sexlysten
Fra : Kontormusen

Dato : 30-06-03 15:58

Hej

Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
eller andre?

Knus

Fra : Helle

Dato : 30-06-03 16:10

"Kontormusen" <camilla23dk@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
> eller andre?
>
> Knus

1-2 gange om måneden med min faste kæreste.

/Helle

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 01-07-03 14:30

Sejler din fyr

Fra : Helle

Dato : 01-07-03 15:14

"Kent Sune Mikkelsen" <kent@nospam.mikkelsen.dk> wrote in message
> Sejler din fyr

Nej det gør han ikke...

Stod det til mig ville jeg gerne 1-2 gange om ugen...

Mvh Helle

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-07-03 15:34

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Stod det til mig ville jeg gerne 1-2 gange om ugen...

Må man spørge hvorfor I ikke har mere sex end I har? Hvis du har lyst til
mere end I har?

/ Jonas

Fra : Helle

Dato : 01-07-03 15:48

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> wrote in message

> Må man spørge hvorfor I ikke har mere sex end I har? Hvis du har lyst til
> mere end I har?
>
> / Jonas

Det hjælper jo ikke noget at det kun er mig der har lyst til sex - det er jo
ret vigtigt at BEGGE har lyst til sex. Ja, jeg har lyst til sex et par gange
om ugen men han har kun et par gange om måneden. Desværre...det er også
meget hårdt for mig.
Men det er der jo ikke så meget at gøre ved..

/Helle

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-07-03 15:51

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det hjælper jo ikke noget at det kun er mig der har lyst til sex - det er
jo
> ret vigtigt at BEGGE har lyst til sex.

Det er helt korrekt - det skal være sådan!!! Sådan er det også i mit
forhold, og min kæreste og jeg har da meget lyst begge to heldigvis...

> Ja, jeg har lyst til sex et par gange
> om ugen men han har kun et par gange om måneden. Desværre...det er også
> meget hårdt for mig.
> Men det er der jo ikke så meget at gøre ved..

Det er der nok ikke nej - lyst er jo ikke noget man nødvendigvis kan styre!

/ Jonas! :)

Fra : Kontormusen

Dato : 01-07-03 18:39

> [...]
> meget hårdt for mig.
> Men det er der jo ikke så meget at gøre ved..

Der er da noget som hedder hjælpe midler, sexlegetøj osv.
Jeg selv har da en dildo som jeg hygger mig med når jeg ikke lige ahr en fyr
som kan give mig sex.

Camilla

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-03 21:03

On Tue, 1 Jul 2003 19:39:06 +0200, "Kontormusen"
<camilla23dk@hotmail.com> wrote:

ip : 62.79.137.229 berigede dss med samme alias og ip som sidst :

>Der er da noget som hedder hjælpe midler, sexlegetøj osv.
>Jeg selv har da en dildo som jeg hygger mig med når jeg ikke lige ahr en fyr
>som kan give mig sex.

sker det tit ?? og hvis kunne det spå ikke tænkes at det er fordi du
selv er en mand

>Camilla

??
Mv.
Bo M Mogensen

--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Kontormusen

Dato : 01-07-03 20:53

Jeg er ikke nogen mand, du kan da komme og besøge mig hvis du ikke tror mig.

Camilla

Fra : Niels Henriksen

Dato : 02-07-03 21:34

"Kontormusen" <camilla23dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er ikke nogen mand, du kan da komme og besøge mig hvis du ikke tror
mig.

tuché

--
Niels

Fra : Henning

Dato : 04-07-03 21:45

Kontormusen wrote:

> Der er da noget som hedder hjælpe midler, sexlegetøj osv.
> Jeg selv har da en dildo som jeg hygger mig med når jeg ikke lige ahr
> en fyr som kan give mig sex.

Ja her i huset bruger hun da også både "æg" og dildo flittigt,
men hun skal ikke begynde at "lege" med dem når jeg er
til stede, så vil jeg sgu være med *GGG*

MVH
Henning

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 30-06-03 17:08

"Kontormusen" <camilla23dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
> eller andre?

Personligt ligger det på mellem 2 og 3 gange om ugen med min faste
kæreste... Det er lidt forskelligt, personligt syntes jeg ikke at man
nødvendigvis behøver at have sex en eller flere gange om dagen hvis begge
ikke har lyst, men hvis lysten er der, så gør vi det gerne både morgen og
aften

Sagt på en anden måde - der er ikke noget antal der er "normalt" - det er
lysten der driver værket...

/ Jonas! :)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 30-06-03 18:27

On Mon, 30 Jun 2003 16:58:05 +0200, "Kontormusen"
<camilla23dk@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
>eller andre?

Da jeg havde en kæreste var det ca 1-2 gange om dagen, nogle dage mere.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Kathrine

Dato : 30-06-03 19:35

"Kontormusen" skrev:

> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres
partner
> eller andre?

Mellem 1-3 gange om ugen afhængigt af humør, cyklus og træthed.

--
Kathrine
---

Fra : Tinatossen

Dato : 30-06-03 23:28

"Kontormusen" <camilla23dk@hotmail.com> wrote in news:7eYLa.3656$Kb2.188483
@news010.worldonline.dk:

> Hej
>
> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
> eller andre?

Morgen, middag og aften + det løse
Sådan har vi kneppet i 2 år nu. Håber han kan klare mig længe endnu
Jeg er er også en slank lækker solbrun sild

Tina

Fra : Eddy Folder

Dato : 01-07-03 08:49

"Kontormusen" <camilla23dk@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
> eller andre?

Det er forskelligt.. nogle gange 1-2 gange dagligt, andre gange bliver det
kun til 1-2 gange om ugen.. alt efter om der er tid, lyst og overskud.

-Eddy

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 01-07-03 10:39

Vi gør det 3-4 gange om ugen
Vi har osse sex med andre par vilket er helt vildt skønt. Dem finder vi på
Scor.

--
Med venlig hilsen.
Susanne&Freddy Pedersen

Fra : Kristine Gazel

Dato : 01-07-03 14:41

Hej Kontormus

> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
> eller andre?

Min partner: 2-3 gange om ugen.
Mig selv: dagligt.

Hilsen

Mark

Fra : Rikke

Dato : 01-07-03 17:39

Ikke for at snage, men er du så din partner utro???

- Rikke =)

Fra : Kristine Gazel

Dato : 01-07-03 17:50

Hej Rikke

> Ikke for at snage, men er du så din partner utro???

Nej. Det synes hverken jeg eller hende.

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-03 18:53

On Tue, 1 Jul 2003 18:49:59 +0200, "Kristine Gazel"
<kristine@gazel.dk> wrote:

>Hej Rikke

>Nej. Det synes hverken jeg eller hende.
>
>Med venlig hilsen
>
>Mark

hwa du tror ikke du skal ha den 400 ned som jeg har til at stå og
trække støv :)

Mv.
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Niels Henriksen

Dato : 02-07-03 21:35

"Kristine Gazel" <kristine@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> Min partner: 2-3 gange om ugen.
> Mig selv: dagligt.

Det med dagligt kender jeg godt.... sådan har ejg det også. Nu har jeg så
ingen fast partner, så det er lidt forskekligt for hvornår jeg gør det med
en.

--
Niels

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-07-03 21:04

[Kontormusen | Mon, 30 Jun 2003 16:58:05 +0200]

>Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
>eller andre?

Ville HELST have det 3 gange om dagen, men må pænt nøjes med 3 gange om
ugen.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 01-07-03 21:30

In article <7eYLa.3656$Kb2.188483@news010.worldonline.dk>,
camilla23dk@hotmail.com says...
> Hej
>
> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
> eller andre?

Åh, en gang hvert årti *G*

Fra : Babba-Papa

Dato : 02-07-03 22:28

On Tue, 1 Jul 2003 22:30:15 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Åh, en gang hvert årti *G*

Jeps, det samme her. (No shit)

Arh okay, jeg gjorde det 3 gange i 1990'erne og har stadig til gode at
gøre det i dette årti, men der er jo tid nok. *G*

Babba-Papa

Fra : k

Dato : 02-07-03 16:51

> Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner
> eller andre?

- stort set ikke mere og det piner mig faktisk ret meget - men det kan jo
være min egen skyld - fik jeg sagt, at jeg er 60 år og min kone 50.

Fra : Henning

Dato : 04-07-03 21:50

k wrote:

> - stort set ikke mere og det piner mig faktisk ret meget - men det
> kan jo være min egen skyld - fik jeg sagt, at jeg er 60 år og min
> kone 50.

Skyld? Inges skyld, men kødets forfald
Er selv 57 0g konen 46, vi gør det ikke så regelmæssigt,
sommetide en gang om måneden andre gange bliver
det til 2 gange om ugen, og andre igen 2 gange på en nat

MVH
Henning

Fra : Paul

Dato : 05-07-03 01:58

Kontormusen skrev i meddelelsen
> [...]
>Hej
>
>Jeg vil lige høre her i gruppen om hvor tit I har sex med jeres partner

Tror nok jeg har haft sex én gang... i år.
Det er ikke noget jeg går særlig højt op i - i virkeligheden. Snakke og
diskutere... ja, det kan man jo altid.

Nu siger overskriften "sexlysten" - men, det har jo ikke meget at gøre med
hvor ofte det rent faktisk forekommer.

M.v.h.

Paul