Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Nokia: Mobilholder i bil
Fra : Thomas Krath

Dato : 30-06-03 19:43

Hej NG!

Jeg håber i kan hjælpe mig!

Hvor kan jeg købe en forlænger mellem følgende 2 stik?
http://www.tkrath.dk/stik.jpg

Det drejer sig om en holder til en Nokia mobil telefon. Holderen er orig.
Nokia, men stikket fra holderen til antennen på min bil er ca. 1-1,5 meter
for kort, så jeg kan ikke gemme ledningen, men har den liggende på tværs ved
passagersædet.

Hvor kan jeg købe et forlængerstykke? Jeg har forsøgt TDC erhvervscenter i
Rødovre samt elektronik butikken i Lyngby - begge steder uden held.

--
Mvh/Thomas Krath

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : JMo.

Dato : 30-06-03 21:29

"Thomas Krath" <tkrath@FJERN.hotmail.com> wrote in

> Hvor kan jeg købe et forlængerstykke? Jeg har forsøgt TDC
> erhvervscenter i Rødovre samt elektronik butikken i Lyngby - begge
> steder uden held.

Øhm.. Det burde være til at få fat i de fleste steder hvor de monterer. Og
TDC i Rødovre har da i hvert fald et par monteringshaller.

Prøv at sige at du skal have et kabel med FME-han i den ene ende, og en
FME-hun i den anden. Måske de så bedre forstår hvad det er du skal bruge.

Fra : Thomas Krath

Dato : 30-06-03 22:45

> Øhm.. Det burde være til at få fat i de fleste steder hvor de
> monterer. Og TDC i Rødovre har da i hvert fald et par
> monteringshaller.

Netop.. derfor forstod jeg heller ikke, at de ikke havde det

> Prøv at sige at du skal have et kabel med FME-han i den ene ende, og
> en FME-hun i den anden. Måske de så bedre forstår hvad det er du skal
> bruge.

Det prøver jeg - tak

--
Mvh/Thomas Krath
'92 Ford Sierra Cosworth 4x4 Final Edition

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 01-07-03 19:26

Prøv evt. T Hansen, se link
http://www.thansen.dk/products.asp?c=151675852&n=283053516#xy
Jeg tror det er det du mangler.

Vh Klaus

On Mon, 30 Jun 2003 20:42:54 +0200, "Thomas Krath"

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-07-03 22:27

> Prøv evt. T Hansen, se link
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=151675852&n=283053516#xy
> Jeg tror det er det du mangler.

Tak - jeg prøver at køre forbi i morgen

Fra : Thomas Krath

Dato : 02-07-03 17:28

> Hvor kan jeg købe et forlængerstykke? Jeg har forsøgt TDC
> erhvervscenter i Rødovre samt elektronik butikken i Lyngby - begge
> steder uden held.

Jeg fandt en i en mobiltelefon butik jeg tilfældig kom kørende forbi idag.
Tak for jeres svar i denne tråd!