Yamaha YZF 750R
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-06-03 10:56

Nogen der har lidt info om sådan en YZF750R?
Specielt tænker jeg på om den også har storebrors 'skavanker' med nogengange
at være lidt vel olietørstig?

Og er deriøvrigt noget man skal være specielt opmærksom på med sådan en fyr?

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 30-06-03 11:22

> [...]
nogengange
> at være lidt vel olietørstig?
>
> Og er deriøvrigt noget man skal være specielt opmærksom på med sådan

Ikke andet end jeg havde en kammy som kørte rundt på en sådan et par år
(på bane, landevej og arbejde), uden det mindste problem, olie åd den
heller ikke.

Kenneth
R1 (..æder 200-300ml olie på 5000 km)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-06-03 11:47

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> writes:

> Ikke andet end jeg havde en kammy som kørte rundt på en sådan et par år
> (på bane, landevej og arbejde), uden det mindste problem, olie åd den
> heller ikke.

Jamen det lyder da i det mindste lovende
Tak for det.

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-06-03 11:22

Mikkel Christensen wrote:
> Nogen der har lidt info om sådan en YZF750R?

Jeg aner intet om de andre ting, men har emailet dig med en side fra MC
revyen 1995.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-06-03 11:46

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> writes:

> Jeg aner intet om de andre ting, men har emailet dig med en side fra MC
> revyen 1995.

Thanx. Så fik jeg jo svar på det spørgsmål som jeg glemte at stille -
nemlig om de nyere årgange kører med 17" fælge både for og bag.
Det gør de så ihvertfald fra '95 og frem