En lykkens dag.
Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 30-06-03 16:07

Så kom dagen hovr jeg kunne svinge ud fra Aalborg politistation uden
øresnegl og skole skilte på motorcyklen. Jeg bestod sku! Så tøffede jeg ned
og parkerede cyklen ved kørerlærens garage. Men her var der i mellemtiden en
nar der havde banket døren op i min mors bil. PIS, nu går hu helt amok, godt
hun først kommer hjem fra lejerskole pr torsdag.
Derefter gik turen ned til Special, for at skrive under på slutsedlen til en
sort CB 500. Så nu må jeg være den gladeste unge mand i hele omegnen. Nu er
det bare at vente til de får monteret droslingen, og så at afhente den på
fredag.
JUUUUUBIIIIIIIII

Nu kan der heller ikke gå lang tid inden jeg skal en tur på linien, der er
jo også "kun" 450km hver vej

Tobias, Den gladeste nybagte MC'ist, på bakken mellem Ørsø og Dronninglund

Fra : Morten Juel

Dato : 30-06-03 16:16

> Så kom dagen hovr jeg kunne svinge ud fra Aalborg politistation uden
> øresnegl og skole skilte på motorcyklen. Jeg bestod sku!

STORT tillykke herfra
Husk nu "kodex" at man hjælper hinnanden derude !

> Derefter gik turen ned til Special, for at skrive under på slutsedlen til
en
> sort CB 500.

Lækker cykel, den kan jeg godt li, den virker solid og køre pisse godt

>. Nu er
> det bare at vente til de får monteret droslingen,

Lidt øv hva ! ;o/

Mvh
Morten

Fra : Johnny

Dato : 30-06-03 16:20

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo også "kun" 450km hver vej
>
> Tobias, Den gladeste nybagte MC'ist, på bakken mellem Ørsø og Dronninglund

Hvad med at afslutte dine rosene ord på www.kritikken.dk . (Hvis Heidi
fortjener det)....

Fra : Sporty

Dato : 30-06-03 16:40

Jamen tillykke med både pappet og cyklen.
Pas på derude og god sommer.

Johnny

Sportster 1200 (Ren Porno)

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 30-06-03 16:47

> Jamen tillykke med både pappet og cyklen.

Hvorfor siger alle stadig tillykke med pappet? Er det et falsk kørekort jeg
har fået, for mit det er af plastik

Stort tillykke til Tobias

Fra : Jake

Dato : 30-06-03 16:40

> Så kom dagen hovr jeg kunne svinge ud fra Aalborg politistation uden
> øresnegl og skole skilte på motorcyklen. Jeg bestod sku!

Tillykke med det
og velkommen i flokken

/Jake

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 16:42

Tobias Møller Larsen wrote:

> Tobias, Den gladeste nybagte MC'ist, på bakken mellem Ørsø og
> Dronninglund

Sådan! Tillykke med det ... jeg kender følelsen!

--
Tony
Kilofazer

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-06-03 17:02

Tilykke

> Nu kan der heller ikke gå lang tid inden jeg skal en tur på linien,
> der er jo også "kun" 450km hver vej

Du kan da følges med mig fra Hobro hver tirsdag morgen Jeg skyder
godt nok genvej med molslinien så der er ikke helt så langt ....

/A

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-06-03 17:07

Stort tillykke herfra.

Den MC skal nok give dig mange gode km.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-06-03 19:22

Hej Tobias og tillykke md kørekortet + kværnen :)

Muligvis kan du prøve at se om www.chipsaway.dk kan udrette bulen? Har hørt
de kan lave mirakler :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Sune

Dato : 30-06-03 21:07

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med plastik-"pappet"
Kør nu pænt
--
vh Sune
Kia Clarus 1.8 SLX

Fra : Peter Aagaard

Dato : 30-06-03 21:34

Tobias Møller Larsen wrote:
> [...]
> til en sort CB 500. Så nu må jeg være den gladeste unge mand i hele
> omegnen. Nu er det bare at vente til de får monteret droslingen, og

Tillykke herfra, og så samtidig være så heldig at kunne hente en cykel samme
uge... wow siger jeg bare, det kan ikke være nemt at vente...

Mvh. Peter
(RSV Mille)

Fra : Armand

Dato : 30-06-03 22:28

Tobias Møller Larsen <tobber@wanadoo.dk> skrev i en

> Nu kan der heller ikke gå lang tid inden jeg skal en tur på linien, der er
> jo også "kun" 450km hver vej

Way to go!

Vær evt. forudseende og estimér tidligt efter modtagelsen hvornår du runder
distancen for første service (á 1.500km?) og bestil tid dertil så snart som
muligt!
Husker historien om Lau's bror, der ved afhentning fredag spurgte om
værkstedet var åbent om søndagen, og p.g.a. benægtelsen deraf måtte spørge
til
konsekvenserne af at han så kom til at køre 1.500 km + søndagens distance
før han kunne få den serviceret mandag
Han nåede s.v.j.h. et par tusinde km til forhandlerens store overraskelse

--
Armand.

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 30-06-03 23:17

Tobias Møller Larsen wrote:
> Nu kan der heller ikke gå lang tid inden jeg skal en tur på linien,
> der er jo også "kun" 450km hver vej

Tillykke med det. Så ses vi på LL, det passer jo lige med at vi kun skal
finde 100km før den er klar til 1000 km eftersyn mandag morgen...

Jens
RD

Fra : Megas

Dato : 01-07-03 00:31

Tobias Møller Larsen wrote:
> [...]
> der er jo også "kun" 450km hver vej
>
> Tobias, Den gladeste nybagte MC'ist, på bakken mellem Ørsø og

Stort tillykke herfra, med både "pap" & snart CB500 :D

---

Megas
*Der bor lige ved siden af Langelinie & er
ved at blive spasser af misundelse over alle
de mc´er der triller rundt hver eneste dag* ;-(

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 01-07-03 18:00

"En masse mennesker"skrev i mange meddelelser ..."

>Tillykke og alt muligt.....

Mange tak. Jeg kan knap nok vente til det bliver fredag og dyret skal
hentes.
Jeg har overvejet at bedstille service til den næste fredag, meeeen, nu vil
jeg lige se tiden an.
Nogen der kan anbefale en god lås? Har kigget på en Abus skive lås med
alarm, er det noget der dur?
Og så kan de jo være vi ses til træf på toppen, kommer hvertfald en af
dagene(hvis da ikke "varanen" stiller sig på bagbenene og kræver at jeg
bruger ferien sammen med hende)

Mange hilsner
En storsmilende Tobias der skat trille rund i mor's Wagon R 1.3 i 2 dage og
14 timer endnu.
P.S. Jeg fand forresten ud af at den lille bule, var en min mor fik fpr et
par måneder siden, pyyyhh der blev min røv reddet.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-07-03 19:15

> Nogen der kan anbefale en god lås? Har kigget på en Abus skive lås med
> alarm, er det noget der dur?

En kraftig bøjlelås er nok bedre (omkring forgaffel og igennem hjulet)
og gerne kombineret med en kraftig kæde der kan låse den fast til
gadeinventaret ......

De fleste skivelåse er ikke en potte p** værd - For en tusse får man nok
en "god nok" men glem de billige - og specielt abus's billigmærke Buffo

/A