OperaTP2 ude!
Fra : Hammerhead

Dato : 31-03-01 18:44

http://www.opera.no/mac/issues.html

En del bugfixes og forbedringer.

Får 4,4 stjerner på versiontracker - Det er bedre end Netscape og
Internet Explorer!

--
- Peter - titancity.com

Wintel users: All your base are belong to uX

Fra : Jesper

Dato : 31-03-01 19:05

Hammerhead <root@NOSPAM.com> wrote:

> http://www.opera.no/mac/issues.html
>
> En del bugfixes og forbedringer.
>
> Får 4,4 stjerner på versiontracker - Det er bedre end Netscape og
> Internet Explorer!

Ja - det er fint! Det er godt at skabes lidt konkurrence - for det kan
da kun komme forbrugerne til gode - eller?

I hvert fald synes jeg Opera er hel fin - håber også snart at iCab
bliver færdigudviklet - den kunne også gå hen og blive rigtig god. Det
der især betager mig ved Opera og iCab er deres enkle opbygning og lave
systemkrav.

--
mvh Jesper

Besøg Biddet Online: <URL:http://homepage.mac.com/biddet>

Fra : Hammerhead

Dato : 01-04-01 10:18

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> bliver færdigudviklet - den kunne også gå hen og blive rigtig god. Det
> der især betager mig ved Opera og iCab er deres enkle opbygning og lave

Netop. Jeg synes selv Opera er lettere utrolig. Den kan utroligt meget,
og er meget hurtig.

Se på den i forhold til IE og Netscape - den er et sølle 2,2 MB
download! WOW!

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-04-01 16:28

Hej Peter

Det kommer ikke an på 'hovedets' sre., men hvad den har mellem 'ørerne' -
Prøv at give den 40-60mb RAM, - så skal du bare se løjer....

mvh. Erik Richard

Hammerhead wrote:

> Netop. Jeg synes selv Opera er lettere utrolig. Den kan utroligt meget,
> og er meget hurtig.
>
> Se på den i forhold til IE og Netscape - den er et sølle 2,2 MB
> download! WOW!

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Jakob Bock

Dato : 01-04-01 11:57

> Netop. Jeg synes selv Opera er lettere utrolig. Den kan utroligt meget,
> og er meget hurtig.
>
> Se på den i forhold til IE og Netscape - den er et sølle 2,2 MB
> download! WOW!

Til gengæld mangler der jo så også en del features for at gøre programmet
fornuftigt at arbejde med (IMO). Sammenligningen er straks værre når det
gælder iCab -- 'Se hvor hurtig den er!'. Det tror jeg da gerne, når den nu
springer let og elegant hen over CSS. Prøv en ren tekst browser, den er
sikkert endnu hurtigere.

Jeg har endnu ikke oplevet at Opera er hurtigere end IE5 på min maskine. Har
i prøvet at tage tid for at se om programmet er hurtigere?

Mvh
Jakob

Fra : Hammerhead

Dato : 01-04-01 12:13

Jakob Bock <jakobb@mail.tele.dk> wrote:

> Til gengæld mangler der jo så også en del features for at gøre programmet
> fornuftigt at arbejde med (IMO).

True, men den er bedre end Tp1 - de r er en del fornuftigt bugfixes, og
denne version er ude hurtigere end forventet.

> [...]
> springer let og elegant hen over CSS. Prøv en ren tekst browser, den er

Lynx, Mosaic og Netscape 1.1 N... :)

> Jeg har endnu ikke oplevet at Opera er hurtigere end IE5 på min maskine. Har
> i prøvet at tage tid for at se om programmet er hurtigere?

Hvilken mac har du?

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 01-04-01 13:06

> Jeg har endnu ikke oplevet at Opera er hurtigere end IE5 på min maskine. Har
> i prøvet at tage tid for at se om programmet er hurtigere?

På min PM4400 er de vel lige hurtige. Faktisk har jeg i nogen
situationer oplevet Opera som langsommere. Men brugerfladen er fed nok.

Hygge

Jakob H K