GSM - AT komandoer
Fra : Brian H.

Dato : 30-06-03 13:14

Hej,

Jeg sidder og roder lidt med et program til at styre et Wavecom GSM modem.

Når jeg får svar tilbage fra modemet kommer der "line feet" og "carrige
return" #10#13 i enden af alle data.

Når jeg så prøver at søge igennem en string, hvor denne data står i, efter
et #10 kan den ikke finde den !?
Jeg gør dette da jeg gerne vil slette disse, for at have den rå data.
ec :
for i := 0 to length (Str) do
if Str[i] = #10 then Delete (Str, i, 1);

Er der eller nogen der har en god ide om hvordan man bedst muligt styrer et
GSM modem bedst ? jeg mener med alle retursvar fra modemmet og hvordan man
holder styr på hvor "OK" hører til ?

PFT
Brian
www.kibri.dk

Fra : Claus Christiansen

Dato : 30-06-03 18:03

"Brian H." <black-goldNOSPAM@natteliv.dk> wrote in

> [...]
> data. ec :
> for i := 0 to length (Str) do
> if Str[i] = #10 then Delete (Str, i, 1);

Prøv med:
for i:=length(Str) downto 1 do
if Str[.....

Claus