Yamaha Diversion Tasker
Fra : Finn

Dato : 30-06-03 11:21

Jeg er på jagt efter tasker til yamaha diversion (2003) men har svært ved at
finde billeder på nettet af sådan en der er forsynet med sidetasker.
Der må da iøvrigt også findes andre tasker end giwi ?

Hvis du ligger inde med links til den slags billeder ville jeg sætte stor
pris på at se dem
tak

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 11:42

Finn wrote:

> [...]
> Der må da iøvrigt også findes andre tasker end giwi ?
>
> Hvis du ligger inde med links til den slags billeder ville jeg sætte

Hej Finn,

Originale sidetasker til Diversion findes kun til 900-udgaven. Nu skriver du
ikke om det er en 600 eller en 900 du har, men her har du partnumrene på
dem. De er i øvrigt fundet i den nyeste udgave af Yamahas tilbehørskatalog
og kan ligeledes findes på deres website: http://www.yamaha-motor-europe.com
under Accessories.

Se billede:
http://www.yamaha-motor-europe.com/yme2/sites/YMD/accessory_images/4KM-W0753-00.jpg

Se partnumre mm:
http://www.yamaha-motor-europe.com/accessory_files/accessoriesMoreInfo.cfm?fAccessoryId=177&fGroupId=44&fPageId=283/&fProductId=81&startRow=1&endRow=8

Om de kan monteres på en 600er ved jeg ikke, men det kræver nok lidt
fiksfakserier.

Hilsner,

Tony
Kilofazer (ex. xj600)

Fra : Finn

Dato : 30-06-03 12:39

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Om de kan monteres på en 600er ved jeg ikke, men det kræver nok lidt

UPS ........det er en xj600s udgave jeg tænkte på
Tak for svaret. Mærkeligt hvis man ikke kan få originale tasker til den. På
rammen sidder nogle beslag, men søger man på accessor. til 600 er de ikke
med.

Der må da være mange der bruger tasker på den cykel. Den er trods alt solgt
i mange år uden de store ændringer, så.....

Fra : FTB

Dato : 30-06-03 13:01

"Finn" <Finn@mail.dk> wrote in message
> [...]

solgt
> i mange år uden de store ændringer, så.....

Hej Finn

Kappa laver også nogle tasker som burde kunne passe på.
Det er samme system som Givi, men billigere.
Selve racket er så dog i plast, i stedet for metal, men mit har virket
upåklageligt.
Det er dog på en XJ600 i gammel udgave.
Men prøv at spørge efter Kappa tasker hos din forhandler, så kan de sikkert
finde dem til dig.

Held og lykke med sagen...

Finn T Bøgild
XJ600 m. Kappa

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 13:11

Finn wrote:

> [...]
> den. På
> rammen sidder nogle beslag, men søger man på accessor. til 600 er de

Nej de findes ikke originale til 600eren - men snak med en forhandler og hør
dem om de mener at man forholdsvist nemt kan montere dem på en 600er
alligevel. Prøv eventuelt på nettet - jeg ved at der er en del sites - bla.
hollandske - om XJerne.

> Der må da være mange der bruger tasker på den cykel. Den er trods alt
> solgt i mange år uden de store ændringer, så.....

Jeg havde selv et Wingrack på min, hvilket jeg var enormt glad for til trods
for det lidt bastante udseende. Men hvis du ikke er til Givi så skulle du
tage at kigge på systemer såsom Krauser, Mo-Tech og Nonfango.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Finn

Dato : 30-06-03 18:30

tak for indlæg

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-06-03 13:12

"Der må da iøvrigt også findes andre tasker end giwi"

Men ikke alle er lige så gode...

Husk pris og kvalitet hænger sammen. Desuden fås der en lang række beslag i
tyskland, som er den del pænere og mindre synlige end dem de fleste danske
forhandlere sælger.

--
Mvh.
Henrik