Renaissance-(sex)bøger er ulæselige idag. ~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-03 16:28

Det har kulturhistorisk interesse for fagfolk og historie-interesserede, at
der er pikante passager i Boccacio's "Decameron" og i den (ikke-muslimske)
oldtidsfolklorebog "1001 nat"

Sidstnævnte har intriger, der gør den ret læseværdig også idag, men at man i
Politiken 28 juni opreklamerer Firenze-renaissancebogen om forbudt erotik i
overklassen i katolsk middelalder, vidner om, at anmeldere er snobber og
skal øge forlag's omsætning
OG der er fra 1800-tallet respekt om al gammel sex-frigjort litteratur, som
dengang var murbrækker for censurs ophævelse.

Enhver mand, der kan lide at læse om pirrende erotik , og ikke er snob, vil
foretrække de lige så realistiske og nutidsrelevante "grå sider" i Ugens
Rapport, som er intense og velskrevne og uden irrelevant tomgang..
Kommercielle?, onani-hjælpemiddel ? - so what.

Iøvrigt begås FEJL -
- citatet "Det er er spørgsmål om ikke den kvindelige blufærdighed burde
staves med to f'er" er velkendt som værende af Carl Erik Soya - ikke som
påstået af Politikens anmelder nu, af Jacob Paludan.

Kunturhistorisk interesssante er andre italienske middelalder-noveller, som
Nietzsche i "Hinsides godt og ondt" henviser til, og som i stil med
Shakespeares "Trold kan tæmmes" har moralen "Både dårlige og gode kvinder
har brug for stokken"(altså disciplinering - "glem ej pisken" lader
Nietzsche en gammel kvinde anbefale til Zarathustra.).
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-06-03 23:11

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
Det har kulturhistorisk interesse for fagfolk og historie-interesserede, at
der er pikante passager i Boccacio's "Decameron" og i den (ikke-muslimske)
oldtidsfolklorebog "1001 nat"

Hvorfor er der ikke nogen i gruppen der sender klager over Wamling mere?
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-03 05:50

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> oldtidsfolklorebog "1001 nat"
>
> Hvorfor er der ikke nogen i gruppen der sender klager over Wamling mere?

Det skyldes,
at danske usenet-debatører er kloge individer, der har gennemskuet at al
kritik om, at jeg skulle have været offtopic, bioracist, uforståelig osv ,
var dumme netbetjent-usandheder,
Det er omsider gennemskuet, at OSS lyver, og at ingen
killfilter-jødestjerningshetz kunne opnås gennemført ..

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-06-03 18:23

> [...]

var dumme netbetjent-usandheder,
Det er omsider gennemskuet, at OSS lyver, og at ingen
killfilter-jødestjerningshetz kunne opnås gennemført ..

Pragtfult så har du nået dit mål, alles kritik er forstummet
Tillykke med din sejr
Mvh Steen

Fra : arc@na

Dato : 30-06-03 10:26

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in

> Hvorfor er der ikke nogen i gruppen der sender klager over Wamling
> mere? MvH Steen

Hvorfor dog det? Hvis du ikke vil se mandens indlæg, så smid ham i
killfilter.

arc@na

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-07-03 08:04

Steen Johansen wrote:

> Hvorfor er der ikke nogen i gruppen der sender klager over Wamling mere?

Fordi han er så dum at han er morsom.

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 05-07-03 01:46

jeg kan se at der er flere der er lettere irriteret over dine indlæg.. men
hvorfor poster du egentlig de ting du gør?

Fra : Croc®

Dato : 05-07-03 07:53

On Sat, 5 Jul 2003 02:46:21 +0200, "Mike Crenshaw"
<crenshaw@worldonline.dk> wrote:

>jeg kan se at der er flere der er lettere irriteret over dine indlæg.. men
>hvorfor poster du egentlig de ting du gør?

Ville det ikke være nemmere at du citerede den du svarer så
den af de fire ovenstående vidste hvad du taler om?

Regards Croc®

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 06-07-03 00:50

> Ville det ikke være nemmere at du citerede den du svarer så
> den af de fire ovenstående vidste hvad du taler om?

ehm nu ved jeg ikke hvilken news reader du har men de fleste viser hvilke
tråde der hører til hvad.. og hvis du følger tråden en post tilbage ville du
kunne se hvilken post jeg svarede på.. og hvad denne person skrev.. jeg kan
så afsløre at det er bo warmings originale post.. og jeg vil da tro at de
fleste henvender sig til personen som de har skrevet et svar til.. ligesom
du har gjort.. og som jeg nu har gjort..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-07-03 02:01

"Mike Crenshaw" skrev :

>ehm nu ved jeg ikke hvilken news reader du har men de fleste viser hvilke
>tråde der hører til hvad..

Ja, men derfor er det nu alligevel god skik at medtage navnet på
den man svarer og citerer et par linjer, det gør det meget
overskueligt uden at skulle hoppe frem og tilbage.
--
Knud

Fra : Croc®

Dato : 06-07-03 11:23

On Sun, 6 Jul 2003 01:49:49 +0200, "Mike Crenshaw"

> [...]
>fleste henvender sig til personen som de har skrevet et svar til.. ligesom
>du har gjort.. og som jeg nu har gjort..

Jeg har netop en newsreader, jeg kan se du bruger dit
mailprogram til news, jeg sorterer ganske rigtigt i tråd,
men lister dem efter indkommet tidspunkt, så når du ikke
svarer i tråd på det indlæg der har relevans er det bare en
post løstflyvende i tråden.

Regards Croc®

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 06-07-03 19:23

> [...]
> men lister dem efter indkommet tidspunkt, så når du ikke
> svarer i tråd på det indlæg der har relevans er det bare en

synd for dig

Fra : Croc®

Dato : 06-07-03 23:28

On Sun, 6 Jul 2003 20:22:56 +0200, "Mike Crenshaw"
<crenshaw@worldonline.dk> wrote:

>synd for dig

Ja det er takken for at hjælpe en uvidende

Regards Croc®