Ang. upgrade til Photoshop 6
Fra : Elle

Dato : 31-03-01 19:25

Hej - er der andre end mig, der har problemer med den nye opgradering til PS
6? Den fejlmelder med, at den ikke tror jeg behøver en opgrad.

Og søger i øvrigt på et drev, hvor den ikke skal være.

Nogen der har et bud?

Elle

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 31-03-01 21:16

Har du forsøgt at opgradere med den updater der ved en fejl blev
frigivet?

http://www.macfixit.com/archives/march.01.a.shtml#photo-03-09

siger bl.a.:

> [...]
> unofficial 6.0.1 updater you must uninstall and reinstall Photoshop 6.0,
> then apply this 6.0.1 updater in order to update to 6.0.1 successfully.
>
> Do not install over pre-release or beta versions This updater will update
> only the retail version of Adobe Photoshop 6.0/ImageReady 3.0 software and
> not any pre-release (Beta) versions. Running the updater installer on a
> pre-release version will fail and will give you a "Photoshop 6.0 and/or
> ImageReady 3.0 were not found on this machine" error, indicating that the
> updater could not find a copy of the retail software.

Mojn, Thomas

--
"Mac users prefer the one-button mouse for one simple reason: They
click the mouse with their index finger; they reserve the next finger

Fra : Elle

Dato : 31-03-01 23:46

Thomas Boelskifte

> Har du forsøgt at opgradere med den updater der ved en fejl blev
> frigivet?

Det kan jeg ikke huske. Hvordan checker man det?

Jeg hentede den i går på Adobes site.
Men jeg ved ikke, om jeg har prøvet en anden upgrade tidligere.

Elle

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 01-04-01 00:11

Elle <Elle@get2net.dk> wrote:

> Thomas Boelskifte

> Det kan jeg ikke huske. Hvordan checker man det?
>
> Jeg hentede den i går på Adobes site.
> Men jeg ved ikke, om jeg har prøvet en anden upgrade tidligere.

Slet din Photoshop mappe og geninstaller 6.0 og opdater med den du
hentede i går (well, forgårs nu

Det må være det nemmeste. Men det er selvfølgelig slet ikke sikkert, at
det er det der er galt. Men du ku' jo prøve det først, så har vi da
udelukket det

Mojn, Thomas

Fra : Elle

Dato : 01-04-01 10:50

Thomas Boelskifte

> [...]
>
> Det må være det nemmeste. Men det er selvfølgelig slet ikke sikkert, at
> det er det der er galt. Men du ku' jo prøve det først, så har vi da

Det prøver jeg sikkert også. Men der er den fejl fra opdateringens side, at
den kun vil opdatere på drevet med systemmappen. Det er jo helt sygt!

Elle