skærmkort til dual display (please read th~
Fra : T. Schreiber

Dato : 29-11-00 19:09

Hvad er det billigste?

Der sidder vel et ok AGP skærmkort fra starten i en G4, men jeg vil nu gerne
have 2 skærme sat til.
Kan jeg bare købe et PCI skærmkort og proppe i eller hva'? Syntes ikke
rigtig man kan finde noget ordenligt info
om emnet hos forhandlerne. Kun fuldstændige vanvittige priser i forhold til
PC hardware. Og det koster næppe mere
at fremstille et skærmkort il en MAC end til en PC.

Hvad med skærme? Kan 2 nye Sony skærme bare puttes i skærmstikkene, eller
skal man bruge adapters?
--

På forhånd 100000 TAK!!!!

All the best
Thomas Schreiber
-------------------------
Akustiq ProductionsT
Åbyhøjgården 17, 2tv
8230 Åbyhøj - DK
-
(+0045) 40 32 87 31
-
www.stall.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-11-00 20:09

In article <YHbV5.2231$_t3.265284@news101.telia.com>, "T. Schreiber"
<info@thomas-schreiber.com> wrote:

> Kan jeg bare købe et PCI skærmkort og proppe i eller hva'?

Find dig et Voodoo 3 kort i en PC-biks.

> Hvad med skærme? Kan 2 nye Sony skærme bare puttes i skærmstikkene, eller
> skal man bruge adapters?

Du skal ikke bruge nogen adapter til din G4'er.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-11-00 22:48

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Find dig et Voodoo 3 kort i en PC-biks.

Og sørg for at få hentet drivere, og det program man skal flashe
EEPROM'en på kortet med. Eller er der sket noget siden jeg købte et
Voodoo 3 kort?

Mojn, Thomas :)

--
Ellers så er det i korte træk mig der kører showet, så hvis du vil opnå
noget så er slesk tale og billig portvin vejen frem

- SEJ