her er filmen til de *sygeste* og mest afv~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-03 17:27

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000056419

Eaten Alive !!!!

jeg troede egentligt at caligula tog prisen over alle priser i
voldtægt osv. det gør den måske også !

nu ligger det selvføligt i naturen af en snoff film at det er en ægte
optagelse !!!

men jeg sværger - jeg tror sgu næppe man kan se forskel på hvordan det
vil se ud i virkligheden også op disse optagelser.

mht optagelse osv. der er den et sørgeligt syn meget fra 1980 med et
absolut low beuget ...

men voldtægts scnerne er sgu egentligt fede
og de kulturelle cemionelle ydmygelser er også thumbs upp !

der er spcilt en scne der tiltaler mig meget hvor at manden er død han
bliver så kremeret hvor på brøderne på skift har samleje i asken med
den efterladte brud - vist nok med henblik på hvem der skal overtage
hende sener ( ? ) jeg fangede ikke helt pointen ....

der er også en ok scene hvor hovede perosnen bliver rå pulet af jones
med en dildo smurt ind i i frisk slange blod og det er efter en slags
hjerne vask med et eller andet halucinogen .....

det skal da siges det er ikke en prono film so Caligula heller ikke er
det ..... det er på ingen måde en behagelig film - er man bar
enogenlunde indtakgt sund i hjenene så skal man nok vælge at se den
med en spand ved siden af da jeg vil tro de fleste på et tidspunkt vil
få trang til at brægge sig ....

jeg kan godt mærke jeg ikke er helt mentalt færdig med den ... men jeg
har evne til at slå et skjold op når tingen bliver for meget - det der
egentligt gjorede mest ondt på mig var at se en abe der blev ædt af en
kvæler slange ... men ok u det store hele er jeg nok mere sympatisk
indstillet over for dyr ind menesker :))

men hvis du har mod så tag udfordirngen op og se den !

Mv.
Bo M Mogensen
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 05-07-03 02:35

ehm ja ok.. der findes sgu mange sære mennseker med tilsvarende sære
lyster...