
Regntøj
Toiletsager
Håndklæder

Viskestykke
Vaskepulver

Dokumenter
Penge
Betalingskort
Pas
Sygesikringsbevis
SOS-kort
Grønt forsikringskort
Kørekort
Registreringsattest
Reservationer/billetter

Overnatning
Sovepose/sengelinned
Liggeunderlag
Telt

Kogegrej

Diverse
Foto
Film
Kikkert
Lommelygte
Lommekniv

Kaffekrus

Bestik

Spiseservice

Landkort
Radio
Mobiltlf.

Lader til mobiltlf.
Ekstra briller
Nødhjælp (plaster, smertestillende piller, mavebremsere m.m)

Flag, dansk

Turdagbog

MC'en
Instruktionsbog