Hvor kan man få toppe til 1/4"
Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 30-06-03 09:26

Nu har jeg modtaget min lille momentnøgle fra Louis og vil derfor gerne have
fat i en 14mm 1/4" top, da en omformer vil gøre at jeg ikke kan spænde mit
topstykke mens motoren sidder i stellet. Jeg har størrelserne op til og med
13mm, men er det ikke muligt at få større?
Da jeg bor i KBH vil adresser her i nærheden være at foretrække...

Jens
RD - Nu med moment....:->

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 09:38

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) wrote:

> [...]
> størrelserne op til og med 13mm, men er det ikke muligt at få større?
> Da jeg bor i KBH vil adresser her i nærheden være at foretrække...

Prøv hos Nørrebros Værktøjmagasin på Nørrebrogade 200:
http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?FORENING=&virk=&KNR=4419218&KK=867079520&ikonklik=kort_ikon_info

Hilsner,

Tony

Fra : wheeler

Dato : 30-06-03 18:50

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Prøv hos Nørrebros Værktøjmagasin på Nørrebrogade 200:

http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?FORENING=&virk=&KNR=4
419218&KK=867079520&ikonklik=kort_ikon_info
[klip]

Hej Tony,

Jeg ved godt du er meget begejstret for dit lokalmiljø , men de har sku
da ikke en ski mere end f.eks. Silvan (snarere tværtom)....

Prøv http://www.romerdal.dk/ (Vestervolgade KBH) de har næsten ALT og
skaffer ALT samme dag, hvis man ringer inden 12!

Jeg kom i kontakt med dem ifm. korrespondance med Nimbusklubben (helicoil)

Butikken har simpelthen alt (også alle gængse engelske "havelågegevind")

--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 22:36

wheeler wrote:

> Jeg ved godt du er meget begejstret for dit lokalmiljø , men de
> har sku da ikke en ski mere end f.eks. Silvan (snarere tværtom)....

Njaeh - de har mere "special"-værktøj vil jeg umiddelbart mene. F.eks. har
jeg ikke kunnet finde hverken momentnøgler og løse toppe hos Silvan - men
tilgengæld kan man få Snickers og stigereoler

Men det kommer jo an på hvad man er på udkig efter og hvor mange irriterende
unger og brædder man vil have i nakken.

> Prøv http://www.romerdal.dk/ (Vestervolgade KBH) de har næsten ALT og
> skaffer ALT samme dag, hvis man ringer inden 12!

Dem vil jeg tage ned og kigge hos. Der er et par småting jeg ikke har kunnet
finde nogen steder... Blandt andet en lille momentnøgle, der ikke koster en
milliard million.

--
Tony
Kilofazer

Fra : wheeler

Dato : 30-06-03 22:43

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kunnet
> finde nogen steder... Blandt andet en lille momentnøgle, der ikke koster

[KLIP]
Arghh... nu tror jeg du misforstår mig... Romerdal handler ikke med
værktøj af T-hansen/HN - kvalitet.....det er værktøj til prof-brug, og der
er en entydig sammenhæng mellem dette og dybden/kvaliteten i sortimentet (og
dermed prisen)!

Momentnøgle låner du hos mig (HN-kvalitet

Skal vi ikke snart ud at køre ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 22:51

wheeler wrote:

> [...]
> værktøj af T-hansen/HN - kvalitet.....det er værktøj til prof-brug,
> og der er en entydig sammenhæng mellem dette og dybden/kvaliteten i

Hehe... fair nok. Jeg køber gerne kvalitet - men sidst jeg hørte om priserne
på en momentnøgle (af den lille slags) lød den på over 1.000,- og det er
liiige lovligt dyrt. Ok, hvis kvaliteten er i orden er den måske det værd -
men det er stadig mange penge.

> Momentnøgle låner du hos mig (HN-kvalitet

Hæ. Det vil jeg huske... men man skal jo have sin egen

> Skal vi ikke snart ud at køre ?

Gu skal vi så! Jeg har faktisk været ude og køre her til aften .. en god tur
på et par hundrede km. :D

Vi kan evt. køre en tur i morgen aften - men efter kl. 19.30? Jeg skal
aflevere Fazeren til 1kkm tjek onsdag morgen og mangler faktisk at køre lidt
flere km.

--
Tony
Kilofazer

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 30-06-03 23:02

Tony Lorentzen wrote:
> Dem vil jeg tage ned og kigge hos. Der er et par småting jeg ikke har
> kunnet finde nogen steder... Blandt andet en lille momentnøgle, der
> ikke koster en milliard million.

Jeg er selv efterfølgende kommet til at tænke på at Carl Rasmussen nok var
det rigtige sted. Men jeg har ikke haft tid endnu.
En lille momentnøgle kan du få hos Louis til 150 kr... Det er sku da
billigt, nu mangler jeg blot at test den...

Jens
RD

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-07-03 08:09

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> writes:

> "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> [klip]
>
> Prøv http://www.romerdal.dk/ (Vestervolgade KBH) de har næsten ALT og
> skaffer ALT samme dag, hvis man ringer inden 12!

Er I ikke begavet med en BilTema i nærheden af Kbh?

Her i Aalborg er de netop åbnet og de har da mange gode, vel prissatte
ting. Jeg har ikke selv været der endnu, men Mads Lund har da været
derude og inspicere faciliteterne.
Hvis man lige kigger sig lidt for kan man få fin kvalitet for små penge.

Deriblandt løse toppe.

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 01-07-03 16:46

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> wrote

> Er I ikke begavet med en BilTema i nærheden af Kbh?
> Her i Aalborg er de netop åbnet og de har da mange gode, vel prissatte
> ting.

Jeps. Var derude i går, og havde jeg ikke været på 2 hjul, så havde jeg købt
biksen (Sår'n cirka.)

Steen

Fra : wheeler

Dato : 30-06-03 19:50

"Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply)" <xxx@blaabjerg.net>
skrev

> Jens
> RD - Nu med moment....:->

[KLIP]

GRILL
Må jeg ikke låne den til 125'eren så =

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 30-06-03 23:03

wheeler wrote:
> GRILL
> Må jeg ikke låne den til 125'eren så =

Bare det ikke går til bundtræk...

Jens
Der stadig ikke tror på bakterier, bundtræk, geder og spøgelser!