dk.fritid.mortorcykel skiltesalg
Fra : Martin Poll

Dato : 29-06-03 22:47

Hej Alle.

Jeg har stadig nogle (o; dk.fritid.motorcykel skilte til salg for de
sædvanlige 25 kr incl forsendelse, hvis det har interesse så se på min
hjemmeseide under skilt evt http://www.martinpoll.dk/skilt.htm . Hvis i
sender jeres addresse så sender jeg mit kontonummer.

Med venlig hilsen
Martin Poll
SL1000
www.martinpoll.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 12:19

Martin Poll wrote:

> [...]
> min hjemmeseide under skilt evt http://www.martinpoll.dk/skilt.htm .
> Hvis i sender jeres addresse så sender jeg mit kontonummer.

Og jeg kan afsløre at der også er lidt T-Shirts tilbage inden det kommende
træf på Toppen, så hvis du ikke allerede har en så er chancen der nu

Kig her: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tshirtbestilling.asp

Hilsner,

Tony
Kilofazer

Fra : Benz...

Dato : 30-06-03 12:31

> Og jeg kan afsløre at der også er lidt T-Shirts tilbage inden det kommende
> træf på Toppen, så hvis du ikke allerede har en så er chancen der nu

> [...]

Hvordan ligger det med datoen på denne event?? kl?
Jeg har været inde og kigge i kalenderen men der står ikke noget.

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 12:49

Benz... wrote:

> Hvordan ligger det med datoen på denne event?? kl?

Træf på toppen er fra d. 10. juli til den 13. juli. Se evt. mere på
http://www.skagentraef.dk

> Jeg har været inde og kigge i kalenderen men der står ikke noget.

Det gør der nu

--
Tony
Kilofazer

Fra : Benz...

Dato : 30-06-03 12:49

Tony Lorentzen wrote:

> Træf på toppen er fra d. 10. juli til den 13. juli. Se evt. mere på
> http://www.skagentraef.dk

> Det gør der nu

Tak!
Har du/i lagt mærke til den bajser i baglommen!?
Sætter ligsom stemningen! ;)
Var der fælles kørsel fra sjælland af?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-06-03 13:07

Benz... wrote:

> Har du/i lagt mærke til den bajser i baglommen!?
> Sætter ligsom stemningen! ;)

Jeps! Jeg har ikke været til TPT før så det bliver sjovt/spændende

> Var der fælles kørsel fra sjælland af?

Ja. Bager skrev noget d. 16/6 ... men lur mig om han ikke lige skriver igen
et par dage før vi kører derover.

--
Tony
FZS1000

Fra : Mogens Dammand

Dato : 01-07-03 15:14

> [...]
> hjemmeseide under skilt evt http://www.martinpoll.dk/skilt.htm . Hvis i
> sender jeres addresse så sender jeg mit kontonummer.

Hej

Blev der ikke lavet nogle skilte af dem hvor nummerpladen bliver lagt ind i,
ligesom til biler, så kunne jeg være interesseret.

Mvh
Mogens
USTA

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-07-03 18:45

Mogens Dammand wrote:

> Blev der ikke lavet nogle skilte af dem hvor nummerpladen bliver lagt
> ind i, ligesom til biler, så kunne jeg være interesseret.

Jo - dem lavede Morten Juel. De var meget fine - men også ret dyre. Mener
jeg gav ca. 200,- for min i sin tid.

--
Tony
Kilofazer