t310 vs t610
Fra : KGB

Dato : 29-06-03 22:23

Hvad kan t610 som t310 ikke kan (ud over kameraet, naturligvis)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Søren C

Dato : 29-06-03 22:56

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse
> Hvad kan t610 som t310 ikke kan (ud over kameraet, naturligvis)

Langt bedre skærm 65000farver mod 256 på T310. Vidst også bluetooth,
kalender (T310 kan dog opgraderes med kalender)
T310 kan iøvrigt opgraderes med kamera. Dog ikke lige så handy.
Mere hukommelse. Men begge har for lidt af det.

Venligst

Fra : Rumpnissa

Dato : 30-06-03 08:10

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> T310 kan iøvrigt opgraderes med kamera. Dog ikke lige så handy.
> Mere hukommelse. Men begge har for lidt af det.

Tja, nu er skærmen i en T610 jo ikke en TFT, blåtand bruger jeg ikke,
hukommelsen ... måske. Men når man har tingene, og de bare ikke er "ligeså
gode", hvorfor så betale 1500 kr ekstra ??

//Rumpnissa

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 30-06-03 09:02

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i melding

> [...]
> T310 kan iøvrigt opgraderes med kamera. Dog ikke lige så handy.
> Mere hukommelse. Men begge har for lidt af det.

T310 blir adskillig mer attraktiv med kalender. Se kort omtale her:
http://clubsonyericsson.com/en/index.html

Jeg hadde veldig lyst på en T610, men siden den har for lite minne, samt at
skjermen sies å være meget vanskelig å se i sollys, valgte jeg en Nokia
3650. Da får jeg en mer lyssterk skjerm, som er meget god og skarp, selv om
den kun har 4096 farger. 3,5 mb minne i telefonen, er lite. En telefon som
kan ta bilder, spille inn lyder, hente e-post m.m, bør ha et generøst minne.
Dette løses på 3650 med minnekort. Men 3650 har et noget spesielt utseende,
og den er adskillig større og tyngre enn T610. Det får jeg heller leve med.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Jesper Winding

Dato : 30-06-03 10:53

Jeg forstår ikke alle de anmeldelser om, at det kan være svært at se skærmen
i sollys. De sidste par dage har solen bagt ned her. Og der er ingen
problemer. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget lys de forlanger. Men jeg
kan ærlig talt ikke se problemet.... Før havdde jeg en Nokia 6610 og den her
skærm er da betydeligt bedre...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 30-06-03 12:19

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i melding
> [...]
> kan ærlig talt ikke se problemet.... Før havdde jeg en Nokia 6610 og den

Jeg har kun anmeldelsene å støtte meg til, og ingen personlige erfaringer.
Men ingen fargeskjermer "liker seg" i direkte sollys. Tror TFT-skjermene er
de beste, men de er dyrere å fremstille.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : John K

Dato : 30-06-03 17:47

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan ærlig talt ikke se problemet.... Før havdde jeg en Nokia 6610 og den

Hej Jesper...

Jeg har lige et par spørgsmål angående SONY/Ericsson T610, som du måske kan
svare på, da jeg kan se du har skiftet fra en Nokia...

Hvordan er lyden i T610 i forhold til 6610?

Hvordan er modtagelse på T610 i forhold til 6610? - jeg har hørt at dens
modtageevne ikke er den bedste - i forhold til for eksempel Nokia's
modeller.

Har du andre positive/negative erfaringer med T610'eren, hører jeg også
gerne om disse...

Mvh

John

Fra : Jesper Winding

Dato : 30-06-03 18:16

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige et par spørgsmål angående SONY/Ericsson T610, som du måske
kan
> svare på, da jeg kan se du har skiftet fra en Nokia...
>
> Hvordan er lyden i T610 i forhold til 6610?

Jeg har fået reaktionen et par gange med "Er det en anden telefon du har
fået" når jeg snakker med folk. Så lyden er åbenbart anderledes for
modtageren, Den er nogenlunde den samme for mig.

> Hvordan er modtagelse på T610 i forhold til 6610? - jeg har hørt at dens
> modtageevne ikke er den bedste - i forhold til for eksempel Nokia's
modeller.

Jeg bor i byen og kommer sjælendt uden for byen. Jeg havde fuld modtagelse
på Nokia'en og det samme her på Ericsson'en.

> Har du andre positive/negative erfaringer med T610'eren, hører jeg også
> gerne om disse...

Det er lækkert med Blåtand når jeg skal i kontakt med pc'en - Designet og
måden 6610'eren lagde i hånden på, var bedre end den firkantede T610 - Men
ellers er det rene forbedringer her - Bedre menu system - Meget bedre
skærm - Nemmere at finde rundt i - Ja, altså jeg er kun tilfreds med
skiftet.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Rumpnissa

Dato : 30-06-03 18:39

> Jeg har fået reaktionen et par gange med "Er det en anden telefon du har
> fået" når jeg snakker med folk. Så lyden er åbenbart anderledes for
> modtageren, Den er nogenlunde den samme for mig.

Men hvordan er det i den anden ende ?? Godt eler skidt ?

Da jeg fik min R520 var jeg VILDT imponeret over lyden. Lyden i min mobil
blev pludsligt bedre end på hjemmetelefonen !!!

Fra : Jesper Winding

Dato : 30-06-03 22:33

Jeg har selv en Beocom 4 som hjemmetelefon og jeg endnu ikke hørt noget der
kan slå den. Jeg syntes lyden er rigtig god i T610'eren - Jeg hører andre
fint. men det gjorde jeg også i 6610'eren - jeg tror, som nævnt, ikke der
er den store forskel der...
--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 30-06-03 19:42

John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

> Hvordan er modtagelse på T610 i forhold til 6610? - jeg har hørt at
> dens modtageevne ikke er den bedste - i forhold til for eksempel
> Nokia's modeller.

Jeg oplever en _markant_ dårligere modtagelse herhjemme, i forhold til
min Siemens C 25.

M.v.h
Niels