Lige et spørgsmål.
Fra : Lulu

Dato : 29-06-03 21:33

Kan det skade hvis jeg supplerer 2 -3 alm. måltider mad, om dagen, med den
nok så omtalte suppekur - mens jeg er gravid?

Lulu

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-06-03 22:01

"Lulu" <louise@lystig.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det skade hvis jeg supplerer 2 -3 alm. måltider mad, om dagen, med den
> nok så omtalte suppekur - mens jeg er gravid?

Hvorfor vil du supplere almindelige måltider med mere mad - frem for
eksempelvis at spise 4-5-6 almindeligt sunde måltider mad?

Spørger blandt andet for at hitte ud af, om du har fået det indtryk, at der
er noget særligt magisk ved suppekuren? Ellers forstår jeg nemlig ikke
umiddelbart, hvorfor det lige er suppekuren, du vil supplere dine måltider
med.

Mvh. Lisbeth

Fra : Nette

Dato : 30-06-03 06:47

"Lulu" skrev i en meddelelse
> Kan det skade hvis jeg supplerer 2 -3 alm. måltider mad, om dagen, med den
> nok så omtalte suppekur - mens jeg er gravid?

Jeg ville ikke anbefale at bruge en kur, når du er gravid. Spis kød,
grøntsager, pasta/ris, rugbrød, drik mælk osv. i alm. mængder, men brug ikke
nogen direkte kur under graviditeten, og slet ikke uden din læge har sagt,
det er strengt nødvendigt.
Hvis du spiser normalt og ikke for meget, og går lange turer, så ville det
klart være det bedste for barnet.
Når du har født, kan du så evt. starte en kur op igen.

Nette