Headset
Fra : Andreas

Dato : 29-06-03 19:40

Jeg har overvejet at købe et headset, for at spare på telefonregningen.
Hvordan kan man nemmest kommunikere via headset over nettet? Programmer osv.

Andreas

Fra : Olger

Dato : 29-06-03 21:29

Ha!

Hvordan vil du spare penge på den måde? Tror du socialforvaltningen sidder
og lytter på internettet, hvis du vil snakke med dem?

Men for en jyde er 23 øre i minuttet jo mange penge!

Fra : Andreas

Dato : 30-06-03 14:31

Hvis en tredjedel af ens telefonregning bruges på at snakke med en der også
har overvejet at købe et headset, er jeg rimelig sikker på at der kan spares
en del. Fjols!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-07-03 18:55

> [...]
også
> har overvejet at købe et headset, er jeg rimelig sikker på at der kan

Kunne du evt opføre dig ordentligt i dette forum?
Du kunne jo starte med at læse www.makr.dk/?quote

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : JC

Dato : 30-06-03 07:29

Hej

Selvfølgelig kan du snakke over nettet og hvis du har adsl er vej lige
for..!
Msn er nok den nemmeste og nok en af dem, der har den bedste lyd.
Der findes mange andre programmer til at snakke over, men Msn er jo en
del af windows, så den er lige til at gå til.
Ang. Headset er en smags sag, men usb headset kan jeg ikke anbefale, er selv
vendt tilbage til analogheadset (Plantronics) det er nu de bedste.-
Priser fra 150 og op.- og du får hva du betalere for.
Men et stereo headset af en rimlig kvalitet og så Msn er du kørende..har
selv
brugt det i 1½ år..og det kan se på telefon regningen.!
Men det eneste der kræves af dette, er jo dem man skal snakke med også har
det..!!
Og det skulle jo ikke være noget problem i dette land, da der er mere Adsl
og pc power
en i nogle af vores nabo lande..vi er bare dem der bruger det mindst

Mvh
Jan.-

Fra : Andreas

Dato : 30-06-03 14:26

Tak for hjælpen.

Når du siger Msn, så mener du Messenger, ikke?

Andreas

Fra : JC

Dato : 30-06-03 17:32

Jeps..Messenger =Msn