3510i display-lys timeout?
Fra : Michael Holm

Dato : 30-06-03 15:36

Når jeg wapper, slukker lyset i min 3510 efter 5-10 sek. Så kan jeg ikke se
om den er færdig med at hente data.

Hvordan jeg kag justere timeout-tiden?`

--Michael

Fra : Nielsen

Dato : 30-06-03 19:48

Kan du ikke. Det må du bare vænne dig til. Du kan jo trykke på pil ned
engnag imellem eller pil til siden for at tænde lyset. Tænk det som en
strømbesparer.

Mvh
Simon

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 30-06-03 21:12

"Michael Holm" <email@email.dk> skrev i melding
> Når jeg wapper, slukker lyset i min 3510 efter 5-10 sek. Så kan jeg ikke
> [...]

Lyset slukker etter ca 15 sekunder.

En liten tilleggsopplysning: På Sonyericsson varer det ofte dobbelt så
lenge. Det føles mer komfortabelt.
I tillegg kan lyset justeres til å alltid være helt av, eller alltid på. Når
det er satt til alltid på, lyser det som vanlig de ca 30 sekundene, og så
går det ned til halv lysstyrke for å spare strøm. Men det er klart at med
lyset på hele tiden, går standbytiden krafig ned.

Viser for øvrig til Nielsens svar.

Mvh

Thorolv Valentinsen