Erhvervsbladet
Fra : A

Dato : 29-06-03 20:39

angående Erhvervsbladet, er det rigtigt at et abonnement ikke koster noget
overhovedet hvis man er en momsregistreret virksomhed ?
der står på hjemmesiden at det koster 900,- at få sendt avisen til en
privatadresse, men hvad så hvis firmaet ligger på privatadressen ?

mvh Allan

Fra : Rasmus

Dato : 29-06-03 21:35

"A" <fartiltre@ping.dk> skrev i en meddelelse news:bdnf2v$ibj$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> der står på hjemmesiden at det koster 900,- at få sendt avisen til en
> privatadresse, men hvad så hvis firmaet ligger på privatadressen ?

Begge mine naboer i AB = Andelsboligforening er pensionerede og tidligere momsregistreret,
de får stadig Erhvervsbladet GRATIS ind af døren

Fra : Jonas

Dato : 30-06-03 00:18

"A" <fartiltre@ping.dk> wrote in news:bdnf2v$ibj$1@news.net.uni-c.dk:

> [...]
> der står på hjemmesiden at det koster 900,- at få sendt avisen til en
> privatadresse, men hvad så hvis firmaet ligger på privatadressen ?

De har lavet det om, så kun udvalgte får den gratis.

Fra : Ove Hansen

Dato : 30-06-03 07:28

"A" <fartiltre@ping.dk> wrote in message
> [...]
en
> privatadresse, men hvad så hvis firmaet ligger på privatadressen ?

Jeg anmeldte blot mit firma til det lokale postkontor og oplyste antal
ansatte (der skal vistnok være mindst 2). Så fik jeg Erhvervsbladet
gratis. Til gengæld også en bunke firmareklamer, men det er prisen.
/Ove

Fra : morten sorensen

Dato : 30-06-03 09:13

A wrote:
> [...]
> der står på hjemmesiden at det koster 900,- at få sendt avisen til en
> privatadresse, men hvad så hvis firmaet ligger på privatadressen ?

Mit firma ligger på privatadresse og har kun undertegnede som 'ansat'.
Jeg har modtaget Erhvervsbladet i lidt over et år.

morten sorensen

Fra : JS

Dato : 30-06-03 09:43

> [...]
> der står på hjemmesiden at det koster 900,- at få sendt avisen til en
> privatadresse, men hvad så hvis firmaet ligger på privatadressen ?

Medlemmer af YC/FDC kan også få den gratis...

Fra : Allan

Dato : 01-07-03 08:25

Tusind tak for alle svarene.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 01-07-03 16:40

> [...]
> der står på hjemmesiden at det koster 900,- at få sendt avisen til en
> privatadresse, men hvad så hvis firmaet ligger på privatadressen ?

Jeg arbejder fra privatadressen, udfyldte formularen på deres website i
søndags, modtog første eksemplar i dag, gratis.

--
Anders Vind Ebbesen
"I would personally hate to provide our regular home users with /29"

Fra : jens v

Dato : 07-07-03 07:40

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
> "A" <fartiltre@ping.dk> wrote in message

Hej
Vi modtog også Erhvervsbladet gennem et par år, men flyttede så
virksomheden. Vi medelte at vi flyttede, og fik brev at når vi gjorde os den
ulejlighed at melde flytning ville vi nok også betale. Det ville vi ikke og
der gik næsten et år ud avisen. Pludselig en dag dumpede den så ind igen, og
så har vi fået den siden, ca. 2,5 år.
mvh jens v

Fra : BMA-Data

Dato : 03-09-03 18:03

On Tue, 1 Jul 2003 17:40:06 +0200, "Anders Vind Ebbesen"
<usenet@ebbesen.org> wrote:

>Jeg arbejder fra privatadressen, udfyldte formularen på deres website i
>søndags, modtog første eksemplar i dag, gratis.

Hmm, kunne nu ikke finde omtalte formular. Har du en URL?

Det skal lige siges, at jeg antog deres hjemmesider er
erhvervsbladet.dk

--

Mvh.

BMA-Data