Xnews og binær post ?
Fra : Kurt

Dato : 30-06-03 21:07

Jeg kan ikke få Xnews til at poste en 20MB RAR fil i binaries NG'erne. Har
forsøgt alle muligheder med splitlines, yEnc osv.
Jeg får en fejl i retning af "Local size exceeded".
Hvad er dette ?

Fra : Madsen

Dato : 30-06-03 21:14

Kurt skrev:

> Jeg får en fejl i retning af "Local size exceeded".
> Hvad er dette ?

At din udbyder ikke modtager en fil af den størrelse medmindre at den
er splittet op.

Prøv at åbne Xnews.ini og find afsnittet [Compose]. I det afsnit laver
du så to nye linier med følgende ordlyd:

CutSize=3955
yCutSize=200000

Gem Xnews.ini med de nye ændringer, genstart Xnews og prøv igen.
Måske det også var en god idé at læse manualen til Xnews for der er
flere måder at sende vedhæftede filer på. I manualen er der et afsnit
som hedder 'post attachments / binaries'.

Madsen.

Fra : Kurt

Dato : 02-07-03 01:32

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> At din udbyder ikke modtager en fil af den størrelse medmindre at den
> er splittet op.

Ved jeg

> Prøv at åbne Xnews.ini og find afsnittet [Compose]. I det afsnit laver
> du så to nye linier med følgende ordlyd:
>
> CutSize=3955
> yCutSize=200000

Har forsøgt med alle splitmuligheder som jeg skrev, også ovenstående.

Enten går upload i stå eller også mangler der nogle dele bagefter.

Har luret på Powerpost, men ville gerne kun have een newsclient som både
læser og poster på en smart måde. Har ellers være nogenlunde tilfreds med
xnews, selvom den fucker min Intellimouse Optical så cut/paste/scroll går
amok på skærmen og PC-en må rebootes.