Buksejagt...
Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 29-06-03 22:18

Jeg er på jagt efter et par mc bukser, da jeg aldrig har ejet et par, og nu
synes det er på tide meeen....

Jeg tog et smut forbi Enghave og prøvede mig lidt frem, og endte med
konstateringen af at mine ben er for korte i forhold til mine hofte/mave
dimensioner. Eneste mulighed i foretningen var et par Rukka til 3000,-
hvilket er en anelse i overkanten af mit beregnede budget -og i øvrigt så de
lidt mærkelige ud til min billige Frank Thomas jakke ;) Er der andre mærker
end Rukka som laver anormale størrelser til os fejl-disponerede mennesker?

Mht priser og udvalg har jeg udtænkt en plan om at køre til tyskland, da jeg
har en fornemmelse af at udbud og priser muligvis er mere attraktive. Jeg
kunne naturligvis bare bestille over nettet, men jeg er nervøs for at jeg
ikke kan orientere mig størrelsesmæssigt, og vil derfor gerne prøve skidtet
selv inden jeg køber dem. -Og i den forbindelse vil jeg lige nævne at jeg
ikke orker at køre landet tyndt for at prøve mærker, for siden hen at
bestille dem via nettet (hvilket jeg nok skulle få forkludret med mine ringe
tyskkundskaber ).

Jeg har kigget på blandt andet louis.de og fundet ud af at de har en masse
forretninger, med størst koncentration i Hamburg. Turen kunne da være
hyggelig, men hvis de har samme udvalg i Kiel eller Lübeck, så er det jo
lidt kortere... Mit spørgsmål går derfor på om disse forretninger har samme
udbud som i Hamburg?? Er der nogen der har erfaringer med at køre rundt på
mc-tøj kiggeri i det nordtyske, og har erfaringer med udvalg? Jeg gider
nemlig ikke køre 400 km, for at erfare at butikken kun har 5 par
standardstørrelser som jeg ALDRIG får skruet mig ned i.

Med Venlig Hilsen
Nicolai Fjellerad, KBH
XJ600s, '01

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-06-03 22:45

Nicolai Fjellerad wrote:
> [...]
> har erfaringer med udvalg? Jeg gider nemlig ikke køre 400 km, for at
> erfare at butikken kun har 5 par standardstørrelser som jeg ALDRIG

Du kan prøve at køre til Oeversee, der ligger ca. 10 km. syd for Flensburg.
Der ligger en forretning, der hedder Biker Outfit,
http://www.biker-outfit.com/ . Der er faktisk et temmelig stort udvalg af
alverdens forskellige beklædningsmærker, såvel kendte som mindre kendte. Og
de har endda en dansk-talende ekspedient. Og så er de overkommeligt billige.

Mvh
Freddy

Fra : Hekto

Dato : 30-06-03 06:44

In article <3eff5e5b$0$32437$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Freddy
Lang says...

> [...]
> de har endda en dansk-talende ekspedient. Og så er de overkommeligt billige.

Louis har flere modeller, med forskellige benlængder.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-03 09:26

Hekto wrote:
> Louis har flere modeller, med forskellige benlængder.

Og deres coudura-jeans er slet ikke så ringe endda...

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Hekto

Dato : 30-06-03 10:11

In article <slrnbfvt0o.66v.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Og deres coudura-jeans er slet ikke så ringe endda...

Nej, de er udmærkede! ... har prøvet dem real-life! :0(
Så længe man ikke har noget i lommerne, holder de til en del.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-03 10:20

Hekto wrote:
> Nej, de er udmærkede! ... har prøvet dem real-life! :0(
> Så længe man ikke har noget i lommerne, holder de til en del.

Det fede ved lommerne er jo at man kan putte hænderne i dem, når man
hænger på linien og sparker dæk. :)

Speaking of, skulle vi aldrig på linien ?

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Hekto

Dato : 30-06-03 11:15

In article <slrnbg005a.66v.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Det fede ved lommerne er jo at man kan putte hænderne i dem, når man
> hænger på linien og sparker dæk. :)
>
> Speaking of, skulle vi aldrig på linien ?

I flg. vejrudsigten, så ser det ud til at den eneste fornuftige dag,
er i dag!
Jeg burde vaske MC først, da jeg var ovre til Race4fun og se folk
smide deres Ducati ud i gruset! ( ... og lidt Handa og så'en)

Hvad tid?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-03 12:20

Hekto wrote:
> [...]
> Jeg burde vaske MC først, da jeg var ovre til Race4fun og se folk
> smide deres Ducati ud i gruset! ( ... og lidt Handa og så'en)

Idag er en skidt dag, da jeg forhåbentlig skal vaske tøj sammen med
kæresten .. (forhåbentlig, fordi ellers skal jeg være nøgen imorgen
på arbejdet.. og det er der ikke nogle der har lyst til at se på en
hel dag;)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Hekto

Dato : 30-06-03 12:38

In article <slrnbg076v.grf.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> [...]
> kæresten .. (forhåbentlig, fordi ellers skal jeg være nøgen imorgen
> på arbejdet.. og det er der ikke nogle der har lyst til at se på en

OK!

Arbejde??? ... T'nøkke!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-03 14:04

Hekto wrote:
> OK!
> Arbejde??? ... T'nøkke!

pt. kun et sommerferiejob, som udvikler og it-klovnsulent ;)

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 30-06-03 22:54

Hekto wrote:
> Jeg burde vaske MC først, da jeg var ovre til Race4fun og se folk
> smide deres Ducati ud i gruset! ( ... og lidt Handa og så'en)

Min kammaret der var en af dem. Nitte, han har næsten lige hentet den i DE,
jeg har ikke set skaderne, men han var ikke så glad....

Jens
RD

Fra : wheeler

Dato : 30-06-03 21:05

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.biker-outfit.com/ . Der er faktisk et temmelig stort udvalg af
> alverdens forskellige beklædningsmærker, såvel kendte som mindre kendte.

[KLIP]

Det synes ikke som om de gør det i læder (?)
--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-06-03 22:52

wheeler wrote:

> [KLIP]
>
> Det synes ikke som om de gør det i læder (?)

Joh, det har de skam også... en bekendt købte for nylig en dragt dernede, så
vidt jeg husker til lige i omegnen af 400 EUR.

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 29-06-03 23:07

"Nicolai Fjellerad" <nicolaiFJERNDETTE@klud.dk> wrote in message
> Jeg er på jagt efter et par mc bukser, da jeg aldrig har ejet et par, og
nu
> synes det er på tide meeen....

Hein Gericke, lige ved grænsen: Flensburg Handewitt.
www.hein-gericke.de

V.H Ann-Rikka

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-06-03 06:31

Ann-Rikka Olsen wrote:

> Hein Gericke, lige ved grænsen: Flensburg Handewitt.
> www.hein-gericke.de

Her er et par mere

http://www.flensburg-web.de/motorrad-motorradzubehoer.htm

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar

Fra : Streetteam

Dato : 30-06-03 08:24

Tag til Louis i hamborg. Du sparer hurtigt penge.

Inden for 1 km ligger der 5 - 6 motorcykelbutikker med tøj, hein gericke,
polo , daniese + flere og en butík der kun handler hjelme.

Der ligger også P&W i nærheden der har billige udstødninger og brugte dele.

Louis i Lübeck er en skod butik, det er bare en del af en alm mc. butik i
størrelse som ågesen og enghave.

Luois i hamborg er i to etager + der er fire etager i baghuset med
loppemarked osv. De har tit rukka tøj til ca. 2500 pr del for sidste års
modeller.

De har gode jakker fra 1.000 kr. og bukser fra 500. regndragter fra 80 kr.

Og husk at se i de andre butikker samtidig.

Er du lidt stor i det har Polo butikken mc-bukser der er 160 cm i livet, så
du kan altid finde tøj der passer i de butikker der ligger i området

Hilsen ST

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 30-06-03 13:35

"Streetteam" <Per@streetteam.dk> skrev i en meddelelse
> Tag til Louis i hamborg. Du sparer hurtigt penge.
[klip]

> Louis i Lübeck er en skod butik, det er bare en del af en alm mc. butik i
> størrelse som ågesen og enghave.

Jeg tænkte nok der var forskel på forretningerne :)
Tusind tak for svarene, og det ender jo nok med at det bliver en tur til
Hamburg så......

Med venlig hilsen
Nicolai Fjellerad, KBH
XJ600s, '01

Fra : FTB

Dato : 30-06-03 13:26

> [...]
> nemlig ikke køre 400 km, for at erfare at butikken kun har 5 par
> standardstørrelser som jeg ALDRIG får skruet mig ned i.

Jep - der er også http://www.hein-gericke.de lige syd for grænsen, i
nærheden af motorvejen. (Handewit). Se nærmere på deres hjemmeside.

De har både et "eget" mærke, de får lavet, samt andre mærker.

mvh..

Finn T Bøgild