E-Mail
webnoob 5265
Problemer med binære indlæg
Fra : Heidi

Dato : 29-06-03 14:27

Jeg bruger normalt Agent til binære grupper, men har også
lige testet med Outlook Express, og der er problemet det
samme.
Nemlig at jeg i gruppen news:alt.binaries.games.thesims
ikke altid får den første post i en tråd, når der er vedhæftet
billeder. Jeg kan kun se svarene på posten, men altså
ikke posten hvor der er billeder.

Jeg har også testet med et par andre binære grupper, og
der lader der ikke til at være problemer, men er der nogen
der har en ide om, hvad der kan være årsagen?
Jeg sidder i øvrigt på en Cybercity ADSL linje.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-06-03 15:51

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev :

>Nemlig at jeg i gruppen news:alt.binaries.games.thesims
>ikke altid får den første post i en tråd, når der er vedhæftet
>billeder. Jeg kan kun se svarene på posten, men altså
>ikke posten hvor der er billeder.

Da jeg i sin tid kørte med modem og kunne teste forskellige
udbyderes newsserver, så cuttede Cybercity alle binære indlæg
over 128 KB i de binære grupper undt. dk.binaer.*-grupperne.

Er det ikke det, der stadig sker?
Hvordan med andre binære grupper?
--
Knud

Fra : Heidi

Dato : 29-06-03 16:14

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> udbyderes newsserver, så cuttede Cybercity alle binære indlæg
> over 128 KB i de binære grupper undt. dk.binaer.*-grupperne.

Har lige testet med en tilfældig binær (alt.binaries.clip-art), og der
får jeg indlæg på op til 255KB.
Det kunne ellers lyde som om det godt kunne være problemet,
men det holder jo så ikke helt i dette tilfælde.
Men tak for forslaget - hvis det er det, så ved jeg da, at der
tilsyneladende er en "legitim" grund til det! (Ikke at det gør det
mindre irriterende...)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-06-03 17:18

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev :

>Har lige testet med en tilfældig binær (alt.binaries.clip-art), og der
>får jeg indlæg på op til 255KB.

Det kan jo være at grænsen er hævet eller hvis et indlæg på 255
KB er splittet i to eller flere dele, så vil det komme igennem
hos CC.

Men som sagt kun gætterier, jeg ved ikke, hvordan forholder sig i
dag hos CC, men for ca. to år siden gjorde det.
--
Knud