Advarsel! - Charlie's Angels 2
Fra : Per

Dato : 30-06-03 13:25

Er du over 12 år og/eller er din hjerne fuldt udviklet, så undgå for alt i
verden denne film.
Jeg havde ikke forventet mig noget som helst af filmen, men havde regnet med
at blive underholdt af meningsløs action. Men i stedet for underholdt måtte
jeg bruge al min koncentration på ikke konstant at sidde og ryste på hovedet
og udbrydde "nej nej nej!".

Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 30-06-03 14:05

Fra : Per

Dato : 30-06-03 15:07

"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det sige at den er meget værre end den første, så da var hjernedød,
> men også lid morsom.

Ja, den ER dårligere en 1'eren.

Fra : Pipeline

Dato : 30-06-03 20:48

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, den ER dårligere en 1'eren.

Det kan ikke lade sig gøre! Du lyver!

Fra : Per

Dato : 01-07-03 08:00

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det kan ikke lade sig gøre! Du lyver!

Så se den selv ;)

Fra : Martin Møller

Dato : 30-06-03 14:12

> [...]
hovedet
> og udbrydde "nej nej nej!".
>
> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Pas nu på at du ikke kommer til at fornærme alle de mandschauvenister som
kun tager ind for at se film hvis der er nogle lækre patter at se på (den
laveste fællesnævner) *G*

Martin

Fra : from

Dato : 30-06-03 17:59

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> writes:

> Pas nu på at du ikke kommer til at fornærme alle de mandschauvenister som
> kun tager ind for at se film hvis der er nogle lækre patter at se på (den
> laveste fællesnævner) *G*

Do ska' erråme ikke kalde Cameron Diaz for nogen fællesnævner, kammerat!
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Martin Møller

Dato : 01-07-03 00:07

"from" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Do ska' erråme ikke kalde Cameron Diaz for nogen fællesnævner, kammerat!

De 3 tøser taler sgu da til den laveste fællesnævner i alle
mandschauvenisterne

Martin

Fra : Per

Dato : 01-07-03 08:05

> De 3 tøser taler sgu da til den laveste fællesnævner i alle
> mandschauvenisterne
>
> Martin

Jeg syntes ikke engang de er særligt lækre. Lucy er da OK, men Drew ser
efter min mening ikke særlig godt ud længere og Cameron ligeså. Demi Moore
ligner en på 40, der desperat klynger sig til ungdommen, og selvom hun måske
er flot af sin alder, så skulle hun ikke have denne type rolle.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 05-07-03 13:58

> Jeg syntes ikke engang de er særligt lækre. Lucy er da OK, men Drew ser
> efter min mening ikke særlig godt ud længere og Cameron ligeså. Demi Moore

Wtf er du pædofil?

Drew og Diaz holder hele vejen. Superbabes. Lucy har aldrig sagt mig noget,
men smag og behag...

> ligner en på 40, der desperat klynger sig til ungdommen, og selvom hun
måske
> er flot af sin alder, så skulle hun ikke have denne type rolle.

Har ikke set den, og gør det nok aldrig... men ud fra en principiel
betragtning er jeg stærkt uenig.

Fra : Per

Dato : 30-06-03 15:08

Ham McG skulle holde sig til musikvideoer.

Fra : Peter Lind

Dato : 30-06-03 15:44

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
> Ham McG skulle holde sig til musikvideoer.

Jeg troede at Charlie's Angels var musikvideoer - 2 timer lange musikvideoer
med en smule dialog lagt ind for at kæde musiknumrene sammen.

Men jeg har selvfølgelig heller ikke set nogle af filmene.

Mvh
Peter Lind

Fra : Per

Dato : 01-07-03 08:02

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
>
> Jeg troede at Charlie's Angels var musikvideoer - 2 timer lange
musikvideoer
> med en smule dialog lagt ind for at kæde musiknumrene sammen.

Good point!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-06-03 17:37

Per skrev:

> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
underholdt fra start til slut.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Fall is my favorite season in Los Angeles, watching the birds change

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 30-06-03 17:57

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
> hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
> underholdt fra start til slut.

Jeg er tilbøjelig til at give Peter ret - jeg er ikke selv til action, men
synes at den underholder glimrende - selv dansenumrene var vellykkede, og
den slags plejer altid at falde igennem.

Jakob

Fra : Hibbit

Dato : 30-06-03 18:03

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in news:bdpouf$ca7$1
@sunsite.dk:

> Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
> hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
> underholdt fra start til slut.

Jeg er glad for, at du laver en reference til etteren. Så kan jeg regne ud,
at jeg ikke skal se toeren.

Hibbit

Fra : Per

Dato : 01-07-03 08:03

> Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
> hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
> underholdt fra start til slut.

Ja det værste er vel at du ikke engang er flov over det :o?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-07-03 11:05

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> writes:

> Ja det værste er vel at du ikke engang er flov over det :o?

Hvorfor er det slemt?

Man går vel ikke ind for at se en film som Charlie's Angels 2 med en
forventning om, at den er noget andet end en gang debilt pjat med
masser af skin shots. Gør man, så er man i hvert fald et fjols.

Er det ikke fuldkommen legalt engang imellem at kaste sig ned i de
bløde sæder med det blotte formål at se et par timers blarblar? Jeg
elsker at se gode, gennemtænkte film, men jeg nyder bestemt også at se
en komplet ligegyldig gang ingenting af og til.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Hibbit

Dato : 01-07-03 15:06

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> [...]
> en komplet ligegyldig gang ingenting af og til.

En komplet ligegyldig gang ingenting.....
Det er en helt præcis bekrivelse.
Og så synes jeg egentlig ikke, at man kan synke dybere med en film.

Selv i den letteste genre, bør der være et eller andet der fænger. Normalt
kan den type film vindes på humor, men humoren er IMO fortvivlende.

Pigerne er nyller, bevares. Men jeg vil hellere se Cameron Diaz i den kjole
hun bar hos Jay Leno (der var vist ikke meget andet end en chanel no.5
indenunder) end se hende løbe rundt i en dødssejler af en film.

Hibbit

Fra : from

Dato : 30-06-03 17:59

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> writes:

> Er du over 12 år og/eller er din hjerne fuldt udviklet, så undgå for alt i
> verden denne film.

Tak, det var en god anbefaling. Jeg glæder mig til at se den.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : Mogens

Dato : 30-06-03 19:08

On 30 Jun 2003 18:58:43 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

>Tak, det var en god anbefaling. Jeg glæder mig til at se den.

Ja, jeg glæder mig også allerede.
Humor på lavt plan og så Cameron og Lucy, så blir
det da ikke meget bedre. ;oP

mvh Mogens

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-06-03 20:14

Mogens skrev:

> Humor på lavt plan og så Cameron og Lucy, så blir
> det da ikke meget bedre. ;oP

Mmmm... Lucy.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Any relationship involves risk. And nobody can guarantee what will

Fra : from

Dato : 30-06-03 22:14

Mogens <moveng@portalen.no> writes:

> Ja, jeg glæder mig også allerede.
> Humor på lavt plan og så Cameron og Lucy, så blir
> det da ikke meget bedre. ;oP

Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".

Fra : Mogens

Dato : 30-06-03 23:04

On 30 Jun 2003 23:14:05 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

>Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
>- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".

Sådan er smag jo så forskellig. Drew Barrymore var OK i ET,
men bortset fra den film, så er jeg ikke særlig vild med hende.
Hun ser efterhånden også lidt slidt ud. Uden makeup ligner
hum mere en på 38 end en på 28, men hun har vist også
levet lidt stærkt.

mvh Mogens

Fra : T. Liljeberg

Dato : 01-07-03 06:18

On 30 Jun 2003 23:14:05 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

>Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
>- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".

Det må være i andre dele af USA end hvor jeg normalt færdes. Jeg har
endnu ikke mødt nogen, der mener, at Drew Barrymore er mere fysisk
tilrækkende end de to andre engle.

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

Fra : PerX ...

Dato : 01-07-03 18:54

In article <e862gv0dj7rqbcr024urs5lk4e2rg8piu8@4ax.com>,
liljeberg_t@cox.net says...

> Det må være i andre dele af USA end hvor jeg normalt færdes. Jeg har
> endnu ikke mødt nogen, der mener, at Drew Barrymore er mere fysisk
> tilrækkende end de to andre engle.

Jeg syntes de er nogle anoreksi ramte koste hele bundtet - så deet *G*

Fra : Louise KL

Dato : 04-07-03 18:06

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <e862gv0dj7rqbcr024urs5lk4e2rg8piu8@4ax.com>,
> liljeberg_t@cox.net says...

> Jeg syntes de er nogle anoreksi ramte koste hele bundtet - så deet *G*

Det er ikke noget man kan syntes.

Fra : Martin Andersen

Dato : 30-06-03 18:00

> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Spørg dig selv: Var det nogen overraskelse?

Fra : zcully

Dato : 30-06-03 21:17

> [...]
hovedet
> og udbrydde "nej nej nej!".
>
> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Jeg har ikke set den endnu, men har hørt at den skulle være bedre end
etteren og jeg elskede den første.

Nej jeg vil istedet sige HOLD JER LANGT VÆK FRA 2 FAST 2 FURIOUS. Mage til
spild af penge og tid findes der næsten ikke!!!!!

/Zcully

Fra : Taba

Dato : 30-06-03 21:29

> Nej jeg vil istedet sige HOLD JER LANGT VÆK FRA 2 FAST 2 FURIOUS. Mage til
> spild af penge og tid findes der næsten ikke!!!!!

*host* Charlie's Angels *host* xXx/Triple X *host*

/Taba

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-07-03 22:55

Per wrote:

> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Hvad forventede du da af en to'er af en i forvejen dårlig film.

Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren. Og jeg skal have penge for at
se dem.

Alene trailerne gav mig krummetæer.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-07-03 23:40

On Tue, 01 Jul 2003 23:55:29 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Hvad forventede du da af en to'er af en i forvejen dårlig film.
>
>Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren.

Nu er du dum. Jeg kender dig ikke.

--
- Peter Brodersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-07-03 09:30

Peter Brodersen wrote:

> Nu er du dum. Jeg kender dig ikke.

Flot argument.

Det skal lige siges, at jeg godt kan li' Steven Segal fil, Stallone er
heller ikke værst (omend heller ikke god) og andre actionfilm.

Men Charlies Angels filmene nej tak du.

Den gamle serie er god (taget i betragtning at det er 70'erne)

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-07-03 10:01

On Thu, 03 Jul 2003 10:29:37 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Flot argument.

Kunne du se sammenligningen? Ellers prøver jeg lige igen:

>[..] en to'er af en i forvejen dårlig film.
>
>Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren.

Film er en personlig smagssag. Alligevel vælger du at vurdere en film,
uden at have set den. Jeg prøvede at illustrere det fjollede ved at
komme med et lignende udsagn, jeg ikke havde grundlag for at udtale
mig om.

Hvis du havde set den, kunne jeg spørge hvilke forventninger, du havde
til filmen. Jeg synes at 1'eren var én af de bedre eksempler på god
underholdning, hvor filmen i meget høj grad ved, hvor den selv hører
hjemme. Andre film prøver at "undskylde" underholdning, og flere
actionfilm prøver at tilføje "dybere tanker", hvilket typisk gør langt
mere skade end gavn.

Men da du ikke har set den, kan jeg ikke se hvad din mening bidrager
med. Det fortæller ingen andre noget om hvorvidt, filmen ville være
noget for dem eller ej.

I øvrigt er dine sokker grimmere end dem, du havde på i går. Jeg har
hverken set de sokker, du havde på i går, eller dem, du har på i dag.

--
- Peter Brodersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-07-03 14:00

Peter Brodersen wrote:

> I øvrigt er dine sokker grimmere end dem, du havde på i går. Jeg har
> hverken set de sokker, du havde på i går, eller dem, du har på i dag.

Jeg kan godt se din pointe.

Tilgengæld kan man altså godt vurdere om en film er en god film uden at
skulle have set den først.

Ligesom man ikke behøvedes spise færøsk skærpet kød for at vide, at
kødet er dårlig. Færingerne elsker det AFAIK, men har endnu ikke mødt
nogen andre som brød sig om den.
Ligesom du ikke behøvedes at spise McDonalds-mad for at vide den er
fyldt med alt muligt, som sundhedsstyrelsen anbefaler man ikke spiser
for meget af.

Ved film kan man blive meget positivt overrasket (Elliot var en film som
jeg syntes er god og jeg ikke forventede mig synderligt af) og slemt
skuffet (fx Piller Erobreren).

Ligesom man kan sige at den film man kommer ind til i bund grund af
lavet for at filmholdet sikkert har haft det vældig sjovt med lave den,
men publikum nok ikke kan se det sjove i. Af de klip og anmeldelser jeg
har set på Charlie Angels 1 og 2, så falder CA i denne kategori.

Jeg vil da gerne omformulere mit udsagn om, at jeg skal have penge for
at se filmen:
Man kan give mig filmen gratis, men jeg vil nu alligevel vælge ikke at
se den.
Ligesom du er velkommen til at give mig 30 kilo færøsk skærpet kød, men
jeg vil stadig vælge ikke at spise et eneste gram heraf.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-07-03 15:20

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> Tilgengæld kan man altså godt vurdere om en film er en god film uden at
> skulle have set den først.

Nej. Man kan danne sig _forventninger_ og på grundlag af dem beslutte
sig for at se den eller ej.

Men at udtale sig - som du gjorde - om 2'eren, _begrundet_ i 1'eren,
når man ikke har set 1'eren er langt ude.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-07-03 23:11

"Peter B. Juul" wrote:

> Men at udtale sig - som du gjorde - om 2'eren, _begrundet_ i 1'eren,
> når man ikke har set 1'eren er langt ude.

Ok, jeg omformulerer:

Traileren til 1'eren gav mig myrekryb (med deraf følgende
uhensigtsmæssige bøjede tæer)
Traileren til 2'eren gav mig 3 gange så meget myregryb + deraf følgende
fysiske deformationer på ekstremiteterne.
Ingen af trailerne gav mig lysten til at se hverken den viste film eller
den anden. På nogen måde.

Tilfreds nu?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-07-03 08:06

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> Ingen af trailerne gav mig lysten til at se hverken den viste film eller
> den anden. På nogen måde.
>
> Tilfreds nu?

Ja da, det er en ærlig sag. Du er så gået glip af to skægge, fjollede
film, men det er jo ikke sikkert, at du ville bryde dig om dem.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 03-07-03 16:28

Carsten Riis <cr@carben.dk> enriched usenet with:

> Piller Erobreren

Pornoudgaven af Pelle Erobreren?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

3F645C1NR21DTH3S
645V2B22NPL163NGT44M5CH21RTH1NDB264ND.

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-07-03 22:56

Lars Kyndi Laursen wrote:

> Carsten Riis <cr@carben.dk> enriched usenet with:

> Pornoudgaven af Pelle Erobreren?

Næh (jeg anede ikke at der var lavet en pornoudgave. Hvad ved jeg om
pornofilm?).

Jeg har set set PE 3 gange fordi jeg gerne ville se, hvad der skulle
være ååååhhh så genial ved den.
Men nej. Sorry, jeg kan ikke se det. Nu er det naturligvis snart 10 år
siden, at jeg sidst har set den. Det kan selvfølgelig være, at jeg
blevet lidt klogere siden da.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 04-07-03 02:36

Carsten Riis <cr@carben.dk> enriched usenet with:

> Næh (jeg anede ikke at der var lavet en pornoudgave. Hvad ved jeg om
> pornofilm?).

Det var et forsøg på at være sjov. I stil med "Shaving Ryan's Privates",
"Good Will Humping" og "Field of Creams"

Undskyld

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-07-03 19:50

Lars Kyndi Laursen wrote:

> Det var et forsøg på at være sjov. I stil med "Shaving Ryan's Privates",
> "Good Will Humping" og "Field of Creams"
>
> Undskyld

Det var mit også.

Sorry

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-07-03 00:08

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren. Og jeg skal have penge for at
> se dem.

Nu har jeg set dem begge, og begge underholdt mig storslået.

Den første underholdt mig mest med sin sære
retro-men-vi-bruger-alligevel-bullettime-stil og toeren med sine syge
referencer til alt muligt.

Jeg var solgt, da jeg så på Pete's brev, at han havde gået på Rydell
High.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 02-07-03 19:42

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) enriched usenet with:

> [...]
> referencer til alt muligt.
>
> Jeg var solgt, da jeg så på Pete's brev, at han havde gået på Rydell

CSI-spoofet var heller ikke dårligt

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-07-03 20:50

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> writes:

> CSI-spoofet var heller ikke dårligt

Jeg kluklo også over Flashdance-referencen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet

Fra : B.Ikkala

Dato : 03-07-03 14:28

02 Jul 2003 21:50:17 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)

>Jeg kluklo også over Flashdance-referencen.

Og Blues Brothers ... håbede næsten på at én af dem ville sige hun var
"...up Shit Creek ..."

www.DVD-Basen.dk : Mere end 67000 anmeldelser af over 27000 DVD-film
www.DVDProfiler.com : Det ultimative program til at holde styr på DVD-samlingen